Poslednji Bugattijev Mohikanec

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12.9.2018 4:58:00, Kategorija: Avto tech

W16, motor s 1500 konjskimi močmi, ki ga Bugatti vgrajuje v svoj Divo, bo zadnji 16-valjnik tega podjetja. Prihodnost bo električna.

Poslednji Bugattijev  Mohikanec

Bugattijevi avtomobili so seveda nekaj posebnega na pogled, a posebnežev v avtomobilskem svetu je veliko. In po čem slovi Bugatti? Predvsem po svojem 16-valjnem motorju W16. Ta je svojo prvo različico doživel leta 2005, ko je s svojimi 1000 konjskimi močmi takratni model Veyron potisnil preko 400 km/h, kar je bilo največ od vseh produkcijskih avtomobilov. Od takrat je motor dobil še kar nekaj izboljšav, nazadnje letos, ko je na trg prišel model Divo, ki ima 1500 konjskih moči, do 100 km/h pospeši v 2,1 sekunde, največjo hitrost pa so mu omejili na 380 km/h. In po besedah Stephana Winkelmanna, izvršnega direktorja Bugattija, je to – to. Podjetje bo 16-valjnike prenehalo razvijati. Zakaj? »Če hočete ostati na tehnološkem vrhu, je potrebno izbrati pravi trenutek za spremembo!«, je za avstralski portal CarAdvice povedal Winkelmann.

Seveda se takoj pojavi vprašanje, kaj bo sledilo? Pri Bugattiju o tem kaj dosti še ne govorijo, a Winkelmann je nakazal, da bo šlo v smeri elektrifikacije, torej v smer hibridnih pogonov, na katerih že nekaj časa dela tudi konkurenca - McLaren P1, Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder, Acura NSX… »Če se masa baterij drastično zmanjša – kot se je – potem je hibridizacija, ki zniža emisije na sprejemljivo raven, dobra stvar, a rešitev mora biti takšna, kot jo kupci pričakujejo od proizvajalca, kot je Bugatti,« pravi Winkelmann. To je tudi odgovor na vprašanje, zakaj je Bugatti čakal tako dolgo, kot je. Njihova filozofija očitno s očitno glasi, da če neka tehnologija, v tem primeru hibridna, ne more ponuditi vsaj enake, če ne večje zmogljivosti, kot so je vajeni njihovi kupci, je ne bodo uporabili. Pri tem pa zanje ni toliko pomembno razmerje med maso avtomobila in močjo, ampak se bolj osredotočajo na moč kot tako.

Vir: Road&Track

preberite še to

Avto tech
Natisnjeni motocikel

Natisnjeni motocikel

Pred kratkim so 3D-natisnili »brezzračnico«, sedaj pa kar cel motocikel…

Avto tech
Vizija NIČ

Vizija NIČ

Promocijska vsebina
Partnersko sodelovanje podjetja Porsche Slovenija in Zavoda Varna pot.

Avto tech
Najhitrejša menjava

Najhitrejša menjava

V Formuli 1 obstaja tudi točkovanje za najhitrejše postanke. In ti so sedaj že manj kot dve sekundi&hel...

Avto tech
Ena ura nesreč

Ena ura nesreč

Radi gledate avtomobilske dirkaške nesreče? Obstaja enourni film, v katerem jih je preko 130.

Avto tech
VW-jeva rokavica Tesli

VW-jeva rokavica Tesli

VW naj bi relativno kmalu poslal na trg električne avtomobile, ki bodo stali manj kot 20.000 €.

Avto tech
Mobilni bordeli?

Mobilni bordeli?

Avtonomni avtomobili bodo marsikaj spremenili. Tudi javne hiše…

Avto tech
Presenetljivo dobro!

Presenetljivo dobro!

Vas zanima, kako je videti notranjost dizelskega motorja, ki je prevozil 700.000 kilometrov?

Avto tech
Kolesarski retrovizor

Kolesarski retrovizor

S temle ogledalcem bodo kolesarji bolj varni, saj bodo videli več.

Avto tech
Na streho brez težav…(drugič)

Na streho brez težav…(drugič)

Spravljanje kolesa, smuči, surfa, kajaka in podobnih stvari na streho avtomobila je lahko zelo naporno, posebe...

Avto tech
Neprijeten »udeleženec v prometu«

Neprijeten »udeleženec v prometu«

Takšnega »vozila« si vsekakor ne želimo srečati v jutranji prometni konici.

Avto tech
Sladka dilema: Easy ali Happy?

Sladka dilema: Easy ali Happy?

Promocijska vsebina
Za mlade po let...

Avto tech
»Empatično« šolanje

»Empatično« šolanje

Da bodo vozniki avtobusov vedeli, kako se med prehitevanjem počuti kolesar.