Slovenija mora pospešiti digitalno preobrazbo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 21. 10. 2019 03:19:00, Kategorija:

Promocijska novica
Osrednje letno srečanje Microsofta in partnerjev v Sloveniji.

Slovenija mora pospešiti digitalno preobrazbo

V Ljubljani se jer pretekli teden zgodil Microsoftov partnerski dan 2019, osrednje letno srečanje Microsofta in partnerskih podjetij iz Slovenije. Na tokratnem dogodku so v središču priložnosti za hitrejši napredek pri digitalni preobrazbi slovenskih podjetij in drugih organizacij.

Microsoft v Sloveniji sodeluje s 697 partnerskimi podjetji, v zadnjem času pa je pomembno okrepil regijsko ekipo Microsoftovih strokovnjakov, ki lahko slovenskim partnerjem pomagajo tudi pri najzahtevnejših projektih digitalne preobrazbe na domačem in tujih trgih.

»Verjamemo, da bomo v aktualnem proračunskem letu s svojimi partnerji naredili velik korak naprej pri digitalni preobrazbi v slovenskih organizacijah – velikih, malih, pri tistih, ki so že na tej poti, in tistih, ki se nanjo šele podajajo. Dejstvo je, da moramo v Sloveniji pospešiti projekte digitalne preobrazbe, saj so ti ključni za razvoj inovativnih poslovnih modelov ter izdelkov in storitev z višjo dodano vrednostjo,« je uvodoma povedala Barbara Domicelj, direktorica Microsofta Slovenije.

»Okrepili smo svojo regijsko ekipo, ki bo slovenskim partnerjem pomagala tudi pri najzahtevnejših projektih digitalne preobrazbe doma in na tujem. Prav tako naši strokovnjaki partnerjem pomagajo ustvariti skupne prodajne priložnosti ali vstopiti v našo tržnico, kjer so potem njihove rešitve na voljo globalno,« je povedal Sašo Juvanc, vodja za razvoj partnerjev pri Microsoftu Slovenija. »Stavimo na resnično poglobljeno partnerstvo, kjer s partnerji sodelujemo tako pri razvoju kot tudi pri prodaji tehnologije in rešitev.«

Microsoft ustvari več kot 95 odstotkov svojih prihodkov prek sodelovanja s partnerskimi podjetji. Po svetu sodeluje z več sto tisoč partnerskimi podjetji, ki skupaj zaposlujejo več kot 17 milijonov ljudi. Microsoftov partnerski ekosistem v Sloveniji sestavlja 697 partnerskih podjetij.

Raziskave, ki jih je Microsoft opravil v sodelovanju z družbo IDC, kažejo, da so poslovno uspešnejši tisti partnerji, ki ustvarijo večji delež prihodkov s storitvami v oblaku. Po ugotovitvah raziskave The Digital Transformation Opportunity iz leta 2018 partnerji za vsak 1 USD, ki ga ustvari Microsoft, zabeležijo dodatnih 9,64 USD prihodkov od prodaje lastnih rešitev in storitev na temelju Microsoftovega oblaka. Zaradi stalne širitve Microsoftove ponudbe v oblaku, ki partnerjem prinaša nove priložnosti na področjih, kot sta umetna inteligenca in spletna varnost, se je višina partnerskih prihodkov od prodaje na temelju Microsoftovega oblaka od leta 2016 podvojila.

Microsoftov partner za leto 2019 v Sloveniji je Adacta
Microsoft je na dogodku tudi čestital podjetju Adacta, ki je bilo izbrano za Microsoftovega partnerja za leto 2019 v Sloveniji. Adacta je to pomembno priznanje dobila zaradi izvrstnega partnerskega sodelovanja, razumevanja potreb trga in inovacij, s katerimi pomagajo svojim strankam, da dosežejo več. Microsoft je letošnje prejemnike priznanj izbral izmed več kot 2900 podjetij iz 115 držav.

preberite še to

Povedali so nam
SEAT električni eScooter

SEAT električni eScooter

Promocijska vsebina
SEAT-ov konceptn...

Povedali so nam
Samsung Developer Conference 2019

Samsung Developer Conference 2019

Promocijska novica
Samsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci

Povedali so nam
Jesenske Huaweijeve novosti

Jesenske Huaweijeve novosti

Promocijska vsebina
Kaj imajo skupnega Jure Košir, Ciril Komotar, Franko Bajc in Tibor Golob?

Povedali so nam
Programiranje, veščina za 21. stoletje?

Programiranje, veščina za 21. stoletje?

Promocijska vsebina
Zakaj so programerske kompetence tako pomembne?

Povedali so nam
AOC-jev monitor in F. A. Porsche

AOC-jev monitor in F. A. Porsche

Promocijska vsebina
Kombinacija živahnega oblikovanja in prvovrstne tehnologije

Povedali so nam
Za podjetja vseh velikosti

Za podjetja vseh velikosti

Promocijska vsebina
Kyocera je preds...

Povedali so nam
Razkorak med spoloma v digitalni industriji še vedno velik

Razkorak med spoloma v digitalni industriji še vedno velik

Promocijska vsebina
Slovenija med 28. državami uvrščena na dokaj visoko 10. mesto.

Povedali so nam
Huawei nova 5T

Huawei nova 5T

Promocijska v sebina
Kar 5 kamer, podprtih z umetno inteligenco

Povedali so nam
Nova Škoda Octavia

Nova Škoda Octavia

Promocijska vsebina
Velik napredek ikone znamke na področju tehnike in dizajna.

Povedali so nam
Popravilo pametnega telefona v eni uri?

Popravilo pametnega telefona v eni uri?

Promocijska vsebina
Z družbo Samsung je to mogoče!

Povedali so nam
Brezmejnost narave

Brezmejnost narave

Promocijska vsebina
Za oblikovalca Bena je potovanje učenje tuje kulture.

Povedali so nam
Audi A6 55 TFSI e quattro

Audi A6 55 TFSI e quattro

Promocijska vsebina
Naelektrena limuzina višjega razreda.