Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 10. 08. 2022 05:03:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
iPROM in Valicon izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij.

Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022
Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah.

Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabimo, da izpolnite anketni vprašalnik https://surveys.valicon.net/CAWI/HAPJAM?REF=52

Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Hvala za vaš doprinos.

iPROM in Valicon