Toda kaj lahko storitev, preko katere gledamo pretočne filme, serije in druge vsebine, novega ponudi? Kaj jih lahko loči od rivalov, kot so Amazon Prime, Disney+ in podobnih? Novi filmi? Nove serije?... Kaj pa igre?
Ideja nikakor ni nova. Vodstvo Netflixa je že leta 2019 v pismu delničarjem poudarilo, da predstavljajo igre vedno večjo poslovno priložnost in da bo treba o njih resno razmisliti. Netflix je takrat (in tudi zdaj) neposredno konkurenco kar zadeva obisk še obvladal, je pa izgubljal napram spletnim igram, kot je recimo Fortnite, saj mu je ta »kradel zaslonski čas«, kar v praksi pomeni, da so se ljudje raje igrali kot gledali filme in serije.
In zato so se odločili, nekaj narediti. Kaj? Tudi oni bodo ponujali igre. Nekaj malega izkušenj na to temo že imajo, saj ponujajo nekaj tako imenovanih interaktivnih filmov tipa Black Mirror: Bandersnatch, kjer gre za kombinacijo oziroma bolje rečeno zlitje filma in igre. Kako se bo zadeva razvijala bomo še videli. Kaj dosti o programu zaenkrat še ni znanega. Ve se, da precej aktivno gledajo naokoli in iščejo razvijalce, ki bi sodelovali z njimi ali bi se bili pripravljeni prodati, poleti so zaposlili Mika Verduja, ki ima na področju iger zelo pisan življenjepis, v katerem so imena, kot so Electronic Arts, Zynga, Atari in Oculus, zelo zgovorna pa je tudi poteza, ko so iz platform Steam, Epic Games Store in GOG umaknili igro Stranger Things 3, ki je Netflixova last. Stvari se torej dogajajo…
Kaj pa cena? Govori se, da igre ne bodo na voljo kot posebna storitev ampak bodo del obstoječega Netflixa oziroma bodo na voljo v sklopu enotne naročnine. Če in kako dolgo bo tako, bomo videli. Običajno tovrstne stvari potekajo, da je neka storitev najprej brezplačna ali zelo poceni, ko pa baza uporabnikov malce naraste, pa se kaj hitro pojavijo »stroški, ki jih je treba pokriti« in naročnina kar naenkrat naraste ali pa se omenjena storitev osamosvoji.
In kdaj lahko pričakujemo Netflixovo igralno platformo? Menda je cilj konec prihodnjega leta… ▪