Poslednji Bugattijev Mohikanec

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12.9.2018 4:58:00, Kategorija: Avto tech

W16, motor s 1500 konjskimi močmi, ki ga Bugatti vgrajuje v svoj Divo, bo zadnji 16-valjnik tega podjetja. Prihodnost bo električna.

Poslednji Bugattijev  Mohikanec

Bugattijevi avtomobili so seveda nekaj posebnega na pogled, a posebnežev v avtomobilskem svetu je veliko. In po čem slovi Bugatti? Predvsem po svojem 16-valjnem motorju W16. Ta je svojo prvo različico doživel leta 2005, ko je s svojimi 1000 konjskimi močmi takratni model Veyron potisnil preko 400 km/h, kar je bilo največ od vseh produkcijskih avtomobilov. Od takrat je motor dobil še kar nekaj izboljšav, nazadnje letos, ko je na trg prišel model Divo, ki ima 1500 konjskih moči, do 100 km/h pospeši v 2,1 sekunde, največjo hitrost pa so mu omejili na 380 km/h. In po besedah Stephana Winkelmanna, izvršnega direktorja Bugattija, je to – to. Podjetje bo 16-valjnike prenehalo razvijati. Zakaj? »Če hočete ostati na tehnološkem vrhu, je potrebno izbrati pravi trenutek za spremembo!«, je za avstralski portal CarAdvice povedal Winkelmann.

Seveda se takoj pojavi vprašanje, kaj bo sledilo? Pri Bugattiju o tem kaj dosti še ne govorijo, a Winkelmann je nakazal, da bo šlo v smeri elektrifikacije, torej v smer hibridnih pogonov, na katerih že nekaj časa dela tudi konkurenca - McLaren P1, Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder, Acura NSX… »Če se masa baterij drastično zmanjša – kot se je – potem je hibridizacija, ki zniža emisije na sprejemljivo raven, dobra stvar, a rešitev mora biti takšna, kot jo kupci pričakujejo od proizvajalca, kot je Bugatti,« pravi Winkelmann. To je tudi odgovor na vprašanje, zakaj je Bugatti čakal tako dolgo, kot je. Njihova filozofija očitno s očitno glasi, da če neka tehnologija, v tem primeru hibridna, ne more ponuditi vsaj enake, če ne večje zmogljivosti, kot so je vajeni njihovi kupci, je ne bodo uporabili. Pri tem pa zanje ni toliko pomembno razmerje med maso avtomobila in močjo, ampak se bolj osredotočajo na moč kot tako.

Vir: Road&Track

preberite še to

Avto tech
437 km/h in 1000 konjev na dveh kolesih…

437 km/h in 1000 konjev na dveh kolesih…

… in povrhu še registriran za cestno vožnjo.

Avto tech
Leta niso ovira

Leta niso ovira

Promocijska vsebina
Ona ima 50 let, on jih je ravno dopolnil 22. Skupaj sta odličen par!

Avto tech
Samovozni motocikel

Samovozni motocikel

Motocikel, ki vozi samo, na prvi pogled nima kaj dosti smisla. In zakaj potem BMW dela na njem?

Avto tech
Poslavlja se ikona

Poslavlja se ikona

Po sedmih desetletjih in treh generacijah je Volkswagnov Hrošč dokončno mrtev.

Avto tech
Poslednji Bugattijev  Mohikanec

Poslednji Bugattijev Mohikanec

W16, motor s 1500 konjskimi močmi, ki ga Bugatti vgrajuje v svoj Divo, bo zadnji 16-valjnik tega podjetja. Pri...

Avto tech
»Največji hiti«

»Največji hiti«

Porsche je zgradil dirkališče, ki vsebuje kopije enajstih najslavnejših ovinkov različnih dirkal...

Avto tech
Ko odpove akumulator

Ko odpove akumulator

Kako zagnati avtomobil, ko zmanjka akumulatorja in ga ni mogoče potisniti? Tako! Recimo…

Avto tech
Nenavaden? Lep? Grd?

Nenavaden? Lep? Grd?

Tale kitajski električni skuter je… pravzaprav ne vemo, kako naj ga opišemo, ignorirati pa ga tu...

Avto tech
Nova Lada Niva

Nova Lada Niva

Se še spomnite tega ruskega terenca? Obstaja možnost, da ga bomo spet dobili, seveda v novi, sodobni pr...

Avto tech
Leteča Tesla

Leteča Tesla

Hitri, predvsem pa močni električni avtomobili, niso za bedake. In tale voznik je to lepo dokazal.

Avto tech
Motorje bo mazala rožica

Motorje bo mazala rožica

Tale vijolična rožica nosi v sebi snov, ki bi lahko nadomestila mineralna in sintetična maziva.

Avto tech
Električni tovornjak prečkal Ameriko

Električni tovornjak prečkal Ameriko

Elon Musk trdi, da je njihov električni poltovornjak prečkal Ameriko tako, da je »tankal« le na Te...