Toda kaj je tisto, kar naredi takšno storitev kakovostno? To, da ima uporabnik 24 ur od koderkoli na voljo varno komunikacijo z banko? Seveda. Da lahko pregleduje stanje na računih, prenaša sredstva med njimi, plačuje račune… Tudi to! A to nudijo skoraj vse banke, vključno s tako imenovanimi fintechi, ponudniki izključno mobilnega bančništva, ki zadnja leta iz tujine prodirajo tudi k nam. Toda fintechi, kot je recimo nemški N26, se osredotočajo več ali manj le na plačila in prenose denarja, kjer so s poenostavljenimi postopki sicer ponudili preprosto rešitev, kar pa ni dovolj. Poslovanje z banko obsega mnogo več kot le spremljanje stanja na računih in plačevanja položnic. Zelo pomembna je tudi uporabniku prijazna in priročna uporaba, posebej kar zadeva mobilne oblike bančništva, stik z banko, pa tudi dostopnost drugih storitev… In to »nekaj več« nudi Nova KBM s svojima storitvama spletnega bančništva Bank@Net in mobilnega bančništva mBank@Net.
In kaj ponujata storitvi? Spletni Bank@Net poleg stanja na računih, preprostega izvajanja plačil doma in v tujini ter prenosa sredstev med računi, omogoča tudi:
- naročanje in upravljanje z limiti na računih in plačilnih karticah,
- polnjenje predplačniške kartice 24/7,
- sklenitev Kredita Naprej do 30.000 EUR in depozitov ali varčevanj,
- pregled nad krediti, depoziti, karticami in naložbami,
- nabiralnik z enostavnim pregledom prejetih sporočil, e-računov, SEPA direktnih bremenitev in še kaj.
- biometrična prijava s spomočjo prepoznave obraze ali prstnih odtisov (Face ID ali Touch ID),
- hitro plačevanje položnic s skeniranjem (Skeniraj in plačaj),
- iskalnik najbližjega bankomata in poslovalnice skupaj s kontaktnimi podatki,
- kot nadomestek klasične elektronske pošte pa nudi tudi možnost varnega pošiljanja sporočil bančnemu svetovalcu preko mobilne aplikacije,
- enostaven prenos denarja prijateljem preko kode QR, brez zamudnega prepisovanja podatkov (Nakaži mi/Nakažem ti).
V kolikor je uporabnik bolj pristaš uporabe samo telefona tako za brskanje po spletu kot tudi uporabo aplikacij, si lahko preko trgovine Google Play ali Apple Store prenese aplikacijo mBank@net, se registrira in jo lahko prične uporabljati takoj. Uporaba mobilne banke je za uporabnike brezplačna, če ti uporabljajo tudi spletno verzijo Bank@Net. Tako za le 0,80 € mesečno dobijo dostop kar do dveh sodobnih načinv poslovanja z banko. Za dostop do spletne in mobilne banke pa stranka uporablja isto geslo. Vsi, ki se odločijo za Paket Komplet za le 4,99 EUR mesečno, lahko uporabljajo Bank@Net in mBank@Net brezplačno, vsa plačila v evrih do 50.000 EUR pa opravijo brez nadomestila.
Prav ta celostna povezava storitev spletne in mobilne banke je tista, ki uporabnike najbolj pritegne. Posebej mlade, ki bi po raziskavi svetovalne družbe Bain & Company, ki jo navaja časopis Economist, raje za en dan pogrešali denarnico kot mobilni telefon.