Seveda tudi novi film z naslovom Ni čas za smrt (No Time to Die) pri vsem skupaj ni izjema. V njem se pojavlja nekaj modelov avtomobilov Aston Martina (DBS Superleggera, V8 Vantage, DBS, Valhalla), ure Omega, telefoni Nokia, šampanjec Bollinger, Adidasovo obutev, kar ne bi bilo nič posebnega, če koronavirus izida filma ne bi tako zamaknil, da nekateri izdelki niso več aktualni oziroma so proizvajalci medtem na trg poslali nove modele. Film bo namreč izšel šele oktobra letos, dve leti po originalni napovedi premiere, kar je, tehnološko gledano, cela večnost. Za Aston Martin in Bollinger mogoče ne, za Nokio pa vsekakor. In ker oglaševalci, ki so za to, da se njihov izdelek pojavi v filmu, mastno plačali, seveda ne bodo privolili v to, da se v njem oglašujejo zastareli izdelki, morajo odgovorni scene zdaj digitalno ali kako drugače popraviti, če ne grep, a celo ponovno posneti. Koliko je teh scen seveda ne vemo, se pa seveda pojavlja vprašanje ali bo izid filma zaradi teh popravkov ponovno premaknjen.
Vir: The Sun
Slika: Alamy