B'Safe, kot se imenuje, je podjetje prikazalo na letošnjem sejmu CES, sestavljen pa je iz dveh delov – odsevnega jopiča in ločene senzorske enote, ki se namesti pod sedež kolesa – s čemer kolesarja varuje pri dveh vrstah nesreč, trku in padcu.
V primeru, da pride do trka, pospeškomer v sedežu zazna, da je prišlo do nenadnega ustavljanja in o tem »obvesti« gibalni senzor v jopiču. Če ta zazna, da kolesar pada, sproži (izmenljivo) kartušo s CO2, ki napihne varnostno blazino. Celoten postopek od zaznavanja trka do polne napihnjenost traja le 80 milisekund. Drugi ti nesreče so padci, recimo v primeru spolzke podlage ali česa podobnega. V tem primeru je aktiven le gibalni senzor v jopiču, ki seveda sproži njegovo napihovanje.
Jopič se aktivira in dezaktivira kar z zadrgo, kar je seveda dobra rešitev. Kaj nam pomaga jopič, če ga ne vključimo in zakaj bi trošili baterijo, če se ne vozimo. Ko smo pri bateriji, tista v jopiču se polni preko vmesnika USB, eno polnjenje pa je dovolj za sedem dni uporabe, tista v sedežu pa naj bi delovala kar pet let.
B'Safe je na voljo po ceni 690 €, podjetje pa ponuja tudi podobni rešitvi za motoriste in ljubitelje jahalnih športov...
Vir: Helite