Poslednji Bugattijev Mohikanec

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 09. 2018 04:58:00, Kategorija: Avto tech

W16, motor s 1500 konjskimi močmi, ki ga Bugatti vgrajuje v svoj Divo, bo zadnji 16-valjnik tega podjetja. Prihodnost bo električna.

Poslednji Bugattijev  Mohikanec

Bugattijevi avtomobili so seveda nekaj posebnega na pogled, a posebnežev v avtomobilskem svetu je veliko. In po čem slovi Bugatti? Predvsem po svojem 16-valjnem motorju W16. Ta je svojo prvo različico doživel leta 2005, ko je s svojimi 1000 konjskimi močmi takratni model Veyron potisnil preko 400 km/h, kar je bilo največ od vseh produkcijskih avtomobilov. Od takrat je motor dobil še kar nekaj izboljšav, nazadnje letos, ko je na trg prišel model Divo, ki ima 1500 konjskih moči, do 100 km/h pospeši v 2,1 sekunde, največjo hitrost pa so mu omejili na 380 km/h. In po besedah Stephana Winkelmanna, izvršnega direktorja Bugattija, je to – to. Podjetje bo 16-valjnike prenehalo razvijati. Zakaj? »Če hočete ostati na tehnološkem vrhu, je potrebno izbrati pravi trenutek za spremembo!«, je za avstralski portal CarAdvice povedal Winkelmann.

Seveda se takoj pojavi vprašanje, kaj bo sledilo? Pri Bugattiju o tem kaj dosti še ne govorijo, a Winkelmann je nakazal, da bo šlo v smeri elektrifikacije, torej v smer hibridnih pogonov, na katerih že nekaj časa dela tudi konkurenca - McLaren P1, Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder, Acura NSX… »Če se masa baterij drastično zmanjša – kot se je – potem je hibridizacija, ki zniža emisije na sprejemljivo raven, dobra stvar, a rešitev mora biti takšna, kot jo kupci pričakujejo od proizvajalca, kot je Bugatti,« pravi Winkelmann. To je tudi odgovor na vprašanje, zakaj je Bugatti čakal tako dolgo, kot je. Njihova filozofija očitno s očitno glasi, da če neka tehnologija, v tem primeru hibridna, ne more ponuditi vsaj enake, če ne večje zmogljivosti, kot so je vajeni njihovi kupci, je ne bodo uporabili. Pri tem pa zanje ni toliko pomembno razmerje med maso avtomobila in močjo, ampak se bolj osredotočajo na moč kot tako.

Vir: Road&Track

preberite še to

Avto tech
Pasji in stražarski

Pasji in stražarski

Teslini modeli avtomobilov so dobili dva nova načina delovanja – pasjega in stražarskega.

Avto tech
Bomo dobili standard?

Bomo dobili standard?

Menda smo na dobri poti, da dobimo standardni način brezžičnega polnjenja električnih avtomobilov.

Avto tech
Ne ravno lep, zato pa…

Ne ravno lep, zato pa…

Tale švedski električni motocikel mogoče ni privlačen na pogled, je pa videti zelo zabaven…

Avto tech
Malce drugačna dvigalka

Malce drugačna dvigalka

Kako priti do podvozja avtomobila? Tako, da ga dvignemo. Recimo na ta način...

Avto tech
Passat osme generacije

Passat osme generacije

Novi Passat z delno avtomatizirano potovalno hitrostjo, kapacitivnim volanom, večjim dosegom in še čem.

Avto tech
Drugačno prezračevanje

Drugačno prezračevanje

Avtomobil na vročem soncu – zoprno, neprijetno in nevarno. Ali pa tudi ne…

Avto tech
Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Promocijska vsebina
Ko je govor o av...

Avto tech
Za večjo prometno varnost

Za večjo prometno varnost

Občine se lahko do 31. januarja prijavijo za sofinanciranje sistemov za povečanje varnosti v prometu.

Avto tech
Evropske baterije

Evropske baterije

Volkswagen bo vložil 750 milijonov evrov v proizvodnjo lastnih baterij in mobilnih polnilnih postaj za elektri...

Avto tech
Robotsko parkiranje

Robotsko parkiranje

Gatwick bo tretje letališče, na katerem bodo avtomobile parkirali roboti.

Avto tech
Kot druga koža…

Kot druga koža…

Promocijska vsebina
Škodin novi urbani SUV se imenuje Kamiq.

Avto tech
»Prozorna« prikolica

»Prozorna« prikolica

Bi radi videli tudi »skozi« avtomobilsko prikolico? Lahko...