Vzemimo, da želimo v celici A10 imeti vsoto celic A2 do A9, torej vsoto števil v stolpcu nad A10. To lahko naredimo tako, da se postavimo v A10 in tam pritisnemo Alt + = oziroma Alt + Shift + 0, saj je na slovenski tipkovnici enačaj nad ničlo. Excel bo sam »ugotovil«, kaj je želeni obseg in seštel vrednosti v njem. Enako velja tudi za vrstice – če imamo vrednosti zapisane recimo v celicah pad A2 do J2, vsoto pa bi radi v K2, se postavimo v K2 in pritisnemo omenjeno kombinacijo tipk. Excel bo zaznal, da so vrednosti levo od polja in jih seštel.

Kaj pa, če bi radi seštevali po vrsticah in stolpcih, kot je to v primeru na naslovni sliki? Ko imamo vrednosti, ki bi jih radi sešteli, enkrat vpisane je, postopek izredno preprost:
- Postavimo se na katerokoli mesto v tabeli in pritisnemo Ctrl+A, da jo izberemo,
- Pritisnemo kombinacijo tipk Shift+desno, da označimo en stolpec desno od tabele z vrednostmi,
- Pritisnemo kombinacijo tipk Shift+dol, da označimo eno vrstico pod tabelo z vrednostmi,
- Pritisnemo Alt + = oziroma Alt + Shift + 0 da izvedemo seštevanje.

Preprosto in hitro, kajne? ▪