Mreža weCAN praznuje 5 let

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 29. 11. 2019 06:56:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Komunikacijska skupina PAN, pridružena članica mreže weCAN,

Mreža weCAN praznuje 5 let

weCAN, mreža neodvisnih oglaševalskih agencij Srednje in Vzhodne Evrope je izdala svojo peto letno publikacijo, imenovano CAN Year Report. Poročilo, ki je bilo predstavljeno na weCAN-ovi konferenci, 7.novembra v Bukarešti, povzema prerez oglaševalskega trga kar petnajstih držav Srednje in Vzhodne Evrope v obdobju 2014 do 2018 ter podaja  napoved  trendov za obdobje naslednjih petih let. Poleg podatkov o medijski potrošnji in oglaševanju v regiji, poročilo vsebuje zanimive članke priznanih strokovnjakov  mreže WeCAN kot tudi vidnih predstavnikov stroke, kot so Agnieszka Kosik, vodja Facebooka na Poljskem, Illés Vadász, vodja industrije Google Madžarske, Mojca Briščik, predsednica Zlata Festival bobna in dr. Ákos Kozák, direktor inštituta za tržno raziskavo GfK Hungária.

Dva mejnika v petih letih- dober dan digitalno, na svidenje papirno
Poročilo razkriva, da je skupna vrednost oglaševalskega trga v letu 2018 zaradi gospodarske blaginje in digitalnega razvoja v regiji dosegla 13,8 milijarde evrov neto, kar je več kot tri milijarde evrov več kot pet let prej.

Število ljudi v regiji, ki redno uporabljajo internet, se je od leta 2014 povečalo za 10%, oglaševalci pa so se v večini držav hitro prilagodili spreminjanju navad uporabe medijev. Hitro rast porabe spletne vsebine je spremljalo eksplozivno, 104-odstotno povečanje proračunov za digitalno oglaševanje. Posledično je investicija v digitalno oglaševanje lani v Srednji in Vzhodni Evropi dosegla 5,7 milijarde evrov, kar presega stroške oglaševanja na televiziji.

Enega izmed mejnikov predstavlja dejstvo, da medijski budgeti vloženi v spletno oglaševanje dohitevajo televizijske. Vsekakor to ni edini mejnik, ki ga je v zadnjih letih dosegel trg oglaševanja v regiji CEE. Medtem, ko se investicije v tiskane medije nenehno zmanjšujejo (-28%) in predstavljajo edini oglaševalski kanal, ki beleži upad, so se vlaganja v zunanje oglaševanje zmerno okrepila(+ 10%). Še več, upad moči tiska je bil tako močan, da se je zunanje oglaševanje uvrstilo na tretje mesto, takoj za televizijo in digitalnim oglaševanjem.

Trg oglaševanja Slovenije med letoma 2014 in 2018

TV ali digital?
V Sloveniji še vedno prevladuje televizija, vendar so naložbe v digitalno iz leta v leto močnejše, medtem, ko Češka, Madžarska, Poljska, Slovaška, Rusija, Ukrajina, Litva beležijo prevlado digitalnega oglaševanja. Države v katerih je še vedno čutiti prevlado televizijskega oglaševanja so še Romunija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Srbija in Hrvaška.

Vsekakor trendi kažejo v prid povečevanju vlaganj v digitalno oglaševanje. V tem trenutku je rast  na vseh tržiščih sicer predvsem organska, vendar se že jasno začrtujejo zahteve po merjenju učinkovitosti.

Celotno poročilo je mogoče prenesti s spletnega mesta www.wecan.net.

preberite še to

Povedali so nam
Huawei P smart Pro v Sloveniji

Huawei P smart Pro v Sloveniji

Promocijska vsebina
Novinec s tremi ...

Povedali so nam
Galaxy XCover Pro

Galaxy XCover Pro

Promocijska vsebina
Eleganten in vzdržljiv pametni telefon za poslovne uporabnike.

Povedali so nam
Bliskovitio skeniranje

Bliskovitio skeniranje

Promocijska novica
80 strani na minuto - Plustek širi portfelj optičnih bralnikov...

Povedali so nam
Audi na sejmu CES 2020

Audi na sejmu CES 2020

Promocijska vsebina
Mobilnost postaja pametna in individualna..

Povedali so nam
Prihaja doba izkušenj

Prihaja doba izkušenj

Promocijska vsebina
Samsung je preds...

Povedali so nam
Lenovo na CES 2020

Lenovo na CES 2020

Promocijska vsebina
Lenovo preobliku...

Povedali so nam
Robot za učinkovito dostavo

Robot za učinkovito dostavo

Promocijska vsebina
Agility Robotics...

Povedali so nam
Galaxy A71 in Galaxy A51

Galaxy A71 in Galaxy A51

Promocijska vsebina
Štiri kam...

Povedali so nam
Pomen varovanja podatkov

Pomen varovanja podatkov

Promocijska vsebina
Kyocera je preds...

Povedali so nam
Začne se na vrhu

Začne se na vrhu

Promocijska vsebina
Kaj pravijo znani Sloveni o e-mobilnosti...

Povedali so nam
Aplikacija EasyPark

Aplikacija EasyPark

Promocijska vsebina
Parkirajte lažje in hitreje, tudi v praznični gneči

Povedali so nam
Uživaj v glasbi 24 ur na dan

Uživaj v glasbi 24 ur na dan

Promocijska vsebina
Toliko časa namr...