Štiri desetletja akcije Otroci Triglava v Planici

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 02. 2019 06:28:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Zavarovalnica Triglav išče avtorja spisa, ki ga je leta 1979 nagradila z obiskom skokov v Planici

Štiri desetletja akcije Otroci Triglava v Planici

Zavarovalnica Triglav, ki največji slovenski športni dogodek že tradicionalno soustvarja z akcijo Otroci Triglava v Planici, je ob 50. obletnici letalnice bratov Gorišek organizirala poseben natečaj. Z njim išče avtorja nagrajenega spisa »Nevarnosti na poti v šolo in domov«, ki mu je leta 1979 med prvimi generacijami otrok omogočila ogled skokov v dolini pod Poncami. K deljenju spominov vabi tudi preostale, ki so si športni spektakel kot Otroci Triglava ogledali kadarkoli v zadnjih štirih desetletjih.

Prve generacije otrok si je pod okriljem Triglava smučarske skoke na izjemni letalnici bratov Gorišek ogledala že pred štirimi desetletji. Leta 1979 je namreč Zavarovalnica Triglav ogled največjega športnega dogodka na Slovenskem omogočila 800 otrokom, ki so v okviru (ob)šolskih aktivnosti svoja doživetja in razmišljanja strnili v izjemne spise. Kot najboljšega je prepoznala spis »Nevarnosti na poti v šolo in domov«, ki je nastal v okviru literarno-novinarskega krožka Osnovne šole Škofljica.

Skok v preteklost na družabnih omrežjih
Štiri desetletja kasneje zavarovalnica na svojih družbenih medijih in portalu Vse bo v redu išče avtorja zmagovalnega spisa, ki je pomen skrbi pešcev za varno udeležbo v prometu povzel z nasvetom »bolje živ zajec kot mrtev lev«. V Triglavu k deljenju vtisov spodbujajo tudi druge, ki so si kot osnovnošolci smučarske skoke pod okriljem zavarovalnice ogledali kadarkoli v preteklosti.

Posameznik, ki se prepozna v opisu spisa, lahko svoje podatke Zavarovalnici Triglav sporoči s sporočilom na družbenih omrežjih, po e-pošti na naslov digital@triglav.si ali po pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, Miklošičeva 19, Ljubljana, s pripisom »Za natečaj Otroci Triglava v Planici«. Tudi drugi predstavniki preteklih generacij lahko edinstvene spomine, spominke in fotografije doživetij iz doline pod Poncami delijo prek družabnih medijih, po e-pošti ali klasični pošti ter tako izkažejo podporo največjemu slovenskemu športnemu prazniku, katerega zlati sponzor je že tradicionalno Zavarovalnica Triglav.

Letos v Planico več kot 3.000 otrok
Zavarovalnica Triglav je Planici zvesta že pol stoletja. Že štiri desetletja dogodek soustvarja z otroki in njihovimi spremljevalci, ki jih je v dolino pod Poncami do zdaj pripeljala že skoraj 100 tisoč. Edinstveno doživetje tekmovanja na vrhunski svetovni ravni bo ob zaključku tekmovalne sezone v smučarskih skokih tudi letos omogočila več kot 3.000 mladim iz vse Slovenije.

preberite še to

Povedali so nam
Že četrto leto zapored

Že četrto leto zapored

Promocijska vsebina
Mustang je osvojil naslov najbolje prodajanega športnega kupeja na svetu.

Povedali so nam
Izkoristite moč dotika

Izkoristite moč dotika

Promocijska vsebina
MMD predstavlja Philips 222B9T, interaktivni monitor na dotik s funkcijo SmoothTouch.

Povedali so nam
Proizvodni jubilej

Proizvodni jubilej

Promocijska vsebina
Škoda Auto proslavlja 22-milijonto vozilo.

Povedali so nam
Za boljši vid otrok

Za boljši vid otrok

Promocijska vsebina
Storitev Huawei Track AI bodo uporabljali v očesnih klinikah po vsem svetu.

Povedali so nam
Nova raven USB-C priključne postaje

Nova raven USB-C priključne postaje

Promocijska vsebina
MMD lansira nov monitor Philips 329P9H.

Povedali so nam
Zmogljiv in prenosen

Zmogljiv in prenosen

Promocijska vsebina
S fotoaparatom LUMIX G90 dobite najboljše, kar ponujata oba svetova.

Povedali so nam
Naj fotografski telefon

Naj fotografski telefon

Promocijska vsebina
Huawei P30 Pro prejel TIPA World Award za leto 2019

Povedali so nam
Po meri uporabnikovih potreb

Po meri uporabnikovih potreb

Promocijska vsebina
Ford je na dogod...

Povedali so nam
Tri nove nagrade za Philipsove televizorje

Tri nove nagrade za Philipsove televizorje

Promocijska vsebina
Nagrade Red Dot ...

Povedali so nam
Bi zmanjšali stroške za gorivo?

Bi zmanjšali stroške za gorivo?

Promocijska vsebina
Fordov pametni i...

Povedali so nam
Umetniški QLED

Umetniški QLED

Promocijska vsebina
Samsung QLED TV z novim Ambientalnim načinom spremeni dnevno sobo v galerijo

Povedali so nam
Viveport Infinity

Viveport Infinity

Promocijska vsebina
Neomejeno igranje igric za 12,99 dolarja mesečno.