Servis? Deluje!

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 24. 12. 2017 05:14:00, Kategorija: Mobilno

Največji pomislek pri nakupu telefona znamke, ki nima lokalnega zastopnika, je servis. Kaj, če gre kaj narobe? Kako in kdaj ga bodo popravili? Pa smo preverili enega takšnega…

Servis? Deluje!
Telefon se, kot vsaka druga elektronika, lahko pokvari. In ker ne gre ravno za poceni naprave je pomembno, da zanje obstaja kakovosten in hiter servis. Zato se ob nakupu telefona običajno odločamo za znamke, ki imajo lokalnega zastopnika oziroma lokalni servis. Da smo bolj varni… Kaj pa, če telefon kupimo v tujini? Zadnje čase so precej priljubljene različne »vzhodne« znamke, ki za precej manj denarja od tistih renomiranih nudijo skoraj enako, včasih pa tudi več. Kako pa je s servisom pri teh? Verjetno različno od znamke do znamke, mi vam bomo opisali našo izkušnjo s telefonom OnePlus 3.

OnePlus je svoj prvi telefon poslal na trg nekaj let nazaj, imenoval pa se je OnePlus One. Njegovo razmerje med ceno in zmogljivostjo je bilo izredno zanimivo, saj ste dobili telefon, ki se je po tehničnih karakteristikah lahko kosal z najnovejšimi Samsungi, LG-ji in drugimi znanimi proizvajalci, njegova cena je bila skoraj polovico nižja, pa še skladišče so imeli v EU, tako da tudi carine ni bilo. Zato ni čudno, da je telefon tudi pri nas naročilo kar nekaj ljudi. Potem je prišel OnePlus 2, nato OnePlus 3 (3T), štirico so zato, ker je ta številka na Kitajskem nesrečna, preskočili in šli kar na model 5, ta trenutek pa je najbolj aktualna različica OnePlus 5T.

No, naš avtor je pred dobrim letom kupil model OnePlus 3 in telefon je v tem času deloval brez kakršnihkoli težav. Nato pa se nekega jutra po celonočnem polnjenju ni hotel več vključiti. Nekaj je šlo narobe. Najprej je seveda nastopilo iskanje rešitve preko interneta. Nasvetov različnih uporabnikov je bilo kar nekaj: »drži ta gumb toliko in toliko sekund, nato pritisni tega, ga drži, poskusi vključiti«… ali pa »polni telefon šest ur, nato ga odklopi iz napajalnika, pritisni to in to tipko, jo drži pritisnjeno in spet priključi na napajalnik ter polni še n ur«… Nobena od rešitev ni delovala. Ni druge kot tehnična podpora oziroma servis.

Celotnega podviga smo se lotili dokaj skeptično, saj ne le, da OnePlus nima ne prodajnega ne servisnega partnerja v Sloveniji, ampak tega modela niti prodajajo ne več. Politika podjetja je, da ko pride na trg nov model, se stari preneha prodajati. In če gre za telefon, ki je tri modele nazaj… Sicer je res v garanciji (ta je dve leti), pa vendar… In smo obiskali spletno stran OnePlus in na njej poiskali povezavo Support. Na njej nudijo več možnosti, kako lahko z njimi kontaktiramo. Telefon se nam je zdel malce predrag, elektronska pošta prepočasna, zato smo se odločili za pogovor v živo (Live Chat) v pisani obliki.

Ponedeljek
Takoj se nam je javil nekdo po imenu Francis. Opisali smo težavo in takoj nam je svetoval nekaj podobnega kot smo našli v internetu. Stvar seveda ni delovala in zaprosil je za elektronski naslov, na katerem smo dosegljivi in napovedal, da bo z nami stopil v stik serviser višje stopnje. Sporočilo je prišlo čez nekaj minut, na drugi strani pa je bil nekdo, ki mu je bilo ime Johnedel. Ta nam  je naročil, naj držimo tipko za nižanje glasnosti, telefon priključimo na računalnik in v Upravitelju naprav pogledamo, če ga in pod kakšnim imenom računalnik spozna. Spoznal ga je kot HS-USB QDLoader 9008 (COM5) in ta podatek smo javili Johnedlu. Odgovoril nam je, da nam bodo poskusili pomagati na daljavo in da naj povemo uro naslednjega dne, ko bi nam najbolj odgovarjalo, da se nekdo od daleč priključi na naš računalnik in poskusi popraviti telefon, hkrati pa nam naročili, naj iz priložene spletne povezave snamemo dve datoteki in ju shranimo na namizje, da jih bo serviser lahko našel. Dogovorili smo se za naslednji dan, torej v torek, ob 15. uri po našem času.

