Hibridnih 340 km/h

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 5. 06. 2019 04:42:00, Kategorija: Avto tech

Ferrari SF90 Stradale – ko se športniki spogledajo z elektriko.

Hibridnih 340 km/h

Proizvajalci športnih avtomobilov se še kar oklepajo motorjev z notranjim izgorevanjem, a se počasi spogledujejo tudi z elektriko. Sicer dokaj sramežljivo, se pa. In to več ali manj vsi, saj imajo pod svojo streho vsaj hibridne, če ne čisto električne načrte. In tako tudi Ferrari.

Ferrari SF90 Stradale je priključni hibrid, ki nudi vse užitke tradicionalnih »rdečih«, v sebi pa nosi elemente električne prihodnosti. V avtomobil so poleg 4-litrskega motorja VF8, ki zmore 769 KS, vgrajeni še trije (dva spredaj in en zadaj) električni motorji, ki bencinskim konjičkom dodajajo še 217 svojih. Takšna moč je dovolj, da avtomobil doseže 100 km/h v le 2,5 sekunde, njegova končna hitrost pa je 340 km/h. Na papirju je to sicer 19 km/h manj kot zmore LaFerrari, v praksi pa naj bi, zaradi štirikolesnega pogona, SF390 bil hitrejši. Da je res tako so potrdili tudi testi, saj je SF390 Stradale s testnim krogom na dirkališču Florano opravil celo sekundo hitreje kot LaFerrari.

Avtomobil je opremljen z osemstopenjskim menjalnikom in dvojno sklopko, ki sta skupaj za deset kilogramov lažja od standardnega sedemstopenjskega menjalnika s prav tako dvojno sklopko. Kdor kaj ve o avtomobilih bo ob tem podatku dvignil obrv. Deset kilogramov je namreč ogromno. A vse skupaj je pravzaprav logično – ker za vzvratno vožnjo skrbita dva prednja elektromotorja, so se lahko znebili vzvratne prestave, kar seveda pomeni občutno manj »materiala« v menjalniku.

SF90 Stradale je opremljen s 7,9-kilovatno baterijo, ki je dovolj za okoli 25 kilometrov popolnoma električne vožnje. Baterija in elektromotorji seveda nekaj tehtajo. No ja, kar nekaj - 270 kg. Da bi to težo nekako kompenziral, je Ferrari pri izdelavi uporabil veliko aluminija in ogljikovih vlaken. Avtomobil je tako »na cesti« težak 1570 kilogramov, kar je celo manj od LaFerrarija.

Kaj pa cena? Ta še ni znana, saj Ferrari še ni napovedal datuma začetka prodaje.


Vir: Ferrari

preberite še to

Avto tech
Upanje umre zadnje

Upanje umre zadnje

Če zgori bencinska črpalka, je bencin še na voljo?

Avto tech
Že enkrat je dovolj…

Že enkrat je dovolj…

… kaj šele dvakrat. K sreči je šlo za avtomobil.

Avto tech
Električni avto brez vtičnice

Električni avto brez vtičnice

Toyota razvija solarni avtomobil, ki ga bo polnilo izključno sonce.

Avto tech
Kako mu pa je to uspelo?

Kako mu pa je to uspelo?

To ni več nesreča, to je že mojstrovina.

Avto tech
Prvi električni VW

Prvi električni VW

Volkswagen je predstavil svoj prvi čisto električni avtomobil – ID.3

Avto tech
Avto v kuhinji…

Avto v kuhinji…

…da ga ne bi poškodoval orkan.

Avto tech
Honda e

Honda e

Znanih je nekaj več podatkov o težko pričakovanem Hondinem električnem malčku.

Avto tech
Pariški »hrupni radar«

Pariški »hrupni radar«

V Parizu boste v kratkem zaradi prehrupnega avtomobila dobili samodejno kazen…

Avto tech
Kako ukrasti Teslo…

Kako ukrasti Teslo…

... v pol minute. Pa ne le Teslo…

Avto tech
Vrhunsko vsestranski

Vrhunsko vsestranski

Promocijska vsebina
Škoda Superb je model tega podjetja z največ izvedbami in ...

Avto tech
Avtomobilsko tuširanje

Avtomobilsko tuširanje

Zakaj bi šli umazani v avto, če pa se lahko stuširate. Pa ne le sebe…

Avto tech
Največje električno vozilo je…

Največje električno vozilo je…

…45-tonski tovornjak, ki ga poleg tega sploh ni treba polniti.