Štiri desetletja akcije Otroci Triglava v Planici

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 02. 2019 06:28:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Zavarovalnica Triglav išče avtorja spisa, ki ga je leta 1979 nagradila z obiskom skokov v Planici

Štiri desetletja akcije Otroci Triglava v Planici
Zavarovalnica Triglav, ki največji slovenski športni dogodek že tradicionalno soustvarja z akcijo Otroci Triglava v Planici, je ob 50. obletnici letalnice bratov Gorišek organizirala poseben natečaj. Z njim išče avtorja nagrajenega spisa »Nevarnosti na poti v šolo in domov«, ki mu je leta 1979 med prvimi generacijami otrok omogočila ogled skokov v dolini pod Poncami. K deljenju spominov vabi tudi preostale, ki so si športni spektakel kot Otroci Triglava ogledali kadarkoli v zadnjih štirih desetletjih.

Prve generacije otrok si je pod okriljem Triglava smučarske skoke na izjemni letalnici bratov Gorišek ogledala že pred štirimi desetletji. Leta 1979 je namreč Zavarovalnica Triglav ogled največjega športnega dogodka na Slovenskem omogočila 800 otrokom, ki so v okviru (ob)šolskih aktivnosti svoja doživetja in razmišljanja strnili v izjemne spise. Kot najboljšega je prepoznala spis »Nevarnosti na poti v šolo in domov«, ki je nastal v okviru literarno-novinarskega krožka Osnovne šole Škofljica.

Skok v preteklost na družabnih omrežjih
Štiri desetletja kasneje zavarovalnica na svojih družbenih medijih in portalu Vse bo v redu išče avtorja zmagovalnega spisa, ki je pomen skrbi pešcev za varno udeležbo v prometu povzel z nasvetom »bolje živ zajec kot mrtev lev«. V Triglavu k deljenju vtisov spodbujajo tudi druge, ki so si kot osnovnošolci smučarske skoke pod okriljem zavarovalnice ogledali kadarkoli v preteklosti.

Posameznik, ki se prepozna v opisu spisa, lahko svoje podatke Zavarovalnici Triglav sporoči s sporočilom na družbenih omrežjih, po e-pošti na naslov digital@triglav.si ali po pošti na naslov Zavarovalnica Triglav, Miklošičeva 19, Ljubljana, s pripisom »Za natečaj Otroci Triglava v Planici«. Tudi drugi predstavniki preteklih generacij lahko edinstvene spomine, spominke in fotografije doživetij iz doline pod Poncami delijo prek družabnih medijih, po e-pošti ali klasični pošti ter tako izkažejo podporo največjemu slovenskemu športnemu prazniku, katerega zlati sponzor je že tradicionalno Zavarovalnica Triglav.

Letos v Planico več kot 3.000 otrok
Zavarovalnica Triglav je Planici zvesta že pol stoletja. Že štiri desetletja dogodek soustvarja z otroki in njihovimi spremljevalci, ki jih je v dolino pod Poncami do zdaj pripeljala že skoraj 100 tisoč. Edinstveno doživetje tekmovanja na vrhunski svetovni ravni bo ob zaključku tekmovalne sezone v smučarskih skokih tudi letos omogočila več kot 3.000 mladim iz vse Slovenije.

preberite še to

Povedali so nam
Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Vzdržljiva lepotica, ki bo sledila vsakemu vašemu koraku

Promocijska vsebina
Za žensko je ura...

Povedali so nam
Skupina ACTUAL I.T. na poti k naslednji fazi razvoja s spremembami v vodstvu
Povedali so nam
Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Revolucionarna kamera s tehnologijo umetne inteligence

Promocijska vsebina
Najnovejši HONOR Magic6 Pro postavlja nov standard fotografije na pametnih telefonih

Povedali so nam
O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

O nakupu robotskega sesalnika ne sme odločati zgolj cena

Promocijska vsebina
Bi se odločili z...

Povedali so nam
Ford predstavil novo Pumo

Ford predstavil novo Pumo

Promocijska vsebina
Elegantna in teh...

Povedali so nam
Otvoritev Hisense Gorenje »UAU kotička« v trgovini Big Bang Kranj
Povedali so nam
Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Po skoraj enem letu še vedno v vrhu lestvice DXOMARK

Promocijska vsebina
Čeprav je bil vo...