Iz računalniškega sveta smo navajeni, da so igre tiste, ki potrebujejo najzmogljivejše naprave in da so zaradi zahtevne grafike tudi podatkovno izredno požrešne. Kako pa je to pri mobilnih oziroma pretočnih spletnih igrah? Te tečejo pri velikih ločljivostih in hitrostih zato bi pričakovali, da so podatkovno precej požrešne. Pa so res? Moramo biti bolj previdni kot kot recimo pri pretakanju glasbe ali gledanju filmov? Pa si malce oglejmo, koliko podatkov zahtevajo posamezne pretočne aktivnosti.
Če preko interneta pretakate glasbo, boste s tem porabili v povprečju okoli 100 MB na uro, videokonference vas bodo »stale« v povprečju okoli 200 MB na uro, če boste šli »v skrajnost« in preko spleta gledali filme na Netflixu v kakovosti HD pa okoli 3 GB na uro.
Kaj pa igre? Te se seveda med seboj razlikujejo, realni podatki pa kažejo na to, da so pravzaprav manj požrešne, kot bi pričakovali. V spodnji tabeli, kjer je zbranih nekaj najbolj priljubljenih spletnih pretočnih iger vidimo, da te zahtevajo od 50 do 300 MB na uro, kar glede na vsebino res ni tako veliko. A je potrebno biti kljub temu previden. Najprej zato, ker ena ura igranja mine kot bi mignil, pa tudi zato, ker mnoge od teh iger zahtevajo precejšnjo količino podatkov, ki jih je treba sneti ob namestitvi. Nekaj primerov - Overwatch 35 GB, Apex Legends 42 GB, Call of Duty: Warzone pa kar zajetnih 105 GB. To pa so količine, ki jih preko mobilnega prenosa podatkov vsekakor ni pametno prenašati.
Torej – če namestitvene podatke prenesemo preko klasičnega žičnega ali brezžičnega omrežja, igramo pa se tu in tam preko mobilnega, se za količino prenesenih podatkov ni potrebno hudo bati.
Vir: Fossbytes