Kdo je kriv, da lahko svoje počutje izražamo s kratkimi filmčki v formatu gif tudi preko SMS?
Uporabniki elektronske pošte se skoraj od njenega nastanka trudijo najti način, kako kratko in jedrnato izraziti svoja čustva, misli, počutja na temo, o kateri je govora. Zato so kar hitro nastali smejkoti, smeškoti, smajiliji ali kakorkoli že imenujemo tiste kombinacije oklepajev, dvo- in podpičij, vejic pik in še česa, ki naj bi, če jih pogledamo tako, da glavo nagnemo v levo, izražali smeh, solze, jezo, začudenje… Ti smeškoti so sčasoma dobili grafično podobo in so zdaj slikovno na voljo v elektronskih sporočilih, neposredni komunikaciji preko socialnih omrežij (Messenger, Instagram) in tudi SMS-ih. Toda ali so smeškoti, tudi če so grafični, res dobra rešitev? Sicer so boljša od tekstovnih, a še vedno ne ravno uspešna. Kako recimo izraziti sarkazem?
Prav to se je pred časom vprašala Julie Logan in odgovor je našla v – pošiljanju animiranih gifov. In to tistih, ki so izrezani iz filmov in podobnih posnetkov. Ustanovila je podjetje in izdelali so aplikacijo, imenovano Nutmeg, ki je omogočala pošiljanje animiranih gifov preko SMS. Aplikacija je bila nekakšne žepni »slovarček« gifov, uporabnik pa je ustreznega lahko izbral iz seznama. Nutmeg se je izredno hitro prijel in nekaj mesecev kasneje je podjetje kupil Giphy, ki je iskal način, kako svoje gife »vriniti« tudi v mobilni svet. Ostalo je zgodovina…
Kako je vse skupaj potekalo, si lahko ogledate v spodnjem nastopu Julie na dogodku TEDx.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov,
ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke
za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.