HipTerminal, medij za novo dobo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 7. 09. 2019 05:59:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Novi interaktivni zasloni v mreži Petrol Media poskrbijo za sodobno in prijazno nakupovalno izkušnjo.

HipTerminal, medij za novo dobo

Ste v trgovini v nakupovalni voziček kdaj v zadnjem trenutku dodali še malenkost ali dve, ker vas je v to, tik pred blagajno, prepričal  privlačen oglas na digitalnem zaslonu? 

Niste edini. Leta 2010 so v Nielsen Media Research, podjetju, ki v več kot 100 državah izvaja raziskave potrošniških trendov, preverjali, kako na navade uporabnikov vpliva digitalno označevanje na prodajnih mestih, t.i. “digital signage”. Ugotovili so, da je uporaba digitalnih zaslonov tik pred točko nakupa štirim od petih blagovnih znamk prinesla kar do 33-odstotno povečanje neposredno povezane prodaje. Še več: digitalno oglaševanje na točki nakupa je znatno pripomoglo tudi k priklicu blagovne znamke, ki si jo je zdaj zapomnilo med 14 (spontan priklic) in 31 odstotkov (olajšan priklic) vprašanih. Vse zgolj zaradi nekaj trenutkov njihove pozornosti. 

Si predstavljate, kako dobri bi bili rezultati, če bi lahko z digitalnim oglaševanjem poglede obiskovalcev namesto za nekaj sekund ujeli za več kot minuto? Ali pa, če bi lahko nakupovalno izkušnjo nagradili še z interaktivnostjo in možnostjo hitrega nakupa kar prek zaslona?

S HipTerminali je to mogoče.

Sporočilo, ki ga ni moč spregledati
Vsi vemo, da se naš vsakdanji življenjski ritem pospešeno spreminja, z njim pa tudi oglaševanje. V kroničnem pomanjkanju časa in želji čim bolje izkoristiti vsak prosti trenutek tako glavna stična točka v življenju uporabnikov postajajo hitre trgovine v urbanih središčih in bencinski servisi, ki sedaj poleg goriva ponujajo še možnost priročnega nakupa. 

Ter, seveda, idealno priložnost za nagovor obiskovalcev. 

V Petrolu z oglaševanjem na več kot 300 prodajnih mestih vsak dan dosegamo več kot 200.000 mimo hitečih ljudi. Roto panoji, LCD zasloni, Billboard plakati, Radio Petrol, Wi-Fi točke, promocije s hostesami, izpostavitve vozil in druge oglaševalske rešitve se ob pomembnejših prometnih poteh in drugih strateških lokacijah po celi Sloveniji povezujejo v mrežo oglaševanja Petrol Media, ki uporabnikom piše celovito prodajno zgodbo. 

To sedaj, s sporočilom, ki ga ni moč spregledati, še nadgrajuje interaktivni HipTerminal, inovativen in dinamičen medij, ki je prva tovrstna rešitev v regiji.

Obojestranski HipTerminal zasloni so postavljeni na Petrolovih točilnih agregatih na desetih strateško izbranih lokacijah v Ljubljani, kjer  62 oglasnimi površinami dnevno nagovarjajo med 1.000 in 2.600 ljudi ter jih spodbujajo k nakupu medtem, ko točijo gorivo. Ker točenje goriva v povprečju traja med 90 in 120 sekund, to pomeni najmanj minuto in pol osredotočenosti na predvajan reklamni blok!


Izjemna uporabniška izkušnja za novo generacijo storitev
A HipTerminal  je več kot zgolj učinkovit medij za predvajanje oglasnih videoposnetkov. Eden izmed ključev uspeha digitalnega označevanja je namreč tudi večkanalni pristop, ki za uporabnika predstavlja most med spletno in fizično nakupovalno izkušnjo. HipTerminal zato z dvosmerno komunikacijo pohitri proces obiska bencinskega servisa in odpira nove možnosti dialoga s strankami, tudi ko te zapustijo bencinski servis. “Gre za, poleg mobilnih aplikacij Moj Petrol in Na poti, najsodobnejši način na katerega lahko uporabniki dostopajo do Petrolovih storitev,” je na HipTerminal ponosen Peter Curk, direktor trženja na Petrolu. 

