Martin Sander, generalni direktor, Ford Model e Evropa
Za inštruktorje in lastnike avtošol je vozilo zaradi dolgega dosega vožnje na povsem električni pogon v kombinaciji z nižjimi obratovalnimi stroški odlično dopolnilo, zaradi privlačnega oblikovanja in elegantnega videza pa je izjemna reklama za šolo. Prednosti so tudi za voznike začetnike: učenje v Mustangu Mach-E bi lahko kandidatom pomagalo opraviti vozniški izpit z manjšim številom voženj. Pri opravljanju izpita v Mustangu Mach-E lahko kandidati uporabljajo vgrajene tehnologije za pomoč vozniku, na primer za samodejno parkiranje in speljevanje v klanec.
Še ena ključna prednost Mustanga Mach-E je, da lahko inštruktorji preprosto prilagodijo nastavitve vozila glede na želje učenca, na primer kako odzivno naj bo pospeševanje in zaviranje. Preprosta uporaba vozila, vključno z velikim notranjim zaslonom in vožnjo z eno stopalko, privablja tudi starejše kandidate, ki se prej niso odločili za učenje vožnje.
Frank Massop, lastnik avtošole, Winterswijk, Nizozemska
Uporaba električnih vozil v avtošolah spreminja celo način poučevanja vožnje, saj inštruktorji nove voznike učijo pomembnih tehnik učinkovitosti, ki pomagajo podaljšati doseg vozila. Za številne voznike ‘generacije E’ – ki v svojih gospodinjstvih vse pogosteje ‘najdejo’ električna vozila – ta novi način učenja in izkušnje z Mustangom Mach-E pomagajo utrditi njihovo prepričanje o električni prihodnosti.
Erik, vozniški kandidat, Norveška
Vožnja v prihodnost
Ford si prizadeva, da bi bilo kupcem na voljo še več električnih vozil. Do leta 2026 namerava Ford v Evropi prodati 600.000 električnih vozil na leto in s tem podpreti globalni cilj več kot dva milijona proizvedenih električnih vozil letno.
Ford se je pred kratkim pridružil 27 podjetjem v peticiji za zagotovitev, da bodo vsa nova osebna in dostavna vozila v Evropi od leta 2035 naprej brez emisij, in pozval k ciljem za povečanje infrastrukture za polnjenje električnih vozil v Evropi, da bo sledila stopnji rasti električnih vozil. ▪