Zlatorog na Triglavu

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 2. 10. 2017 13:46:39, Kategorija:

Laško v osrčju kraljestva Zlatoroga za odgovorno pitje alkohola

Zlatorog na Triglavu
Promocijska vsebina

Obstajajo priložnosti, ko se tudi Zlatorogu reče ne. In ena izmed takšnih priložnosti so izleti v gore. Gorništvo nam omogoča odkrivanje meja svojih zmožnosti, hkrati pa tudi polno tveganj, zato je pomembno, da se v gore podamo s trezno presojo. Laško, vodilna blagovna znamka piva v Sloveniji, je velik podpornik gorništva, saj s pohodniškim projektom 'Gremo v hribe' organizira številne dogodke in izlete v hribe po vsej Sloveniji. Še en cilj, kateremu sledi Pivovarna Laško, je povečati zavedanje o pomembnosti odgovornega pitja alkohola in zato se je tudi letos pridružila globalni iniciativi svetovnih pivovarjev Dan odgovornega uživanja alkohola. V ta namen je Zlatorog v prav posebni akciji obiskal svoje kraljestvo v Julijskih Alpah in pozval svoj narod, naj uživa alkohol bolj odgovorno. Laško Zlatorog se je v spremstvu izkušenih spremljevalcev iz vrst Gorskih reševalnih služb v petek, 22. 9., podal na dobrodelen vzpon in pripravil nepozabno izkušnjo.

Laško odprava se je v petek podala na pohod v osrčje kraljestva Zlatoroga, z namenom osveščanja o pomembnosti odgovornega pitja alkohola. S čudovito kuliso Triglava v ozadju so postavili bazo in obiskovalce presenetili s točilno mizo in tradicionalnim Laškim pivovarjem, pri čemer pa so jih namesto s pivom osvežili z vodo. Z brezplačnim kuponom pa so poskrbeli tudi za pričakovano okrepčilo s pravim Zlatorogom, ki pa je unovčljiv šele ob povratku v dolino. Obiskovalcem so tako ponudili zanimivo presenečenje in hkrati pokazali pravo pot do odgovornega ravnanja v gorah ter sporočili Sloveniji, da obstajajo priložnosti, ko se tudi Zlatorogu reče ne. Te priložnosti pa lahko obstajajo kjerkoli in kadarkoli, tudi na Triglavu.

Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union, je o vzponu in ozaveščanju o odgovornem pitju povedal: »Za nami je čudovita izkušnja, 8 ur hoje s prav posebnim namenom, da sporočimo vsem, da obstajajo tudi trenutki, ko Zlatorogu rečemo ne. Namesto piva je tako naš pivovar točil vodo, pivo pa smo ponudili obiskovalcem na koncu izleta, v dolini. Pomembno je, da v življenju zmerno in odgovorno uživamo alkohol in upamo, da je bilo naše sporočilo sprejeto v pravi luči.«

Ob tem pa je Laško, v želji da bi gorska narava ostala neokrnjena, projektu dodal tudi dobrodelno noto. »Kozorog je namreč ogrožena živalska vrsta, še posebej drugod kot v Julijskih Alpah je njegova populacija že na ravni ogroženosti obstoja«, je razkril Dušan Prašnikar, strokovni sodelavec PZS. Ker si Laško prizadeva rešiti problematiko ogroženega življenja kozorogov, je prispeval k ohranitvi gorskih živalskih vrst z donacijo Komisiji za varstvo gorske narave in pod Triglavom postavil tablo, ki ponosno oznanja kraljestvo Zlatoroga.

Matej Planko, generalni sekretar Planinske zveze Slovenije, je o sodelovanju z Laškim povedal: “Veseli nas dolgoletno dobro sodelovanje s Pivovarno Laško Union ter njihova odgovornost in skrb za planinski svet z odmevnim projektom Gremo v hribe, donacijami planinski organizaciji kot tudi lokalnim planinskim društvom. Zato smo še posebej zadovoljni, da smo sodelovanje nadgradili tudi na področju delovanja Komisije za varstvo gorske narave PZS, kar je pomemben korak k skupni skrbi za gorsko naravo.”


Ohrani trezno glavo in si odgovorno do sebe ter soljudi z velikim užitkom privošči Zlatoroga.

#pijemodgovorno

“Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!“


preberite še to

Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...