Oglejte si video in se prepričajte, kako testira novi avto svetovni prvak v reliju.
In po vožnji?
Jan Kopecky je dobil priložnost za dovolj dolg test na zahtevni hidravlični plošči in na resnem dirkališču. Svetovni prvak Kodiaqu seveda ni prizanašal, in ko je bilo vsega konec, je bil nad njim iskreno navdušen: »Kodiaq RS me je res presenetil. Njegova vodljivost je prepričljiva, odziva se hitro in je predvsem mnogo bolj športen, kot sem pričakoval. Seveda ima tudi dovolj moči in navora, omogoča dober položaj za volanom, hkrati pa je za svojo velikost in težo zelo okreten.«
Kodiaq RS ne skriva športnih ambicij. Dvojno prisilno polnjeni štirivaljni motor 2.0 BiTDI zmore 240 konjskih moči (176 kilovatov), hkrati ponuja tudi resnih 500 njutonmetrov navora, njegova krivulja pa je uporabno ravna. Štirikolesni pogon je vedno speljan prek sedemstopenjskega menjalnika DSG, del serijske opreme pa so tudi prilagodljivo blaženje (DCC) in športni sedeži. Kodiaq RS do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,9 sekunde in doseže največjo končno hitrost 221 kilometrov na uro. Več o njem si preberite tukaj.
Navdušenje je šlo celo tako daleč, da bo Kopecky tudi sam naročil Kodiaqa RS. »Predvsem sta me navdušili odzivnost motorja in enostavnost, s katero je mogoče uporabljati vso njegovo moč. Lahko si predstavljam, kako preprosto in hitro je z njim mogoče prehiteti velik tovornjak, kar je odlično, saj bi morala biti varnost vendarle vedno na prvem mestu. Tudi podvozje je dovolj čvrsto, nepopustljivo, tako da je nagibanje komaj opazno, hkrati pa je ta model tudi zelo dobro uravnotežen. Med vožnjo si lahko voznik privošči celo nežen zdrs, česar pri tako velikem avtomobilu nisem pričakoval.«
In kaj ga je najbolj presenetilo? »Zvok tega avtomobila je neverjeten, tako skladen! Res ni slišati, da bi šlo za štirivaljni dizelski motor, pravzaprav zveni bolj kot osemvaljnik.«