So spletne igre res tako požrešne?

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 10. 11. 2021 05:52:00, Kategorija: Mobilno

Koliko podatkov sploh »porabijo«? Moramo biti previdni?

So spletne igre res tako požrešne?
Zadnjih nekaj let prenos mobilnih podatkov ni več nekaj, na kar bi morali zelo paziti. Večina operaterjev že v osnovnih paketih nudi kar zajetno število gigabajtov, doplačilo za morebitne večje potrebe pa tudi ni nekaj, zaradi česar bi hudo trpel družinski proračun. Zato ni čudno, če je zadnje čase ena od zelo priljubljenih aktivnosti spletno igranje iger.

Iz računalniškega sveta smo navajeni, da so igre tiste, ki potrebujejo najzmogljivejše naprave in da so zaradi zahtevne grafike tudi podatkovno izredno požrešne. Kako pa je to pri mobilnih oziroma pretočnih spletnih igrah? Te tečejo pri velikih ločljivostih in hitrostih zato bi pričakovali, da so podatkovno precej požrešne. Pa so res? Moramo biti bolj previdni kot kot recimo pri pretakanju glasbe ali gledanju filmov? Pa si malce oglejmo, koliko podatkov zahtevajo posamezne pretočne aktivnosti.

Če preko interneta pretakate glasbo, boste s tem porabili v povprečju  okoli 100 MB na uro, videokonference vas bodo »stale« v povprečju okoli 200 MB na uro, če boste šli »v skrajnost« in preko spleta gledali filme na Netflixu v kakovosti HD pa okoli 3 GB na uro.

Kaj pa igre? Te se seveda med seboj razlikujejo, realni podatki pa kažejo na to, da so pravzaprav manj požrešne, kot bi pričakovali. V spodnji tabeli, kjer je zbranih nekaj najbolj priljubljenih spletnih pretočnih iger vidimo, da te zahtevajo od 50 do 300 MB na uro, kar glede na vsebino res ni tako veliko. A je potrebno biti kljub temu previden. Najprej zato, ker ena ura igranja mine kot bi mignil, pa tudi zato, ker mnoge od teh iger zahtevajo precejšnjo količino podatkov, ki jih je treba sneti ob namestitvi. Nekaj primerov - Overwatch 35 GB, Apex Legends 42 GB, Call of Duty: Warzone pa kar zajetnih 105 GB. To pa so količine, ki jih preko mobilnega prenosa podatkov vsekakor ni pametno prenašati.

Torej – če namestitvene podatke prenesemo preko klasičnega žičnega ali brezžičnega omrežja, igramo pa se tu in tam preko mobilnega, se za količino prenesenih podatkov ni potrebno hudo bati.

Vir: Fossbytes

preberite še to

Mobilno
Povpraševanje po iPhone 13 upada

Povpraševanje po iPhone 13 upada

Kupci bodo očitno počakali na iPhone 14. Zakaj?

Mobilno
Kaj prinaša 4 nm Snapdragon 8 Gen 1

Kaj prinaša 4 nm Snapdragon 8 Gen 1

Qualcomm je predstavil novo platformo za najzmogljivejše telefone..

Mobilno
AirPower ni mrtev

AirPower ni mrtev

Apple je projekt podloge za brezžično polnjenje očitno le dal na hladno…

Mobilno
Galaxy Note se dokončno poslavlja

Galaxy Note se dokončno poslavlja

Nadomestil ga bo Galaxy Z Fold… Pravzaprav logično…

Mobilno
Bomo le dobili preklopno tablico?

Bomo le dobili preklopno tablico?

Bo Samsung svojo družino zložljivih telefonov res razširil tudi na tablice oziroma prenosnike?

Mobilno
Telefon s pametno uro

Telefon s pametno uro

Zakaj imeti posebej telefon in posebej uro? Zakaj ne bi bila skupaj? Hmm…

Mobilno
Bodo pa drugače…

Bodo pa drugače…

Bo Huawei na tak način uspel zaobiti ameriško prepoved?

Mobilno
So spletne igre res tako požrešne?

So spletne igre res tako požrešne?

Koliko podatkov sploh »porabijo«? Moramo biti previdni?

Mobilno
Nič več »dvojnih« Galaxy S?

Nič več »dvojnih« Galaxy S?

Samsung naj bi v telefone Galaxy S22 vgrajeval le procesorje Snapdragon…

Mobilno
Bo tak Galaxy Tab A8?

Bo tak Galaxy Tab A8?

Vstopni model z večjim zaslonom in novim  procesorjem…

Mobilno
To bi lahko imel že zdavnaj

To bi lahko imel že zdavnaj

Twitter šele zdaj dobiva možnost iskanja po objavah določenega uporabnika.

Mobilno
Zbogom, Galaxy Note?

Zbogom, Galaxy Note?

Bo Samsung Galaxy S22 Ultra zadnji žebelj v krsti modela Galaxy Note?