Dodatni lokator
Nekateri avtomobili imajo že tovarniško vgrajene sisteme, ki omogočajo lokacijo vozila. To je sicer lepo in prav, toda tatovi to pogosto vedo in tudi poznajo načine, kako sistem izključiti. Zato je skoraj boljša rešitev kakšna izvenserijska rešitev. Obstaja jih kar nekaj, delujejo pa podobno kot tale Hum X.
Hum X je sestavlja vtikač, ki se vstavi v diagnostični priključek OBD (On-board diagnostics) in brezžični zvočnik Bluetooth, ki se pripne na senčnik. Če ugotovite, da avtomobila ni več tam, kjer ste ga pustili, na telefonu zaženete aplikacijo Hum in ta vam bo pokazala, kje je avto. Če je tat tako pretkan, da pred krajo iztakne vtikač, se samodejno sproži alarm.
Hum je ena od mnogih naročniških rešitev, ki jih ponujajo različni proizvajalci in ki poleg strojne opreme v ozadju potrebuje še neko spletno storitev. To ponuja bodisi proizvajalec sam ali pa se poveže s kakšnim mobilnim operaterjem. Hum X je tako povezan z Verizonom, za najem naprave in storitve pa je potrebno plačati preračunano okoli 17 €.
»Faradayev« žep
Sistemi za brezstično odklepanje in zagon motorja avtomobila so vsekakor priročna zadeva. Delujejo tako, da ima voznik pri sebi brezstično kartico, ki omogoča odklepanje vozila, ko voznik pride v njegovo bližino (običajno okoli 1,5 metra), nato pa še zagon motorja. To je sicer zelo priročno, a tatovi so našli način, kako signal iz kartice prebrati in z njim odkleniti in zagnati avtomobil. Da se to ne bi zgodilo, obstajajo najrazličnejše torbice, žepki, etuiji in še kaj, ki ne prepuščajo signala iz kartice in ga zato tatovi ne morejo kopirati.Takšni etuiji niso dragi, če pa sete bolj varčne narave pa povejmo, da dva do trije sloji aluminijaste folije delujejo enako dobro. Z malce šiviljskega znanja lahko to folijo všijete v kak estetski žepek in vse skupaj bo tudi simpatično na pogled.
Kamera
Vse več voznikov se odloča za uporabo kamere, ki omogoča snemanje dogajanja pred avtomobilom in je lahko v primeru prometne nesreče zalo koristna pri ugotavljanju krivde. Obstajajo pa tudi kamere, ki imajo vgrajene tudi nekatere varnostne funkcije. Recimo kamera Owl, ki ne snema le dogajanja pred avtomobilom ampak po potrebiu tudi v njem. Vgrajen ima namreč senzor gibanja in v primeru, da nekdo vstopi v avtomobil, preko ddaoten prednje kamere posname vsiljivca in sliko pošlje na uporabnikov telefon. Kamera ima vgrajen tudi zvočnik, preko katerega se lahko nepridipravu pove, da veste, kako izgleda, da je posnet in da je policija na poti.
Mehanika
Vse naštete rešitve so elektronske, obstaja pa tudi mehanska, ki sicer estetsko mogoče ni najbolj privlačna, je pa zelo učinkovita. Seveda gre za zaporo volanskega obroča. Rešitev na to temo je kar nekaj, vse pa delujejo tako, da onemogočijo vrtenje volana. Zaščito je seveda mogoče odkleniti, prežagati, prevrtati ali jo kako drugače uničiti, a se tatovi tega ne lotevajo prav pogosto, saj je razmerje med koristjo in tveganjem močno na strani tveganja in se zato raje posvetijo avtomobilom, ki te zaščite nimajo.