Passat osme generacije

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 9. 02. 2019 05:47:00, Kategorija: Avto tech

Novi Passat z delno avtomatizirano potovalno hitrostjo, kapacitivnim volanom, večjim dosegom in še čem.

Passat osme generacije
To pomlad bo znamka VW Passat prebila znamko 30 milijonov prodanih primerkov. S tem bo postal Passat najuspešnejši model srednjega razreda na svetu. 30-milijonti Passat bo predstavnik napredne, tehničnop temeljito prenovljene 8. generacije, v kateri bodo združene Volkswagnove najaktualnejše inovacije. Sejemsko premiero bo novi Passat doživel na avtomobilskem salonu v Ženevi. Predprodaja bo v prvih državah stekla maja, prodaja novega modela pa se bo (v Nemčiji) začela septembra.

Svetovno premiero bo skupaj s Passatom doživel tudi Travel Assist. Kot prvi Volkswagen bo Passat – vzporedno v limuzinski in karavanski izvedbi – s tem novim sistemom IQ.DRIVE lahko vozil delno avtomatizirano s katerokoli poljubno hitrostjo (od 0 do 210 km/h). Poleg tega bo novi Passat – prav tako kot prvi Volkswagnov model na svetu – na trg prišel s kapacitivnim volanom, ki zaznava dotik voznika in na ta način predstavlja interaktivni vmesnik do sistemov, kot je Travel Assist. Med Passatovimi novostmi je tudi Emergency Steering Assist, sistem, ki prek poseganja zavor povečuje varnost pri izogibalnih manevrih. Novi, interaktivni IQ.LIGHT LED-matrični žarometi, ki noč spremenijo v dan, so inovativna tehnologija luči, ki je bila doslej na voljo samo za aktualni model Touarega.

Vzporedno z novim Passatom prihaja na trg tretja generacija modularnega infotainment sistema (MIB3). App Connect – vmesnik za integracijo aplika­cij za pametne telefone – zato pri Volkswagnu prvič omogoča brezkabelsko integracijo aplikacij za iPhone, in sicer prek brezžičnega Apple CarPlay. Odslej bo Passat poleg tega prek MIB3 po želji stalno online, saj so novi infotainment sistemi serijsko opremljeni z integrirano SIM-kartico. Poleg storitev, vezanih na navigacijo, z informacijami v realnem času, je uporab­niku na ta način omogočen dostop tudi do novih tehnologij in pogonov, storitev pretakanja glasbe, internetnega radia, naravnega (z online bazo) glasovnega upravljanja, nepretrgane uporabe spletnih storitev Volkswagen We ter v prihodnosti tudi do koriščenja  nastavitev vozila, shranjenih v oblaku. Prvi pametni telefoni se bodo poleg tega lahko spremenili v mobilni ključ (Mobile Key) za odklepanje in zagon Passata.

MIB3 skupaj z novim digitalnim kombiniranim instrumentom tvori digitalno povezano enoto. V primerjavi s sistemom iz prejšnjega modela (aktivni informacijski zaslon) so digitalni instrumenti sistematično izpopolnjeni. Grafike na zaslonu, ki je zdaj še bolj kontrasten, so jasne in kakovostne. Nabor funkcij je povzdignjen na nov nivo. Tri različne konfiguracije zaslona je mogoče aktivirati z eno samo tipko na novem večfunkcijskem volanu.

Izpopolnjen je tudi nabor pogonov. Na primer Passat GTE – priključno-hibridni predstavnik modelske serije: ta ima odslej znatno večji električni doseg, ki zdaj po kriterijih novega ciklusa WLTP znaša pribl. 55 km); to ustreza pribl. 70 km) po kriterijih NEVC. Hkrati se Passat GTE s kombinacijo elektromotorja in učinkovitega turbobencinskega motorja (sistemska moč 160 kW/218 KM) ponaša z lastnostmi udobnega in varnega vozila za dolge relacije. Passat GTE že izpolnjuje zahteve za mejne vrednosti emisij v skladu z izpušnim standardom Euro 6d, ki bo za nova vozila začel veljati šele leta 2021. Vsi drugi agregati TSI in TDI izpolnjujejo izpušni standard Euro 6d-TEMP. Sicer pa so vse izvedbe novega Passata – bencinske in dizelske – opremljene s filtrom za trdne delce.


Vir: Volkswagen

preberite še to

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!