Audi A6 55 TFSI e quattro

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 24. 10. 2019 03:40:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Naelektrena limuzina višjega razreda.

Audi A6 55 TFSI e quattro

Audi dosledno izpopolnjuje svojo ponudbo elektrificiranih modelov – samo v drugi polovici leta 2019 je bilo predstavljenih pet zmogljivih modelov s priključnohibridnim pogonom. Začenja se prodaja Audija A6 55 TFSI e quattro (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: 2,1–1,9; poraba električne energije v kWh/100 km, kombinirana: 17,9–17,4; emisija CO2 v g/km, kombinirana: 47–43) v Nemčiji. Njegova sistemska moč v višini 270 kW (367 KM) omogoča suverene vozne zmogljivosti.

Audi širi svojo paleto modelov od srednjega do luksuznega razreda – v modelskih serijah A7, A8, Q5 in Q7 bo znamka v prihodnje nudila tudi priključne hibride, ki nosijo logotip "TFSI e". Seriji se je sedaj pridružil A6 55 TFSI e quattro*. Kot vsi Audijevi priključni hibridi sta tudi pri njem združeni dve vrsti visokoučinkovitega pogona, s čimer je dosežena sistemska moč v višini 270 kW (367 KM). Štirivaljni bencinski motor 2.0 TFSI doseže 185 kW (252 KM). Elektromotor, ki je vgrajen v sedemstopenjski menjalnik S tronic, pa razvije največjo moč 105 kW. Sistemski navor svojo maksimalno vrednost 500 Nm doseže že pri 1.250 1/min. Litij-ionska baterija, nameščena v zadku vozila, shrani 14,1 kWh energije. Vgrajena je tako, da je v prtljažniku na voljo ravna, uporabna površina za prevoz prtljage.

A6 TFSI e 55 quattro* je športen, a hkrati visokoučinkovit avtomobil. Od 0 do 100 km/h pospeši v 5,6 sekunde in doseže najvišjo hitrost 250 km/h. Z izključno električnim pogonom doseže hitrost do 135 km/h. Njegov električni doseg znaša do 53 kilometrov – merjeno skladno s postopkom WLTP. V Nemčiji je zato kot službeno vozilo obdavčen le po polovični stopnji. Zmogljivi priključnohibridni model je kot edina prestižna limuzina med neposrednimi tekmeci opremljen s štirikolesnim pogonom quattro.

Pogonski koncept Audija A6 55 TFSI e quattro je zasnovan tako, da lahko uporabniki večji del svojih vsakodnevnih relacij opravijo z električnim pogonom – se pravi brez lokalnih emisij in skorajda neslišno. Pri tem so na voljo trije vozni načini: način EV za vožnjo izključno na električni pogon, način Hybrid za učinkovito kombinacijo obeh vrst pogona in način Hold za ohranjanje trenutno razpoložljive električne energije.

V načinu Hybrid prediktivna strategija delovanja poskrbi za maksimalno učinkovitost in karseda visoke deleže vožnje na električni pogon. Pogonski sklop krmili tako, da je zadnji del poti pred ciljem mogoče prevoziti izključno na električni pogon ter da se baterija po potrebi pred tem napolni iz motorja z notranjim zgorevanjem. Podrobno načrtovanje posameznega dela poti prevzame prediktivna asistenca za učinkovitost, ki prav tako uporablja številne informacije – iz navigacije, spletnih storitev za spremljanje prometa, voznikovega načina vožnje in iz senzorjev v vozilu, npr. iz kamere in radarja. Načrtuje pogonski management pogonskih sistemov ter se odloča med prostim tekom z izključenim motorjem in rekuperacijo med vožnjo brez dodajanja plina.

S priloženim kablom načina 3 lahko uporabniki Audi A6 55 TFSI e quattro* na javnih polnilnih postajah polnijo z močjo do 7,4 kW. Prazna visokonapetostna baterija se tako ponovno napolni v približno dveh urah in pol. Storitev e-tron Charging Service na poti omogoča dostop do več kot 110.000 polnilnih točk v Evropi – aplikacija myAudi ima načrtovalnik poti, ki prikazuje polnilna mesta. Z aplikacijo lahko uporabniki že pred odhodom upravljajo tudi polnjenje in predhodno klimatiziranje. Klimatska naprava deluje v kombinaciji z visokoučinkovito toplotno črpalko, ki izkorišča odpadno toploto električnih pogonskih komponent.

Vožnjo z Audijem A6 55 TFSI e quattro* odlikuje izrazito športen značaj. Njegovo zunanjost dopolnjujejo paket zunanje opreme S line, paket črnih zunanjih elementov, črni zunanji ogledali in zatemnjena stekla. Za dodatne poudarke pa poskrbijo matrični LED-žarometi, športni sedeži, štiriconska avtomatska klimatska naprava, Audijev virtualni prikazovalnik, športno podvozje, 19-palčna platišča in rdeče zavorne čeljusti. Priključnohibridno limuzino je v Nemčiji že mogoče naročiti po osnovni ceni 68.850 EUR, hkrati pa je tam tudi že v prodajnih salonih.

Vir: Audi

preberite še to

Povedali so nam
SEAT električni eScooter

SEAT električni eScooter

Promocijska vsebina
SEAT-ov konceptn...

Povedali so nam
Samsung Developer Conference 2019

Samsung Developer Conference 2019

Promocijska novica
Samsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci

Povedali so nam
Jesenske Huaweijeve novosti

Jesenske Huaweijeve novosti

Promocijska vsebina
Kaj imajo skupnega Jure Košir, Ciril Komotar, Franko Bajc in Tibor Golob?

Povedali so nam
Programiranje, veščina za 21. stoletje?

Programiranje, veščina za 21. stoletje?

Promocijska vsebina
Zakaj so programerske kompetence tako pomembne?

Povedali so nam
AOC-jev monitor in F. A. Porsche

AOC-jev monitor in F. A. Porsche

Promocijska vsebina
Kombinacija živahnega oblikovanja in prvovrstne tehnologije

Povedali so nam
Za podjetja vseh velikosti

Za podjetja vseh velikosti

Promocijska vsebina
Kyocera je preds...

Povedali so nam
Razkorak med spoloma v digitalni industriji še vedno velik

Razkorak med spoloma v digitalni industriji še vedno velik

Promocijska vsebina
Slovenija med 28. državami uvrščena na dokaj visoko 10. mesto.

Povedali so nam
Huawei nova 5T

Huawei nova 5T

Promocijska v sebina
Kar 5 kamer, podprtih z umetno inteligenco

Povedali so nam
Nova Škoda Octavia

Nova Škoda Octavia

Promocijska vsebina
Velik napredek ikone znamke na področju tehnike in dizajna.

Povedali so nam
Popravilo pametnega telefona v eni uri?

Popravilo pametnega telefona v eni uri?

Promocijska vsebina
Z družbo Samsung je to mogoče!

Povedali so nam
Brezmejnost narave

Brezmejnost narave

Promocijska vsebina
Za oblikovalca Bena je potovanje učenje tuje kulture.

Povedali so nam
Audi A6 55 TFSI e quattro

Audi A6 55 TFSI e quattro

Promocijska vsebina
Naelektrena limuzina višjega razreda.