Audi A6 55 TFSI e quattro

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 24. 10. 2019 03:40:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Naelektrena limuzina višjega razreda.

Audi A6 55 TFSI e quattro
Audi dosledno izpopolnjuje svojo ponudbo elektrificiranih modelov – samo v drugi polovici leta 2019 je bilo predstavljenih pet zmogljivih modelov s priključnohibridnim pogonom. Začenja se prodaja Audija A6 55 TFSI e quattro (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: 2,1–1,9; poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: 17,9–17,4; emisija CO2 v g/km, kombinirana: 47–43) v Nemčiji. Njegova sistemska moč v višini 270 kW (367 KM) omogoča suverene vozne zmogljivosti.

Audi širi svojo paleto modelov od srednjega do luksuznega razreda – v modelskih serijah A7, A8, Q5 in Q7 bo znamka v prihodnje nudila tudi priključne hibride, ki nosijo logotip "TFSI e". Seriji se je sedaj pridružil A6 55 TFSI e quattro*. Kot vsi Audijevi priključni hibridi sta tudi pri njem združeni dve vrsti visokoučinkovitega pogona, s čimer je dosežena sistemska moč v višini 270 kW (367 KM). Štirivaljni bencinski motor 2.0 TFSI doseže 185 kW (252 KM). Elektromotor, ki je vgrajen v sedemstopenjski menjalnik S tronic, pa razvije največjo moč 105 kW. Sistemski navor svojo maksimalno vrednost 500 Nm doseže že pri 1.250 1/min. Litij-ionska baterija, nameščena v zadku vozila, shrani 14,1 kWh energije. Vgrajena je tako, da je v prtljažniku na voljo ravna, uporabna površina za prevoz prtljage.

A6 TFSI e 55 quattro* je športen, a hkrati visokoučinkovit avtomobil. Od 0 do 100 km/h pospeši v 5,6 sekunde in doseže najvišjo hitrost 250 km/h. Z izključno električnim pogonom doseže hitrost do 135 km/h. Njegov električni doseg znaša do 53 kilometrov – merjeno skladno s postopkom WLTP. V Nemčiji je zato kot službeno vozilo obdavčen le po polovični stopnji. Zmogljivi priključnohibridni model je kot edina prestižna limuzina med neposrednimi tekmeci opremljen s štirikolesnim pogonom quattro.

Pogonski koncept Audija A6 55 TFSI e quattro je zasnovan tako, da lahko uporabniki večji del svojih vsakodnevnih relacij opravijo z električnim pogonom – se pravi brez lokalnih emisij in skorajda neslišno. Pri tem so na voljo trije vozni načini: način EV za vožnjo izključno na električni pogon, način Hybrid za učinkovito kombinacijo obeh vrst pogona in način Hold za ohranjanje trenutno razpoložljive električne energije.

V načinu Hybrid prediktivna strategija delovanja poskrbi za maksimalno učinkovitost in karseda visoke deleže vožnje na električni pogon. Pogonski sklop krmili tako, da je zadnji del poti pred ciljem mogoče prevoziti izključno na električni pogon ter da se baterija po potrebi pred tem napolni iz motorja z notranjim zgorevanjem. Podrobno načrtovanje posameznega dela poti prevzame prediktivna asistenca za učinkovitost, ki prav tako uporablja številne informacije – iz navigacije, spletnih storitev za spremljanje prometa, voznikovega načina vožnje in iz senzorjev v vozilu, npr. iz kamere in radarja. Načrtuje pogonski management pogonskih sistemov ter se odloča med prostim tekom z izključenim motorjem in rekuperacijo med vožnjo brez dodajanja plina.

S priloženim kablom načina 3 lahko uporabniki Audi A6 55 TFSI e quattro* na javnih polnilnih postajah polnijo z močjo do 7,4 kW. Prazna visokonapetostna baterija se tako ponovno napolni v približno dveh urah in pol. Storitev e-tron Charging Service na poti omogoča dostop do več kot 110.000 polnilnih točk v Evropi – aplikacija myAudi ima načrtovalnik poti, ki prikazuje polnilna mesta. Z aplikacijo lahko uporabniki že pred odhodom upravljajo tudi polnjenje in predhodno klimatiziranje. Klimatska naprava deluje v kombinaciji z visokoučinkovito toplotno črpalko, ki izkorišča odpadno toploto električnih pogonskih komponent.

Vožnjo z Audijem A6 55 TFSI e quattro* odlikuje izrazito športen značaj. Njegovo zunanjost dopolnjujejo paket zunanje opreme S line, paket črnih zunanjih elementov, črni zunanji ogledali in zatemnjena stekla. Za dodatne poudarke pa poskrbijo matrični LED-žarometi, športni sedeži, štiriconska avtomatska klimatska naprava, Audijev virtualni prikazovalnik, športno podvozje, 19-palčna platišča in rdeče zavorne čeljusti. Priključnohibridno limuzino je v Nemčiji že mogoče naročiti po osnovni ceni 68.850 EUR, hkrati pa je tam tudi že v prodajnih salonih.

Vir: Audi

preberite še to

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. vstopa v novo poglavje z mednarodnim partnerjem TBS
Povedali so nam
Digitalna orodja v šoli da, a varno in premišljeno

Digitalna orodja v šoli da, a varno in premišljeno

Promocijska vsebina
Na konferenci ra...

Povedali so nam
Nadgradite svoj ekosistem Galaxy

Nadgradite svoj ekosistem Galaxy

Promocijska  vsebina
Kupite tablični računalnik ali pametno uro in prejmite slušalke Galaxy Buds3

Povedali so nam
ITELIS uspešno zaključil nakup družbe COMCOM IT

ITELIS uspešno zaključil nakup družbe COMCOM IT

Promocijska vsebina
Podjetje ITELIS...

Povedali so nam
A1 Slovenija uporabnikom podarja dostop do Netflix ali Max vsebin na zahtevo
Povedali so nam
Kopica nagrad za Samsung tehnološke inovacije

Kopica nagrad za Samsung tehnološke inovacije

Promocijska novica
Združenje za pot...

Povedali so nam
Omrežje 5G je ključno za razvoj naprednih avtomobilskih storitev
Povedali so nam
Posebna izdaja - nova Toyota Aygo X JBL

Posebna izdaja - nova Toyota Aygo X JBL

Promocijska vsebina
Nova posebna izd...

Povedali so nam
Kraljica plezanja je na svojem prestolu! Zlato ostaja v Sloveniji
Povedali so nam
Prepolovite račun za telefon, internet in televizijo … za vedno!
Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...