Najcenejši način menjave sistemov z žarilno nitko z LED je, da se v obstoječi semafor vstavi »vložek« LED, narejen tako, da paše v obstoječo odprtino. Postopek je hiter, preprost in relativno poceni. A ima eno slabo lastnost. Ne greje se. Toda saj tega nočemo, mar ne? Kar zadeva izkoristek vsekakor ne, kar zadeva delovanje semaforja pa… Toplota, ki so jo proizvajale klasične žarnice je imela (nehote) dobro lastnost, da je grela semafor in ga s tem držala pri življenju tudi v največjem mrazu, hkrati pa talila led, ki se je nabiral na njem in pomagala k hitrejšemu izparevanju vlage.
Mislili bi si, da je problem nekaj, kar je mogoče hitro in preprosto rešiti, a ni tako. Ta »hladnost« tehnologije LED se je izkazala celo za dokaj problematično in za veliko zavoro pri njenem hitrejšem vpeljevanju. Zato so se pojavile rešitve, pri katerih je v vložek vgrajen tudi grelni element, kar pa seveda energetsko ni več tako ugodno kot v prvotni ideji. Več in podrobneje v spodnjem videu.
Vir: Technology Connections