Delavcu v pomoč

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 14. 11. 2017 03:37:00, Kategorija: Avto tech

Fordovi delavci, ki ob tekočem traku sestavljajo avtomobile, bodo kmalu dobili pomoč v obliki eksoskeleta, ki bo njihovo delo precej olajšal.

Delavcu v pomoč
Roboti v avtomobilski industriji sicer lahko naredijo marsikaj, a za nekatere stvari je človek še vedno nepogrešljiv. In nekatera od teh del znajo biti precej naporna, saj je potrebno dvigovati različne predmete. Ti ni nujno, da so hudo težki, a tudi lahke stvari so naporne, če jih je treba dnevno dvigniti več sto krat. Zato so se pri Fordu povezali s kalifornijskim podjetjem Ekso Bionics v želji svojim delavcem olajšati delo, s tem povečati tako njihovo produktivnost kot moralo, hkrati pa varovati tudi njihovo zdravje.

Ekso Bionics izdeluje tako imenovane eksoskelete, imenovane EksoVest, ki so namenjeni prav pomoči pri dvigovanju. Eksoskeletov je na trgu že kar nekaj in nekateri so izredno koristni, a vse skupaj ni ravno brez težav. Ena je teža samega eksoskeleta, ki zna biti kar precejšnja, druga pa je napajanje elektronike in aktuatorjev. Prav ta dva dejavnika pogosto povzročata, da se podjetja ne odločajo za uvajanje ekoskeletov, saj so ti v njihovem primeru nepraktični.

A EksoVest je drugačen. S svojimi 4,3 kilogrami je dokaj lahek, je tudi dokaj univerzalen, saj ga lahko oblečejo uporabniki visoki od 152 do 193 centimetrov, ker ne vsebuje nobene elektronike pa ga tudi ni potrebno napajati. In kako lahko deluje brez napajanja? S pomočjo vzmeti. EksoVest ima v sebi strateško domišljeno postavljene vzmeti, ki uporabniku pomagajo dvigovati predmete, pri čemer je moč te pomoči mogoče nastavljati od 2,2 do 6,8 kilograma na vsaki roki.

Pripomoček EksoVest si je mogoče nadeti v slabi minuti, kako deluje v praksi, pa si lahko ogledate v spodnjih dveh posnetkih. Najprej je promocijski video, s katerem je vse skupaj predstavljeno, nato pa sledi še video o tem, kako je stvar videti v praksi.

Ford trenutno izvaja pilotni projekt uporabe v dveh svojih tovarnah v ZDA, testiranje pa naj bi v kratkem razširil tudi v Južno Ameriko in Evropo.

preberite še to

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!