Zakaj ne le dveh?

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 12. 2018 04:46:00, Kategorija: Avto tech

Zakaj ni dobro imeti le dveh zimskih pnevmatik? Zato!

Zakaj ne le dveh?
V Sloveniji in večini okoliških držav velja pravilo, da je pozimi potrebno imeti avtomobil opremljen s štirimi zimskimi (M+S) pnevmatikami ali pa imeti letne in verige. Zakaj pa ne bi recimo malce varčevali in z zimskimi pnevmatikami opremili le dveh pogonskih koles? S tem bi privarčevali polovico denarja, varni pa bi bili enako, saj so ja pogonska kolesa tista, ki so zadolžena za premikanje avtomobila in njegovo zaviranje. No ja, ni čisto tako…

Pri vožnji naravnost bi se z izjavo mogoče celo lahko strinjali, čeprav ne drži v celoti, čim pa zapeljemo v ovinek, pa je jasno, da letne pnevmatike ne zmorejo svojega dela. V primeru avtomobila s pogonom na prednja kolesa, se ob spremembi smeri določen del teže vozila prenese na zadnji del in avtomobil v primeru slabšega oprijema na zadnjih kolesih zdrsne v prekrmiljenje. Posledica je seveda obračanje, ki se lahko, kot je to vidno iz spodnjega videa YouTubovega kanala Tyre Reviews, zgodi že pri zelo majhnih hitrostih. Kaj pa, če imamo avtomobil s pogonom na zadnja kolesa? V tem primeru se zgodi ravno nasprotno – avtomobil, namesto da bi zavil, zapelje kar naravnost, saj prednje pnevmatike nimajo dovolj oprijema, da bi »zagrabile«. Kaj pa pri štirikolesnem pogonu? Tam je težava nekoliko manjša, vendar tudi tu oprijem ni tak, kot bi moral biti.

Torej – zimske pnevmatike resda niso poceni, a naše zdravje in življenje sta dražja…


Vir: Tyre Reviews/YouTube

preberite še to

Avto tech
Prenovljena osebnost

Prenovljena osebnost

Promocijska vsebina
Ste vedeli, da j...

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...