Ignoranca se izplača…

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 17. 06. 2018 08:07:00, Kategorija: Trendi

… ali kako GDPR ubija reklamiranje preko elektronske pošte in jezi marketingarje, nam pa je vseeno...

Ignoranca se izplača…
Zadnje mesece ste verjetno tudi vi v svoje elektronske nabiralnike dobili kup elektronski sporočil na temo spremenjenih pogojev zasebnosti, ki jih narekuje nova Splošna uredba EU o varstvu podatkov. In kaj ste naredili s temi sporočili? Če ste povprečen uporabnik – nič. Najverjetneje jih sploh niste prebrali, kot tudi med 75 in 80 odstotki drugih uporabnikov po svetu, kot kažejo analize.

To je zelo slaba novica za tiste, ki se na kakršenkoli način ukvarjajo z reklamiranjem po elektronski pošti. Zakaj? Eden od razlogov je ta, da prej omenjen odstotek nekako sovpada z odstotkom branja spama, torej nenaročenih sporočil. Portal MailChimp je v svoji analizi ugotovil, da uporabniki odprejo le slabih 21 odstotkov reklamnih sporočil. Nova uredba GDPR podjetjem dovoljuje pošiljanje sporočil uporabnikom oziroma kupcem, če so ti v preteklosti pri njih kupili kak izdelek, ne dovoljuje pa pošiljanja ne-kupcem brez njihovega izrecnega soglasja. To je kar velik udarec za tržnike, ki zbirajo elektronske naslove na vse mogoče načine in ki so jim prav naslovi ne-kupcev zelo pomembni. Drugi razlog za slabo voljo tržnikov je ta, da morajo podjetja po pravilih Uredbe uporabnike (ne-kupce) zaprositi tudi za dovoljenje, da jim še naprej lahko pošiljajo reklamna sporočila. In pridemo spet do odstotka odpiranja - če ljudje ne odpirajo elektronskih sporočil, za katera vedo, da prihajajo od oglaševalca, tudi sporočil s prošnjo za nadaljevanje pošiljanja ne odpirajo. Če tega dovoljenja pošilajtelj nima, mora s pošiljanjem prenehati. Kazen? Do štiri odstotke letnega prometa podjetja.

In kako se ta »zagata« odraža v številkah? Ponekod kar krepko. Neko ameriško podjetje naj bi zato, ker ljudje niso odprli njihovih sporočil o spremenjenih pogojih poslovanja in potrjevanju dovoljenja za nadaljnje pošiljanje reklamnih elektronskih sporočil, izgubilo kar 80 odstotkov naslovnikov. Hmmm – če 80 odstotkov dosedanje »publike« od podjetja ni ničesar kupilo, je mogoče večja težava v poslovnem modelu podjetja, mar ne?

Vir: CNBC, MailChimp

preberite še to

Trendi
Najstarejši zapornik na svetu

Najstarejši zapornik na svetu

Ni v zaporu ampak je že od leta 1899 priklenjen v - parku

Trendi
Prespal je cilj

Prespal je cilj

Pilot je med letom zaspal in zgrešil cilj za dobrih 45 kilometrov.

Trendi
Kaj počnemo z Zemljo?

Kaj počnemo z Zemljo?

Google Earth že nekaj časa ponuja funkcijo časovnega sprehoda skoti zgodovino posameznih področij

Trendi
Oglejte si osebno knjižnico Charlesa Darwina

Oglejte si osebno knjižnico Charlesa Darwina

Na spletu je bila pred kratkim objavljena celotna vsebina osebne knjižnice naravoslovca Charlesa Darwina,...

Trendi
Nad plastiko z mutiranim encimom

Nad plastiko z mutiranim encimom

Bakterijski encim iz komposta bi lahko pomagal k hitrejši in učinkovitejši reciklaži plastenk.

Trendi
»Izgini, ti pravim!«

»Izgini, ti pravim!«

Tako pa je videti najbolj jezna želva na svetu…

Trendi
Uporabimo uporabljeno in namestitev morske oaze v Piranskem zalivu
Trendi
Kontejnerski bazen

Kontejnerski bazen

Zakaj bi bazen vkopavali, če pa ga lahko spravimo v kontejner…

Trendi
Vsestransko električno kolo

Vsestransko električno kolo

Švedska Husquarna bo v kratkem poslala na trg novo serijo zmogljivih modelov električnih koles 2024 Gra...

Trendi
Kako bi nas zmečkalo…

Kako bi nas zmečkalo…

… če bi na različnih planetih naš avtomobil padla paleta lesa…

Trendi
Zabavna naključja

Zabavna naključja

Nekateri fotografi preždijo ure in celo dneve, da ujamejo tisti pravi trenutek, drugim pa se to posreči kar mi...

Trendi
Obrezovanje na višjem nivoju

Obrezovanje na višjem nivoju

6 metrov dolgo rezilo z desetimi noži, vse skupaj pa »vihti« helikopter…