Vlaka se imenujeta
Coradia iLint, od 17. septembra pa vozita na 100 kilometrski progi med spodnejsaškimi mesti Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde in Buxtehude. Podjetje Alstom je v izjavi za javnost zapisalo, da gre za vlaka, ki sta »opremljena z gorivnimi celicami, ki pretvarjajo vodik in kisik v električno energijo, s čimer odpravljajo emisije oziroma onesnaževanje, povezano s pogonom«. Vlak je zelo tih, vsekakor bolj tih od dizelsko gnanih, ki jih nadomešča, njegova najvišja hitrost je
140 km/h, z enim polnjenjem vodika pa lahko prevozi
okoli 1000 kilometrov, kar je v rangu dizelskih lokomotiv.

In kako se vlak napaja oziroma kako mu dodajajo vodik? Tako da ga vanj pretakajo iz posebnih dobrih 12 metrov visokih rezervoarjev, postavljenih ob progi na postaji Bremervörde.
Naslednje veliko vprašanje je cena. Vlaki Coradia iLint so dražji od klasičnih dizelskih, so pa zato precej nižji obratovalni stroški. Alstom je nemške železničarje očitno prepričal, saj naj bi do leta 2021 naročili še
14 novih vlakov in seveda ustreznih polnilnih postaj.
Vir:
Alstom