Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 30. 01. 2019 15:14:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Ko je govor o avtomobilih, potem Jan Kopecky, svetovni prvak v reliju v razredu WRC2, natančno ve, kaj hoče. Kako se je torej Kodiaq RS odrezal na njegovem brezkompromisnem testu?

Svetovni prvak testira Kodiaqa RS

Medtem ko je izjemna Fabia R5 njegov službeni avtomobil, Jan Kopecky za vsakodnevne vožnje uporablja najhitrejšo različico modela Octavia, Octavio RS 245 (pogovor o tem, kakšen voznik je, ko ni »na službeni vožnji«, si lahko preberete tukaj. Vodljivost, pravi, je ključnega pomena, avto pa mora seveda v vsakem trenutku omogočati tudi varno prehitevanje. »Osebno SUV-modele povezujem s terensko vožnjo, čeprav seveda povsem razumem, da se mnogim mladim družinam zdijo še kako praktični za družinske potrebe,« je Kopecky pred testno vožnjo priznal, da se je znašel na precej neznanem področju.

Bi tudi vi testirali novega Kodiaqa RS? Prijavite se in bodite med prvimi.

Oglejte si video in se prepričajte, kako testira novi avto svetovni prvak v reliju.


In po vožnji?
Jan Kopecky je dobil priložnost za dovolj dolg test na zahtevni hidravlični plošči in na resnem dirkališču. Svetovni prvak Kodiaqu seveda ni prizanašal, in ko je bilo vsega konec, je bil nad njim iskreno navdušen: »Kodiaq RS me je res presenetil. Njegova vodljivost je prepričljiva, odziva se hitro in je predvsem mnogo bolj športen, kot sem pričakoval. Seveda ima tudi dovolj moči in navora, omogoča dober položaj za volanom, hkrati pa je za svojo velikost in težo zelo okreten.«


Kodiaq RS ne skriva športnih ambicij. Dvojno prisilno polnjeni štirivaljni motor 2.0 BiTDI zmore 240 konjskih moči (176 kilovatov), hkrati ponuja tudi resnih 500 njutonmetrov navora, njegova krivulja pa je uporabno ravna. Štirikolesni pogon je vedno speljan prek sedemstopenjskega menjalnika DSG, del serijske opreme pa so tudi prilagodljivo blaženje (DCC) in športni sedeži. Kodiaq RS do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,9 sekunde in doseže največjo končno hitrost 221 kilometrov na uro. Več o njem si preberite tukaj.

Navdušenje je šlo celo tako daleč, da bo Kopecky tudi sam naročil Kodiaqa RS. »Predvsem sta me navdušili odzivnost motorja in enostavnost, s katero je mogoče uporabljati vso njegovo moč. Lahko si predstavljam, kako preprosto in hitro je z njim mogoče prehiteti velik tovornjak, kar je odlično, saj bi morala biti varnost vendarle vedno na prvem mestu. Tudi podvozje je dovolj čvrsto, nepopustljivo, tako da je nagibanje komaj opazno, hkrati pa je ta model tudi zelo dobro uravnotežen. Med vožnjo si lahko voznik privošči celo nežen zdrs, česar pri tako velikem avtomobilu nisem pričakoval.«

In kaj ga je najbolj presenetilo? »Zvok tega avtomobila je neverjeten, tako skladen! Res ni slišati, da bi šlo za štirivaljni dizelski motor, pravzaprav zveni bolj kot osemvaljnik.«

Ne potrebujete vseh mišic, ki jih kaže Kodiaq RS? Spoznajte še druge različice Kodiaqa: tu so še Kodiaq SportLine, Kodiaq Scout in Kodiaq L&K. Več na www.skoda.si.

preberite še to

Avto tech
Največje električno vozilo je…

Največje električno vozilo je…

…45-tonski tovornjak, ki ga poleg tega sploh ni treba polniti.

Avto tech
Poskušal jo je ozdraviti

Poskušal jo je ozdraviti

Nek genij je luknjo v pnevmatiki popravljal z gazo in obliži…

Avto tech
Inovativna parkiranja

Inovativna parkiranja

Parkiranje je za nekatere ljudi rutina, za druge nočna mora, za tretje pa tekmovalni šport.

Avto tech
Če ne gre mimo, gre pa skozi

Če ne gre mimo, gre pa skozi

Kaj narediti, če nekdo zaustavi avtomobil na prehodu za pešce? Tole!

Avto tech
»Hekanje« registrske tablice

»Hekanje« registrske tablice

Na videz briljantna ideja, ki pa na žalost ni delovala tako, kot si je avtor zamislil…

Avto tech
Bolj opazni prometni znaki

Bolj opazni prometni znaki

Prometnih znakov je toliko, da jih včasih sploh ne zaznamo več. Je potrebna sprememba?

Avto tech
Ko Tesla eksplodira

Ko Tesla eksplodira

Neka družina je komaj odnesla živo glavo, ko je njihovi Tesli odpovedal »avtopilot«.

Avto tech
Karma

Karma

Tovornjakar jo je hotel odnesti brez cestnine, ostal pa brez treh koles…

Avto tech
Teslin konkurent

Teslin konkurent

Tesla Model X dobiva resno konkurenco v kitajskem HiPhi 1.

Avto tech
Sončni hibrid

Sončni hibrid

Pri novi Sonati bo do 60% baterije prispevalo - sonce.

Avto tech
Audijeva deska

Audijeva deska

Če je električni E-Tron SUV za vas predrag, si lahko omislite tole Audijevo električno desko.

Avto tech
To pa je odločenost

To pa je odločenost

Možak je z golimi rokami ustavil »pobegli« tovornjak.