Emodži vetrovka

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 10. 02. 2020 06:57:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Ford razvija vetrovko, ki pomaga pri »souporabi ceste«

Emodži vetrovka
Še nikoli ni bilo tako preprosto sesti na kolo – vlade spodbujajo kolesarjenje v prizadevanju za čistejši zrak v mestih, izposoja oziroma skupna raba koles je nekaj običajnega skoraj povsod, milijoni ljudi po vsej Evropi pa kolesarijo v službo ali je to njihova priljubljena oblika rekreacije in športa.

Komunikacija med vozniki in kolesarji pa je lahko zelo težavna, saj mora kolesar roke odmakniti s krmila, če želi nakazati spremembo smeri ali se zahvaliti vozniku. Po podatkih o varnosti v prometu Evropske komisije vsako leto približno 2000 kolesarjev izgubi življenje na evropskih cestah.

Zdaj je Ford v sklopu svoje kampanje ‘Share The Road’ (Souporaba cest) naročil izdelavo prototipa vetrovke Emoji. Ta edinstvena vetrovka, ki je še ni možno kupiti, kaže, da bi bilo možno napetosti in nestrpnost znatno zmanjšati, če bi kolesarji lahko preprosteje in jasneje voznikom pokazali svoje namere – in svoja čustva.

Vetrovka Emoji
Odkar so pred več kot 20 leti ustvarili emodžije, jih opisujejo kot prvi jezik, rojen v digitalnem svetu in po podatkih prvega ‘Poročila o trendih emodžijev’ je večini ljudi preprosteje izraziti svoja čustva s pomočjo emodžijev kot pa s telefonskim klicem.

Vetrovka ima ploskev z mrežico iz svetil LED, ki lahko prikaže:
  • enega od treh emodžijev,
  • puščici levo in desno,
  • znak za nevarnost .

Kolesar aktivira posamezen emodži, puščico ali znak za nevarnost z daljinskim upravljalnikom na krmilu kolesa.

»Živimo – in vozimo – v svetu, kjer je komunikacija kritičnega pomena. A žal so vse preveč pogosto edina komunikacija med vozniki in kolesarji hupanje in žaljive kretnje. Obenem morajo kolesarji za komunikacijo roke odmakniti s krmila. Vetrovka Emoji uporablja univerzalno prepoznavna sredstva za komunikacijo, da tako skuša na poseben način zmanjšati napetosti – in nam pomaga, da se vsi naučimo ‘souporabljati ceste’.« Emmanuel Lubrani, projekt ‘Share The Road’, Ford Evropa

»Emodžiji so postali pomemben del naše uporabe jezika. Ne glede na to, ali z njimi ponazarjamo izraze obraza, humor ali sarkazem, smo jih hitro sprejeli kot način svojega izražanja. Vetrovka, ki smo jo ustvarili kot partnerji Fordove pobude ‘Share the Road’, kolesarjem omogoča, da izrazijo svoja čustva in vzpostavlja pomembno čustveno povezavo med njimi in drugimi udeleženci v prometu.« docent dr. Neil Cohn, dr.med., Oddelek za komunikacije in zaznavanje na Univerzi v Tilburgu, Nizozemska

Share The Road (Souporaba cest)
Fordova kampanja ‘Share The Road’ (Souporaba cest) si prizadeva za sožitje med uporabniki cest in odraža Fordovo prepričanje, da možnost varnega kolesarjenja večjega števila ljudi, še posebej na krajših razdaljah, koristi vsem.

Ford je sodeloval tudi pri izdelavi nagrajene aplikacije za izkušnjo z navidezno resničnostjo, ki voznikom in kolesarjem omogoča boljše razumevanje izzivov, s kateri se eni in drugi soočajo pri svojih vožnjah. Aplikacija ‘WheelSwap’ (Zamenjajmo kolesa) avtomobilistom in kolesarjem pomaga spoznati posledice nepremišljene vožnje avta ali kolesa brez upoštevanja drugih souporabnikov v prometu – včasih nam pri tem gredo lasje pokonci, drugič so lahko posledice usodne. Začetne raziskave so pokazale, da so bili po izkušnji z uporabo aplikacije skoraj vsi sodelujoči odločeni spremeniti svoje vedenje v prometu.

preberite še to

Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...