Novosti raje preko spleta

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 8. 07. 2020 05:06:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Philips TV & Avdio razkriva nove zanimive izdelke prek posebne serije spletnih dogodkov med 1. in 10. septembrom 2020

Novosti raje preko spleta
Podjetje TP Vision je naznanilo, da se letos ne bo udeležilo tehnološkega sejma IFA 2020 in bo namesto tega zanimanje za letne predstavitve novih izdelkov preko posebnih spletnih dogodkov.

Sejem IFA je vedno ključni del letnih marketinških načrtov TP Vision. Vendar se je zaradi morebitnih tveganj, ki predstavljajo negotove pandemske razmere obiskovalcem, zaposlenim in partnerjem, ekipa Philips TV & Avdio odločila, da pripravi alternativne aktivnosti. Tako bo TP Vision svojo običajno prisotnost na sejmu IFA v Berlinu v letu 2020 zamenjal z vznemirljivo in informativno serijo spletnih dogodkov namenjenih medijem in trgovcem. Odvijali se bodo med 1. in 10. septembrom. Čeprav je slog spletnih dogodkov morda edinstven, bo sledil tudi nekaterim običajnim načinom predstavitev Philips TV & Avdio, kot smo jih na IFI videvali do sedaj.

Serijo dogodkov bo otvorila mednarodna tiskovna konferenca, 1. septembra ob 12. uri (po srednjeevropskem času), ki jo bo vodil izvršni direktor podjetja Philips TV & Avdio za področje Evrope v podjetju TP Vision, Kostas Vouzas. Na konferenci bo podjetje povzelo nedavne pomembne dogodke podjetja, razkrili bodo nove izdelke in podrobnosti o načrtih podjetja v prihodnosti. TP Vision bo po konferenci gostil številne spletne tehnične seminarje v živo, ki bodo za povabljene medije, potekali po vnaprej določenih urah.

Tehnični seminarji se bodo osredotočali na najnovejše tehnologije, ki jih bodo za TP Vision predstavili: guru za kakovost slike, Danny Tack; zanimivosti Philipsovih Premium avdio izdelkov bo predstavil strateško vodja razvoja za Avdio, Benoit Burette; podrobnosti o najnovejšem zvočnem sistemu Bowers & Wilkins pa bo predstavil direktor za komuniciranje izdelkov pri Bowers & Wilkins, Andy Kerr.

Generalni direktor Philips TV & Avdio za področje Evrope Kostas Vouzas je ob tem dejal: »Čeprav globoko obžalujemo, da se letos ne moremo udeležiti sejma IFA 2020, sem izjemno ponosen na delo, ki ga je ekipa Philips TV & Avdio opravila in pomagal ustvariti močan in odmeven digitalni dogodek. Veseli nas, da bomo medijem in našim partnerjem predstavili svoje nove zgodbe in izdelke na drugačen način, za katerega sem prepričan, da bo hkrati informativen in zabaven za vse.«

Vir: Philips

preberite še to

Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...