Coca-Cola - stoletje praznovanja čarobnosti v božičnem času

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 25. 11. 2020 04:33:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Nova kampanja z naslovom »Pismo« ljudi spodbuja, da so resnično prisotni – bodisi fizično bodisi virtualno – v družbi ljudi, ki jih imajo radi

Coca-Cola - stoletje praznovanja čarobnosti v božičnem času
Znamka Coca-Cola je skozi čas postala sinonim božičnega časa. Letos znamka obeležuje 100-letnico odkar je prvič začela s prazničnim marketingom. Ob tem mejniku Coca-Cola predstavlja novo božično kampanjo Pismo, ki jo je režiral z oskarjem nagrajeni režiser Taika Waititi.

Coca-Cola je skozi desetletja pričarala številne nepozabne božične trenutke na malih zaslonih, vključno s prvim pojavom Božička, ki ga ustvaril umetnik Haddon Sundblom pred 89 leti, ikoničnim božičnim tovornjakom, znamenitim glasbenim vložkom »Prazniki prihajajo« (angl. Holidays are Coming) in priljubljenim oglasom s polarnimi medvedi. V središču letošnje kampanje je zopet Božiček kot najljubši junak prazničnega časa.

Nova svetovna kampanja za leto 2020 z naslovom »Pismo«, ki jo je režiral z oskarjem nagrajeni režiser Taika Waititi, razkriva čarobnost božiča v zgodbi, polni upanja. Zgodba govori o očetovi neizmerni ljubezni do hčerke in njegovem potovanju, da uresniči njeno božično željo. Kampanja sporoča: »Najboljše darilo za božič si ti.« Sporočilo spodbuja ljudi, da so resnično prisotni v družbi drug drugega in da ta božič podarimo nekaj, kar lahko podarimo le mi – torej nas same.

Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria ob tem poudarja: »Povezava Coca-Cole z božičem je nekaj posebnega in v tem času leta smo neizmerno ponosni na močno dediščino in tradicijo znamke. Upamo, da bo naša nova božična kampanja z ikonično in ljubljeno podobo Božička razširila praznično sporočilo na koncu zelo težkega leta za toliko ljudi po vsem svetu. Kampanja nas nagovarja, da cenimo in smo prisotni v družbi tistih, ki jih imamo radi, tako virtualno kot fizično. Najboljše darilo, ki ga lahko podarite nekomu za božič in pravzaprav kadarkoli čez leto, ste – VI.«

V sklopu prazničnih aktivnosti, Coca-Cola predstavlja tudi svoj digitalni adventni koledar. Čarobna presenečenja, ki bodo zbližala ljudi, bodo potrošnikom na voljo vse od 1. do 31. decembra na spletnem mestu https://www.coca-cola.si/najboljsedarilo.

Nova kampanja začenja praznični čas. Le malo ljudi pa je seznanjenih z naslednjimi zanimivimi dejstvi, ki Coca-Colo povezujejo z božičem že 100 let:
  • Haddon Sundblom, umetnik, ki je ustvaril Coca-Colinega Božička, je nasmejan lik sprva oblikoval po veselih, nekoliko nagubanih potezah prijatelja, upokojenega prodajalca po imenu Lou Prentiss. Ko je Prentiss umrl, je Sundblomov znanec predlagal, da ni boljšega naslednika lika Božička od umetnika samega. Ko se je Sundblom pogledal v ogledalo, se je z oceno strinjal. Tako v nadaljevanju ni več iskal drugega modela za lik Božička.
  • Kot dokaz vpliva serije podob Coca-Colinega Božička so bile Sundblomove slike Božička razstavljene v več prestižnih muzejih, nakupovalnih mekah in na priljubljenih prizoriščih, kot so pariški muzej Louvre, kraljevski muzej Ontario v Torontu, Muzej znanosti in industrije v Čikagu, veleblagovnica Isetan v Tokiu in veleblagovnica NK v Stockholmu.
  • Sundblomov Božiček ni označeval le začetka praznikov za potrošnike po vsem svetu, njegove igrače so odražale tudi aktualne trende obdarovanja tistega časa. V zgodnjem oglaševanju je Božiček prinašal lesene igrače in lutke, do konca tridesetih let prejšnjega stoletja se je igral z električnim vlakom in helikopterjem. Tudi med drugo svetovno vojno je Božiček v svoji vreči prinašal darila – vojne obveznice v podporo vojnim prizadevanjem.

Več informacij o kampanji in adventnem koledarju Coca-Cole: https://www.coca-cola.si/najboljsedarilo.

preberite še to

Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...