Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 30. 01. 2019 15:14:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Ko je govor o avtomobilih, potem Jan Kopecky, svetovni prvak v reliju v razredu WRC2, natančno ve, kaj hoče. Kako se je torej Kodiaq RS odrezal na njegovem brezkompromisnem testu?

Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Medtem ko je izjemna Fabia R5 njegov službeni avtomobil, Jan Kopecky za vsakodnevne vožnje uporablja najhitrejšo različico modela Octavia, Octavio RS 245 (pogovor o tem, kakšen voznik je, ko ni »na službeni vožnji«, si lahko preberete tukaj. Vodljivost, pravi, je ključnega pomena, avto pa mora seveda v vsakem trenutku omogočati tudi varno prehitevanje. »Osebno SUV-modele povezujem s terensko vožnjo, čeprav seveda povsem razumem, da se mnogim mladim družinam zdijo še kako praktični za družinske potrebe,« je Kopecky pred testno vožnjo priznal, da se je znašel na precej neznanem področju.

Bi tudi vi testirali novega Kodiaqa RS? Prijavite se in bodite med prvimi.

Oglejte si video in se prepričajte, kako testira novi avto svetovni prvak v reliju.


In po vožnji?
Jan Kopecky je dobil priložnost za dovolj dolg test na zahtevni hidravlični plošči in na resnem dirkališču. Svetovni prvak Kodiaqu seveda ni prizanašal, in ko je bilo vsega konec, je bil nad njim iskreno navdušen: »Kodiaq RS me je res presenetil. Njegova vodljivost je prepričljiva, odziva se hitro in je predvsem mnogo bolj športen, kot sem pričakoval. Seveda ima tudi dovolj moči in navora, omogoča dober položaj za volanom, hkrati pa je za svojo velikost in težo zelo okreten.«


Kodiaq RS ne skriva športnih ambicij. Dvojno prisilno polnjeni štirivaljni motor 2.0 BiTDI zmore 240 konjskih moči (176 kilovatov), hkrati ponuja tudi resnih 500 njutonmetrov navora, njegova krivulja pa je uporabno ravna. Štirikolesni pogon je vedno speljan prek sedemstopenjskega menjalnika DSG, del serijske opreme pa so tudi prilagodljivo blaženje (DCC) in športni sedeži. Kodiaq RS do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,9 sekunde in doseže največjo končno hitrost 221 kilometrov na uro. Več o njem si preberite tukaj.

Navdušenje je šlo celo tako daleč, da bo Kopecky tudi sam naročil Kodiaqa RS. »Predvsem sta me navdušili odzivnost motorja in enostavnost, s katero je mogoče uporabljati vso njegovo moč. Lahko si predstavljam, kako preprosto in hitro je z njim mogoče prehiteti velik tovornjak, kar je odlično, saj bi morala biti varnost vendarle vedno na prvem mestu. Tudi podvozje je dovolj čvrsto, nepopustljivo, tako da je nagibanje komaj opazno, hkrati pa je ta model tudi zelo dobro uravnotežen. Med vožnjo si lahko voznik privošči celo nežen zdrs, česar pri tako velikem avtomobilu nisem pričakoval.«

In kaj ga je najbolj presenetilo? »Zvok tega avtomobila je neverjeten, tako skladen! Res ni slišati, da bi šlo za štirivaljni dizelski motor, pravzaprav zveni bolj kot osemvaljnik.«

Ne potrebujete vseh mišic, ki jih kaže Kodiaq RS? Spoznajte še druge različice Kodiaqa: tu so še Kodiaq SportLine, Kodiaq Scout in Kodiaq L&K. Več na www.skoda.si.

preberite še to

Avto tech
Pasji in stražarski

Pasji in stražarski

Teslini modeli avtomobilov so dobili dva nova načina delovanja – pasjega in stražarskega.

Avto tech
Bomo dobili standard?

Bomo dobili standard?

Menda smo na dobri poti, da dobimo standardni način brezžičnega polnjenja električnih avtomobilov.

Avto tech
Ne ravno lep, zato pa…

Ne ravno lep, zato pa…

Tale švedski električni motocikel mogoče ni privlačen na pogled, je pa videti zelo zabaven…

Avto tech
Malce drugačna dvigalka

Malce drugačna dvigalka

Kako priti do podvozja avtomobila? Tako, da ga dvignemo. Recimo na ta način...

Avto tech
Passat osme generacije

Passat osme generacije

Novi Passat z delno avtomatizirano potovalno hitrostjo, kapacitivnim volanom, večjim dosegom in še čem.

Avto tech
Drugačno prezračevanje

Drugačno prezračevanje

Avtomobil na vročem soncu – zoprno, neprijetno in nevarno. Ali pa tudi ne…

Avto tech
Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Promocijska vsebina
Ko je govor o av...

Avto tech
Za večjo prometno varnost

Za večjo prometno varnost

Občine se lahko do 31. januarja prijavijo za sofinanciranje sistemov za povečanje varnosti v prometu.

Avto tech
Evropske baterije

Evropske baterije

Volkswagen bo vložil 750 milijonov evrov v proizvodnjo lastnih baterij in mobilnih polnilnih postaj za elektri...

Avto tech
Robotsko parkiranje

Robotsko parkiranje

Gatwick bo tretje letališče, na katerem bodo avtomobile parkirali roboti.

Avto tech
Kot druga koža…

Kot druga koža…

Promocijska vsebina
Škodin novi urbani SUV se imenuje Kamiq.

Avto tech
»Prozorna« prikolica

»Prozorna« prikolica

Bi radi videli tudi »skozi« avtomobilsko prikolico? Lahko...