Dlje brez skrbi

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 1. 12. 2020 06:16:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Huawei nudi podaljšano garancijo in brezplačno pošiljanje naprav v popravilo.

Dlje brez skrbi
Da bi uporabnikom omogočil kakovostno uporabniško izkušnjo tudi v časih omejevanja družbenih stikov, je Huawei podaljšal garancijo naprav, ki se izteče med 28. novembrom 2020 in 28. februarjem 2021, hkrati pa ponudil tudi brezplačno pošiljanje naprav na servis v primeru okvar.

Huawei se je že pred časom zavezal, da bo skrbel za uporabnike in njihove naprave. Med drugim zato pravočasno zagotavlja programske posodobitve in razvija storitve, ki pomagajo, da ostajajo čim dlje v odličnem stanju.

»Zavezani smo skrbi za uporabniki. Da bi izpolnili njihova pričakovanja in jim pomagali v teh težkih časih, predstavljamo posebni ponudbi. Brezplačno podaljšanje garancije in brezplačno poštnino v primeru potrebe pošiljanja naprave v servisno središče,« je dejal Matjaž Kermelj, direktor slovenske podružnice Huawei.

Za tri mesece daljša garancija
Za vse izdelke, vključno s pametnimi telefoni, prenosnimi računalniki, nosljivimi napravami in zvočnimi napravami, katerih garancijska doba se izteče med 28. novembrom 2020 in 28. februarjem 2021, bo Huawei garancijo podaljšal do 1. marca 2021. Podaljšanje bo samodejno, medtem ko vsi drugi pogoji ostanejo nespremenjeni.

Za več informacij obiščite: https://bit.ly/huawei-podaljsana-garancija

Brezplačna poštnina
Uporabniki lahko izkoristijo tudi storitev brezplačne poštnine v primeru, ko morajo okvarjeno napravo poslati v enega od dveh servisnih centrov v Sloveniji. Pri tem morajo na pošti zgolj povedati, da bo poštnino kril naslovnik. V takšnem primeru lahko napravo pustijo tudi v trgovini operaterja, kjer je bila kupljena in od koder jo bodo poslali servisnemu centru.

Navedeno velja v primerih, ko je naprava v garanciji. Če se kasneje ugotovi, da ni bilo tako, bo uporabnik poleg stroška popravila moral plačati še strošek pošiljanja.

Brezplačna dezinfekcija v servisnih centrih
V primeru, da se uporabnik odloči obiskati enega od dveh servisnih centrov, bodo njegovo napravo s posebej za te namene narejeno napravo razkužili. In tudi s tem poskrbeli za zdravje svojih uporabnikov.

Za več informacij obiščite spletno povezavo: https://consumer.huawei.com/si/

preberite še to

Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...