Torek
Dvajset minut pred napovedanim časom smo dobili sporočilo, da je serviser na drugi strani prijavljen in da ko bomo imeli čas, kliknemo priloženo povezavo. In smo jo seveda kar takoj. Najprej se je naložil programček za oddaljeni dostop nato pa nam je serviser Marco napisal, da nas bo sproti obveščal o tem, kar dela. In tudi je, njegovo delo pa smo lahko tudi spremljali na zaslonu. Iz dogajanja smo sklepali, da je njegov namen ponovno nalaganje sistema na telefon. Zagnal je programček, ki je prepoznal telefon, nato pa je s pritiskom na gumb sprožil ponovno nalaganje sistema. A zadeva ni delovala – programček je čez čas javil, da je nekaj narobe. Serviser se nam je opravičil in zapisal, da gre za težavo s strojno opremo in da nas bo nekdo v kratkem kontaktiral z navodili, kako naprej. Nato se je odjavil in zbrisal vse sledi svojega dela. Čez pol ure smo dobili novo sporočilo. Spet je bil Johnedel, ki je povedal, da naj izpolnimo zahtevo RMA (Return merchandise authorization), saj bo telefon treba poslati na servis. Zlomka… In smo obrazec izpolnili – pravzaprav nič posebnega – številka IMEI in osebni podatki. Čez kakšno uro smo dobili navodila, kako naj telefon zapakiramo, skoraj hkrati pa tudi sporočilo od UPS-a, torej podjetja za dostavo, kjer je bila povezava do etikete, ki naj jo nalepimo na pošiljko ter telefonsko številko, kamor naj pokličemo za to, da bodo telefon prišli iskati. Stroške seveda krije OnePlus. Klicali smo na zapisano številko v Sloveniji in se dogovorili, da paket poberejo naslednji dan med 12. in 15. uro.

Sreda
Ura je bila skoraj točno 12 ko je na vratih pozvonil možak iz UPS-a in prevzel paket.

Četrtek
Preko sledilne številke smo ugotovili, da je paket ob 12:11 prevzel serviser na Poljskem.

Petek
Malo po polnoči, torej le 12 ur po prevzemu telefona smo dobili sporočilo, da je ta popravljen in čaka na prevzem UPS-a. Škoda, da je vmes vikend.

Ponedeljek
Telefon je v popoldanskem času prispel in – deluje. Iz OnePlus smo dobili sporočilo, naj ga sedaj nekaj dni opazujemo in če bi bilo še karkoli narobe, naj jim to takoj javimo.

Hmm… Če se vsi proizvajalci iz Daljnega vzhoda tako obnašajo, je strah pred slabim servisom popolnoma odveč. V enem tednu popravila pogosto ne rešijo niti podjetja, ki imajo servis pri nas.

Takšna je naša izkušnja. Kakšne so pa vaše?

preberite še to

Mobilno
Nepogrešljivi poslovni pomočniki

Nepogrešljivi poslovni pomočniki

Promocijska vsebina
Pomoč za zapiske...

Mobilno
ZADNJA PRILOŽNOST: Prejmite čudovit darilni paket

ZADNJA PRILOŽNOST: Prejmite čudovit darilni paket

Promocijska vsebina
Pametne naprave, pametnejše poslovanje: Kako Samsung Galaxy AI spreminja igro

Mobilno
Umetna inteligenca v središču pozornosti

Umetna inteligenca v središču pozornosti

Promocijska vsebina
Samsung premiern...

Mobilno
Poglobljen pogled v prihodnost pametnih telefonov

Poglobljen pogled v prihodnost pametnih telefonov

Promocijska vsebina
Pomladna ponudba prinaša čudovit darilni paket

Mobilno
Razvoj mobilnih telefonov

Razvoj mobilnih telefonov

Promocijska vsebina
Od preprostih na...

Mobilno
Telekom Slovenije s prenovljeno predplačniško ponudbo Mobi

Telekom Slovenije s prenovljeno predplačniško ponudbo Mobi

Promocijska vsebina
Neomejene količine, še hitrejši 5G internet in nižje cene od 4,99 EUR dalje

Mobilno
Predstavljamo novo Galaxy A serijo: Odlična tehnologija za vse
Mobilno
Dvojec, ki ga ne smete spregledati

Dvojec, ki ga ne smete spregledati

Promocijska vsebina
Vsak trenutek je...

Mobilno
NLB zdaj omogoča plačila prek Apple Pay

NLB zdaj omogoča plačila prek Apple Pay

Promocijska vsebina
NLB prina&scaron...

Mobilno
S24 Ultra postavlja nove standarde v svetu mobilne umetne inteligence