HipTerminal obiskovalcem bencinskih servisov tako omogoča, da:
  • med točenjem goriva v košarico dodajo izbor izdelkov, ki jih nato prevzamejo na blagajni; 
  • se na terminalu identificirajo s svojo Petrol klub kartico, ter tako preverijo stanje z nakupi zbranih Zlatih točk in ugodnosti, ki so jim v Petrol klubu na voljo; in 
  • nam v odziv na prikazan oglas prek terminala zaupajo svoj elektronski naslov, na katerega jim nato posredujemo povratno sporočilo z dodatnimi informacijami o prikazanem reklamnem sporočilu. To oglaševalcem ponuja možnost učinkovite navzkrižne promocije dodatnih izdelkov, storitev ali promocij ter preprostega grajenja lastne baze kontaktov
Novi multifunkcijski terminali so odraz tega, kar je za nas najpomembnejše,” razloži Miha Valentinčič, direktor Inovativnih poslovnih modelov na Petrolu. “Izboljšanje uporabniške izkušnje, da že med točenjem goriva nakupuješ svoje najljubše izdelke in s tem privarčuješ čas, je bilo naše glavno vodilo pri oblikovanju HipTerminala. Odlična izkušnja kupca na Petrolovem prodajnem mestu je za nas zmeraj na prvem mestu, tudi s pomočjo digitalnih rešitev,” še doda.

In kaj bo prinesla prihodnost? Skupaj z nakupnimi navadami in željami, ki nam jih bodo zaupali uporabniki, se bo nenehno razvijal in izpopolnjeval tudi HipTerminal in tako poskrbel, da bo vsak naslednji obisk Petrola še boljši.

Vir: Petrol, Foto: Profoto

preberite še to

Povedali so nam
Samsung Frame TV tudi v Sloveniji

Samsung Frame TV tudi v Sloveniji

Promocijska novica
Televizor, ko je vklopljen in pravo umetniško delo, ko je izklopljen

Povedali so nam
Tudi Kuga s petimi

Tudi Kuga s petimi

Promocijska vsebina
Povsem nova Ford Kuga je osvojila najvišjo oceno s petimi zvezdicami za varnost.

Povedali so nam
Samsung Galaxy Fold tudi v Sloveniji

Samsung Galaxy Fold tudi v Sloveniji

Promocijska vsebina
Galaxy Fold prep...

Povedali so nam
Mreža weCAN praznuje 5 let

Mreža weCAN praznuje 5 let

Promocijska vsebina
Komunikacijska skupina PAN, pridružena članica mreže weCAN,

Povedali so nam
Huawei Nova 5T

Huawei Nova 5T

Promocijska vsebina
Klasično ali video zvonjenje, to je zdaj vprašanje?

Povedali so nam
Povsem električna škoda

Povsem električna škoda

Promocijska vsebina
Citigoe iV je prvi Škodin model, ki ga poganja samo električna baterija.

Povedali so nam
SUV-coupé za družino e-tron

SUV-coupé za družino e-tron

Promocijska vsebina
Audi e-tron Sportback - športno-eleganten dizajn in večja učinkovitost.

Povedali so nam
Philips 439P9H SuperWide

Philips 439P9H SuperWide

Promocijska vsebina
Zmogljive funkcije, zapakirane v obsežno razmerje.

Povedali so nam
Nasveti za Instagram

Nasveti za Instagram

Promocijska vsebina
Na kaj biti pozorni in česa se izogibati?

Povedali so nam
S10 kot Note10

S10 kot Note10

Promocijska vsebina
Izkusite Galaxy Note10 zmogljive funkcije tudi na Galaxy S10 pametnih telefonih.

Povedali so nam
S tehnologijo do družbene enakosti

S tehnologijo do družbene enakosti

Promocijska vsebina
Slovenke so bolje digitalno izobražene kot evropske njihove kolegice.

Povedali so nam
SEAT električni eScooter

SEAT električni eScooter

Promocijska vsebina
SEAT-ov konceptn...