Mreža weCAN praznuje 5 let

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 29. 11. 2019 06:56:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Komunikacijska skupina PAN, pridružena članica mreže weCAN,

Mreža weCAN praznuje 5 let

weCAN, mreža neodvisnih oglaševalskih agencij Srednje in Vzhodne Evrope je izdala svojo peto letno publikacijo, imenovano CAN Year Report. Poročilo, ki je bilo predstavljeno na weCAN-ovi konferenci, 7.novembra v Bukarešti, povzema prerez oglaševalskega trga kar petnajstih držav Srednje in Vzhodne Evrope v obdobju 2014 do 2018 ter podaja  napoved  trendov za obdobje naslednjih petih let. Poleg podatkov o medijski potrošnji in oglaševanju v regiji, poročilo vsebuje zanimive članke priznanih strokovnjakov  mreže WeCAN kot tudi vidnih predstavnikov stroke, kot so Agnieszka Kosik, vodja Facebooka na Poljskem, Illés Vadász, vodja industrije Google Madžarske, Mojca Briščik, predsednica Zlata Festival bobna in dr. Ákos Kozák, direktor inštituta za tržno raziskavo GfK Hungária.

Dva mejnika v petih letih- dober dan digitalno, na svidenje papirno
Poročilo razkriva, da je skupna vrednost oglaševalskega trga v letu 2018 zaradi gospodarske blaginje in digitalnega razvoja v regiji dosegla 13,8 milijarde evrov neto, kar je več kot tri milijarde evrov več kot pet let prej.

Število ljudi v regiji, ki redno uporabljajo internet, se je od leta 2014 povečalo za 10%, oglaševalci pa so se v večini držav hitro prilagodili spreminjanju navad uporabe medijev. Hitro rast porabe spletne vsebine je spremljalo eksplozivno, 104-odstotno povečanje proračunov za digitalno oglaševanje. Posledično je investicija v digitalno oglaševanje lani v Srednji in Vzhodni Evropi dosegla 5,7 milijarde evrov, kar presega stroške oglaševanja na televiziji.

Enega izmed mejnikov predstavlja dejstvo, da medijski budgeti vloženi v spletno oglaševanje dohitevajo televizijske. Vsekakor to ni edini mejnik, ki ga je v zadnjih letih dosegel trg oglaševanja v regiji CEE. Medtem, ko se investicije v tiskane medije nenehno zmanjšujejo (-28%) in predstavljajo edini oglaševalski kanal, ki beleži upad, so se vlaganja v zunanje oglaševanje zmerno okrepila(+ 10%). Še več, upad moči tiska je bil tako močan, da se je zunanje oglaševanje uvrstilo na tretje mesto, takoj za televizijo in digitalnim oglaševanjem.

Trg oglaševanja Slovenije med letoma 2014 in 2018

TV ali digital?
V Sloveniji še vedno prevladuje televizija, vendar so naložbe v digitalno iz leta v leto močnejše, medtem, ko Češka, Madžarska, Poljska, Slovaška, Rusija, Ukrajina, Litva beležijo prevlado digitalnega oglaševanja. Države v katerih je še vedno čutiti prevlado televizijskega oglaševanja so še Romunija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Srbija in Hrvaška.

Vsekakor trendi kažejo v prid povečevanju vlaganj v digitalno oglaševanje. V tem trenutku je rast  na vseh tržiščih sicer predvsem organska, vendar se že jasno začrtujejo zahteve po merjenju učinkovitosti.

Celotno poročilo je mogoče prenesti s spletnega mesta www.wecan.net.

preberite še to

Povedali so nam
Tudi Kuga s petimi

Tudi Kuga s petimi

Promocijska vsebina
Povsem nova Ford Kuga je osvojila najvišjo oceno s petimi zvezdicami za varnost.

Povedali so nam
Samsung Galaxy Fold tudi v Sloveniji

Samsung Galaxy Fold tudi v Sloveniji

Promocijska vsebina
Galaxy Fold prep...

Povedali so nam
Mreža weCAN praznuje 5 let

Mreža weCAN praznuje 5 let

Promocijska vsebina
Komunikacijska skupina PAN, pridružena članica mreže weCAN,

Povedali so nam
Huawei Nova 5T

Huawei Nova 5T

Promocijska vsebina
Klasično ali video zvonjenje, to je zdaj vprašanje?

Povedali so nam
Povsem električna škoda

Povsem električna škoda

Promocijska vsebina
Citigoe iV je prvi Škodin model, ki ga poganja samo električna baterija.

Povedali so nam
SUV-coupé za družino e-tron

SUV-coupé za družino e-tron

Promocijska vsebina
Audi e-tron Sportback - športno-eleganten dizajn in večja učinkovitost.

Povedali so nam
Philips 439P9H SuperWide

Philips 439P9H SuperWide

Promocijska vsebina
Zmogljive funkcije, zapakirane v obsežno razmerje.

Povedali so nam
Nasveti za Instagram

Nasveti za Instagram

Promocijska vsebina
Na kaj biti pozorni in česa se izogibati?

Povedali so nam
S10 kot Note10

S10 kot Note10

Promocijska vsebina
Izkusite Galaxy Note10 zmogljive funkcije tudi na Galaxy S10 pametnih telefonih.

Povedali so nam
S tehnologijo do družbene enakosti

S tehnologijo do družbene enakosti

Promocijska vsebina
Slovenke so bolje digitalno izobražene kot evropske njihove kolegice.

Povedali so nam
SEAT električni eScooter

SEAT električni eScooter

Promocijska vsebina
SEAT-ov konceptn...

Povedali so nam
Samsung Developer Conference 2019

Samsung Developer Conference 2019

Promocijska novica
Samsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci