So spletne igre res tako požrešne?

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 10. 11. 2021 05:52:00, Kategorija: Mobilno

Koliko podatkov sploh »porabijo«? Moramo biti previdni?

So spletne igre res tako požrešne?
Zadnjih nekaj let prenos mobilnih podatkov ni več nekaj, na kar bi morali zelo paziti. Večina operaterjev že v osnovnih paketih nudi kar zajetno število gigabajtov, doplačilo za morebitne večje potrebe pa tudi ni nekaj, zaradi česar bi hudo trpel družinski proračun. Zato ni čudno, če je zadnje čase ena od zelo priljubljenih aktivnosti spletno igranje iger.

Iz računalniškega sveta smo navajeni, da so igre tiste, ki potrebujejo najzmogljivejše naprave in da so zaradi zahtevne grafike tudi podatkovno izredno požrešne. Kako pa je to pri mobilnih oziroma pretočnih spletnih igrah? Te tečejo pri velikih ločljivostih in hitrostih zato bi pričakovali, da so podatkovno precej požrešne. Pa so res? Moramo biti bolj previdni kot kot recimo pri pretakanju glasbe ali gledanju filmov? Pa si malce oglejmo, koliko podatkov zahtevajo posamezne pretočne aktivnosti.

Če preko interneta pretakate glasbo, boste s tem porabili v povprečju  okoli 100 MB na uro, videokonference vas bodo »stale« v povprečju okoli 200 MB na uro, če boste šli »v skrajnost« in preko spleta gledali filme na Netflixu v kakovosti HD pa okoli 3 GB na uro.

Kaj pa igre? Te se seveda med seboj razlikujejo, realni podatki pa kažejo na to, da so pravzaprav manj požrešne, kot bi pričakovali. V spodnji tabeli, kjer je zbranih nekaj najbolj priljubljenih spletnih pretočnih iger vidimo, da te zahtevajo od 50 do 300 MB na uro, kar glede na vsebino res ni tako veliko. A je potrebno biti kljub temu previden. Najprej zato, ker ena ura igranja mine kot bi mignil, pa tudi zato, ker mnoge od teh iger zahtevajo precejšnjo količino podatkov, ki jih je treba sneti ob namestitvi. Nekaj primerov - Overwatch 35 GB, Apex Legends 42 GB, Call of Duty: Warzone pa kar zajetnih 105 GB. To pa so količine, ki jih preko mobilnega prenosa podatkov vsekakor ni pametno prenašati.

Torej – če namestitvene podatke prenesemo preko klasičnega žičnega ali brezžičnega omrežja, igramo pa se tu in tam preko mobilnega, se za količino prenesenih podatkov ni potrebno hudo bati.

Vir: Fossbytes

preberite še to

Mobilno
Umetna inteligenca v središču pozornosti

Umetna inteligenca v središču pozornosti

Promocijska vsebina
Samsung premiern...

Mobilno
Poglobljen pogled v prihodnost pametnih telefonov

Poglobljen pogled v prihodnost pametnih telefonov

Promocijska vsebina
Pomladna ponudba prinaša čudovit darilni paket

Mobilno
Razvoj mobilnih telefonov

Razvoj mobilnih telefonov

Promocijska vsebina
Od preprostih na...

Mobilno
Telekom Slovenije s prenovljeno predplačniško ponudbo Mobi

Telekom Slovenije s prenovljeno predplačniško ponudbo Mobi

Promocijska vsebina
Neomejene količine, še hitrejši 5G internet in nižje cene od 4,99 EUR dalje

Mobilno
Predstavljamo novo Galaxy A serijo: Odlična tehnologija za vse
Mobilno
Dvojec, ki ga ne smete spregledati

Dvojec, ki ga ne smete spregledati

Promocijska vsebina
Vsak trenutek je...

Mobilno
NLB zdaj omogoča plačila prek Apple Pay

NLB zdaj omogoča plačila prek Apple Pay

Promocijska vsebina
NLB prina&scaron...

Mobilno
S24 Ultra postavlja nove standarde v svetu mobilne umetne inteligence
Mobilno
Stranišče je čistejše od telefona

Stranišče je čistejše od telefona

Raziskava je pokazala, da je povprečen zaslon pametnega telefona trikrat bolj umazan od povprečnega strani&sca...

Mobilno
Nova Samsung Galaxy S24 serija je dostopna v Sloveniji

Nova Samsung Galaxy S24 serija je dostopna v Sloveniji

Promocijska vsebina
Galaxy S24 odpir...