Tudi Peugeot bo imel nagibnega

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 8. 12. 2017 07:37:00, Kategorija: Avto tech

Ideja trikolesnega skuterja je vrsta kompromisa, ki jo imamo radi, saj pobira vse dobre lastnosti dvo- in štirikolesnih vozil. Kaj pa, če bi imel vsa štiri kolesa in bil prav tako nagiben?

Tudi Peugeot bo imel nagibnega
Pred časom smo že pisali o Piaggiu MP3 in Yamahinem Niken, trikolesnih motociklih, ki imata dve kolesi spredaj in ne zadaj, pa ju je kljub temu mogoče nagniti na enak način kot običajni motocikel. Ideja je vsekakor dobra, saj omogoča večjo stabilnost in lažjo vožnjo, pri čemer pa nismo prikrajšani za užitke nagibanja v ovinkih.

To je sicer v redu, toda štiri kolesa so vseeno bolj stabilna kot tri, mar ne? A ne gre po enakem principu kot nagibni trikolesniki izdelati tudi štirikolesnika? Očitno gre, kar je pokazal Peugeot. Izdelal je štirikolesni skuter, ki se v ovinkih s pomočjo hidravličnega sistema nagiba enako kot klasični motocikel ali omenjena dva (jih je še več) trikolesnika, ima pa še to prednost, da ima - kabino. In zakaj naj bi to bilo dobro? Očitni razlog je seveda vreme, saj bomo v primeru, da je zunaj dež, ostali suhi. Pa ne le to. Kabina je seveda ogrevana, kar pomeni, da je vozilo uporabno tudi pozimi, vgrajene pa ima tudi varnostne pasove in celo zračno blazino, tako da je za varnost poskrbljeno podobno kot v avtomobilu. Pa še čelade, rokavic in vodoodpornih oblačil ni potrebno imeti.

Skuter je bil izdelan v okviru skupine PSA, zasnovali pa so ga v konzorciju »Efficient Urban LIght Vehicle« (EU-LIVE), ki vključuje dvanajst partnerjev iz šestih držav. Naloga konzorcija naj bi bila poenotenje evropskega pristopa k razvoju in proizvodnji električnih vozil kategorije L, ki vključuje motocikle, kolesa s pomožnim motorjem (mopede) in majhna terenska vozila z tremi ali štirimi kolesi.

Peugeotov pokriti skuter sodi v kategorijo vozil PHEV, torej gre za priključni električni hibrid, ki ga poganja 31 kW motor z notranjim izgorevanjem ter dva elektromotorja, ki ju napaja Samsungova 48-voltna baterija, nahajata pa se v zadnjih kolesih. Skuter ima skupen doseg okoli 300 kilometrov. Njegova najvišja »električna hitrost« je 70 km/h, če pa jo kombiniramo še s klasičnim bencinskim motorjem, pa se poveča na solidnih avtocestnih 130 km/h. Vozilo je dolgo 2,4 metra, široko 85 centimetrov, zaradi vrtljivo dvižnih vrat pa ga je mogoče parkirati tudi na zelo  ozke prostoru.

Kdaj bo na voljo? Ne vemo, pa tudi o ceni pri PSA še ne govorijo.

Vir: PSA

preberite še to

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!