Motor je izdelal Infiniti in nosi oznako VC-T, kar je kratica za »variable compression« in »turbocharged«. Njegova posebnost je v tem, da zna motor sam prilagajati kompresijsko razmerje glede na potrebe. To se lahko spreminja od 8:1 do 14:1 kar pomeni, da v primeru manjše obremenitve nudi visoko učinkovitost, v primeru hitrega pospeševanja pa s pomočjo turbo-polnilnika več moči. Po proizvajalčevih besedah bo to prvi motor te vrste, ki so bo vgrajeval v serijske avtomobile.
Kako motor deluje, si lahko ogledate v spodnjem videu, ki ga je posnel sedaj že dobro znani Jason Fenske, ki ga je Infiniti povabil na avtomobilski salon v Detroitu in mu motor pobliže predstavil.
Srce motorja je poseben nihajni mehanizem, ki omogoča spreminjanje višine poti bata glede na potrebe. A to je le osnovna ideja. Svoj delež k večji učinkovitosti in nižji porabi prispevata tudi zmanjšanje trenja, ki so ga dosegli s spremembo kota ojnice v sesalnem ciklu ter dokaj zapleten sistem dotoka goriva in odvajanja izpušnih plinov.
Bodo Infiniti VC-T, Mazdin Skyactiv-X in mogoče še kakšna druga ideja podaljšale »življenjsko dobo« motorjev z notranjim izgorevanjem? Glede na dokaj umazan postopek izdelave električnih vozil, predvsem seveda njihovih baterij, je to prav mogoče.
Vir: Road & Track