Najbolj »intuitivna« metoda je, da se postavimo v vsako celico, iz nje kopiramo vsak podatek posebej in ga prilepimo na želeno mesto. Gre pa tudi precej preprosteje. Vzemimo, da imamo podatke zapisane tako, kot je videti na spodnji sliki. V stolpcu A vidimo, da je v vsaki celici najprej ime poslovalnice, nato pa so v isti celici zapisani še številčni podatki, vsak v svoji vrstici. Naš cilj je, da podatke razvrstimo tako, da bo v stolpcu A ostalo ime poslovalnice, v stolpcih B, C in D pa bodo zapisani številčni podatki, ki se nanašajo na to poslovalnico.

Če ste kdaj delali z Excelom, potem ste verjetno že kdaj uporabili funkcijo pretvorbe besedila v stolpce. Ta je za takšne primere dokaj priročna, težava pa je, da ne vemo, kaj je ločilo besedila oziroma kaj zapisati, da bo Excel vedel, da gre za podatke v ločenih vrsticah znotraj iste celice.
Postopek je naslednji: najprej izberete podatke v stolpcu A, nato iz opravilnega traku Podatki izberete Besedilo v stolpce, v prvem oknu izberete Naprej in znajdete se v oknu, kjer je potrebno vpisati ločilo besedila. Označite možnost Drugo, se postavite v okence, nato pa na tipkovnici pritisnete kombinacijo tipk Ctrl+J. In to je vse.

Po izbiri gumba Dokončaj se bodo podatki razvrstili točno tako, kot smo želeli. Ostane le, da ustrezno poravnate širino stolpcev in višino vrstic.

▪