Pomen varovanja podatkov

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 2. 01. 2020 06:45:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Kyocera je predstavila Belo knjigo, v kateri razkriva nevidne prednosti digitalnega arhiviranja.

Pomen varovanja podatkov
Čeprav se podjetja še vedno trudijo najti najučinkovitejši način za varovanje svojih podatkov, je več kot polovica evropskih podjetij zaščito podatkov opredelila kot prednostno nalogo. Ugotovitev izhaja iz poročila družbe Kyocera Document Solutions Europe, enega vodilnih svetovnih ponudnikov rešitev za upravljanje dokumentov. V njem ugotavljajo, da je ena od učinkovitih rešitev varno digitalno arhiviranje.

Ena glavnih prednosti tovrstne tehnologije je izboljšana varnost. Uvedba Splošne uredbe o varovanju podatkov (GDPR) Evropske unije iz maja 2018, je samo še poudarila pomen varovanja zasebnih podatkov. Podjetja šele sedaj spoznavajo pravi pomen in vpliv teh sprememb.

»V sodobnem poslovnem okolju bi morala biti varnost glavna prioriteta vseh podjetij. Pravzaprav je presenetljivo, da jo je le dobra polovica prepoznala kot prednostno nalogo,« je pojasnil Michael Powell, strokovni direktor za programsko opremo v podjetju Kyocera Document Solutions Europe.

»Digitalno arhiviranje je temeljni način za varovanje dokumentov v vsaki organizaciji. Ob tako veliki količini informacij, ki jih je potrebno obdelati, je logika shranjevanja na papir preživeta. Z digitalnim arhiviranjem podatkov podjetja niso le bolj varna, temveč lahko tudi zmanjšajo stroške in izboljšajo svojo učinkovitost,« je zaključil Powell.

Digitalni način arhiviranja podatkov podjetjem tudi pomaga, da prevzamejo nadzor nad stroški, povezanimi s tekočim poslovanjem. Poleg visokih stroškov fizičnega prostora za shranjevanje, porablja dragocene vire tudi tiskanje nepotrebnih kopij. Digitalne rešitve za shranjevanje so cenejša alternativa, ne glede na to ali shranjujete svoje podatke lokalno ali v zunanjih storitvah.

Digitalno arhiviranje izboljšuje tudi operativno učinkovitost. Na primer, iskanje dokumentov je racionalizirano in optimizirano, kar pomeni, da morajo delavci le vnesti nekaj ključnih besed v iskalnik. Tako ni več potrebno zamudno iskanje posameznega dokumenta po omarah in svežnjih papirja.

Poleg hrambe pa rešitev postavlja tudi temelje za boljše sodelovanje. V 52 odstotkih marketinških oddelkov je prednostna naloga sodelovanje s prodajno ekipo, platformo za to pa ponuja ravno digitalno arhiviranje. V skupni shrambi dokumentov lahko uporabniki do informacij dostopajo enostavno in jih tudi delijo med seboj ali z drugimi skupinami.

Korporacija Kyocera Document Solutions Europe si prizadeva podjetjem zagotoviti orodja, ki jih potrebujejo, da postanejo bolj varna, produktivna in dobičkonosna. S tehnologijo, kot so vsebinske storitve (Content Services) in smernicami, ki jih v Beli knjigi ponuja Kyocera, lahko podjetja varno in brez težav izboljšajo postopek arhiviranja svojih podatkov.

Kliknite in prenesite svoj izvod Bele knjige. Spoznali boste prednosti, ki jih ponuja digitalno arhiviranje dokumentov.

preberite še to

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...

Povedali so nam
Najbolje prodajan avtomobil v Sloveniji v letu 2023je Toyota Yaris Cross
Povedali so nam
Nakupna pot slovenskega kupca se v nestanovitnih časih nenehno spreminja
Povedali so nam
Mladi, pokažite svetu svojo edinstvenost!

Mladi, pokažite svetu svojo edinstvenost!

Promocijska vsebina
Samsung predstavlja novo navdihujočo kampanjo Odpri se za, zapri se za