
Za izdelavo tega posebnega vozila stoji istoimensko francosko podjetje, ki ponuja Acticycle v treh različicah. Vse tri različice se ponašajo z aluminijastim okvirjem s kovičenimi spoji, dvema sedežema v liniji, oblazinjenima z mehko peno, polikarbonatnim vetrobranskim steklom in streho, ter 170-litrskim zadnjim prtljažnikom, ki ga je mogoče zakleniti in je razdeljen na dva dela.
Ko voznik poganja pedala, njegovo mišično moč povečuje električni motor. Osnovni model Acticycle uporablja 250-vatni motor Valeo, vgrajen v območju gonilke, ki omogoča električno podprto najvišjo hitrost 25 km/h. Naslednji model v ponudbi dvigne zmogljivost na 750 vatov in najvišjo hitrost 45 km/h, na vrhu ponudbe pa kraljuje model, ki nima več klasičnega pogona ampak se ponaša z verižnim brezprenosnim elektronskim sistemom PERS, ki vključuje dva motorja LMX s skupno močjo 4.000 vatov, ki poganjata zadnji kolesi. Najvišja hitrost ostaja elektronsko omejena na 45 km/h, vendar se navor poveča na 180 Nm, kar omogoča vozilu, da premaga do 20-odstotne vzpone.

Z enim polnjenjem odstranljive 48V litij-ionske baterije lahko osnovni model prevozi približno 70 kilometrov, drugi model 45 kilometrov, in tretji spet 70 kilometrov. Z dodatno baterijo je ta doseg mogoče podvojiti. Vsi trije modeli imajo popoln svetlobni sistem, pnevmatike Schwalbe dimenzij 20 x 2,35 palcev s povečano odpornostjo proti predrtju, hidravlične kolutne zavore Tektro Augira Twin na sprednjih in zadnjih kolesih, dve stranski ogledali ter sprednje in zadnje vzmetenje. Vsa vozila tehtajo okoli 100 kilogramov in lahko skupaj z voznikom in tovorom prevažajo do 300 kilogramov.
Če si želite lastnega Acticycla, morate biti pripravljeni odšteti 1.190 € za model s 250W motorjem, 1.290 € za 750W različico ali 1.440 € za najmočnejšo različico s 4.000W. Od naročila do prejema vozila naj bi preteklo od štiri do šest mesecev.
Vir: Acticycle