Poslednji Bugattijev Mohikanec

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 09. 2018 04:58:00, Kategorija: Avto tech

W16, motor s 1500 konjskimi močmi, ki ga Bugatti vgrajuje v svoj Divo, bo zadnji 16-valjnik tega podjetja. Prihodnost bo električna.

Poslednji Bugattijev  Mohikanec
Bugattijevi avtomobili so seveda nekaj posebnega na pogled, a posebnežev v avtomobilskem svetu je veliko. In po čem slovi Bugatti? Predvsem po svojem 16-valjnem motorju W16. Ta je svojo prvo različico doživel leta 2005, ko je s svojimi 1000 konjskimi močmi takratni model Veyron potisnil preko 400 km/h, kar je bilo največ od vseh produkcijskih avtomobilov. Od takrat je motor dobil še kar nekaj izboljšav, nazadnje letos, ko je na trg prišel model Divo, ki ima 1500 konjskih moči, do 100 km/h pospeši v 2,1 sekunde, največjo hitrost pa so mu omejili na 380 km/h. In po besedah Stephana Winkelmanna, izvršnega direktorja Bugattija, je to – to. Podjetje bo 16-valjnike prenehalo razvijati. Zakaj? »Če hočete ostati na tehnološkem vrhu, je potrebno izbrati pravi trenutek za spremembo!«, je za avstralski portal CarAdvice povedal Winkelmann.

Seveda se takoj pojavi vprašanje, kaj bo sledilo? Pri Bugattiju o tem kaj dosti še ne govorijo, a Winkelmann je nakazal, da bo šlo v smeri elektrifikacije, torej v smer hibridnih pogonov, na katerih že nekaj časa dela tudi konkurenca - McLaren P1, Ferrari LaFerrari, Porsche 918 Spyder, Acura NSX… »Če se masa baterij drastično zmanjša – kot se je – potem je hibridizacija, ki zniža emisije na sprejemljivo raven, dobra stvar, a rešitev mora biti takšna, kot jo kupci pričakujejo od proizvajalca, kot je Bugatti,« pravi Winkelmann. To je tudi odgovor na vprašanje, zakaj je Bugatti čakal tako dolgo, kot je. Njihova filozofija očitno s očitno glasi, da če neka tehnologija, v tem primeru hibridna, ne more ponuditi vsaj enake, če ne večje zmogljivosti, kot so je vajeni njihovi kupci, je ne bodo uporabili. Pri tem pa zanje ni toliko pomembno razmerje med maso avtomobila in močjo, ampak se bolj osredotočajo na moč kot tako.

Vir: Road&Track

preberite še to

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!