Dobra podpora strankam eden od ključev uspeha

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 14. 01. 2021 05:35:00, Kategorija:

Promocijska vsebina
Slovenski proizvajalec vodnega hlajenja z umetno inteligenco do učinkovitejše podpore strankam.

Dobra podpora strankam eden od ključev uspeha
Slovensko podjetje EK Water Blocks (EKWB), ki sodi med vodilne svetovne proizvajalce rešitev vodnega hlajenja računalniških procesorjev in pomnilniških naprav, je z Microsoftovo umetno inteligenco izboljšalo podporo svojim strankam. Z rešitvijo, ki so jo razvili v sodelovanju z Microsoftovim partnerjem CREApro in temelji na strojnem učenju Azure Machine Learning, so v samo treh mesecih skrajšali odzivni čas podpore strankam za 30 odstotkov in izboljšali njihovo zadovoljstvo za 10 odstotkov.

Podjetje EK Water Blocks je vodilni proizvajalec rešitev vodnega hlajenja računalniških procesorjev in pomnilniških naprav, ki se uporabljajo v več kot 130 državah. Zaradi hitre rasti so se soočili z izzivom, kako čim bolj učinkovito naslavljati poizvedbe in zahtevke strank.

»Poizvedovanj v zvezi z našimi izdelki je res veliko, zato smo morali hitro analizirati značilnosti in nujnost vsake poizvedbe, da bi jih skladno z delovno obremenitvijo ekipe dodelili najprimernejšemu uslužbencu. Ker imamo ločeno skupino za podporo strankam tudi v Združenih državah Amerike in je razvrstitev teh zahtevkov prav tako ročno opravljala ekipa v Sloveniji, je bil naš odziv na zahtevke tamkajšnjih strank zapoznel zaradi časovne razlike,« je razložil Robert Osojnik, vodja oddelka za IT v podjetju EKWB.

V sodelovanju s podjetjem CREApro so razvili svojo rešitev prek storitve strojnega učenja Azure (Azure Machine Learning). »Azure omogoča hitro izgradnjo infrastrukture brez dodatnih stroškov ali vlaganj v licence za strojno opremo. To pomeni tudi hitro izvedbo,« je pojasnil Osojnik. »V samo treh mesecih smo skrajšali odzivni čas podpore strankam za 30 odstotkov, saj je bila poizvedba oziroma zahteva samodejno razvrščena in dodeljena pravemu zastopniku v devetih primerih od desetih. In kar je še pomembneje, zadovoljstvo strank se je povečalo za 10 odstotkov.«

Rešitev je v celoti odpravila težave zaradi časovne razlike s skupino za podporo strankam v ZDA, ki so ji zdaj samodejno dodeljeni zahtevki ne glede na njihov čas oddaje, in olajšala delo slovenske skupine.

»Tovrstni projekti razbijajo ponekod še prisoten mit, da je umetna inteligenca dostopna zgolj največjim podjetjem in da zahteva dolgotrajen razvoj. Potrjujejo našo usmeritev v demokratizacijo umetne inteligence, s čimer želimo njene prednosti približati organizacijam vseh velikosti. Prav tako kaže, da lahko danes z umetno inteligenco otipljive rezultate, ki merljivo izboljšajo poslovanje, dosežemo izredno hitro, tudi že v nekaj mesecih,« je povedal Mitja Kolbe, svetovalec za digitalno preobrazbo pri Microsoftu Slovenija.

»V Sloveniji srečujemo vedno več podjetij, kot je EKWB, ki razumejo učinke in koristi, ki jih prinaša umetna inteligenca, ter jo želijo vključiti v svoje vsakodnevno poslovanje. Z razvojem prilagojenih rešitev z umetno inteligenco jim pomagamo, da svoje podatke spremenijo v prihranke ter pridobijo nove možnosti za ustvarjanje dohodkov in zmanjšanje tveganj,« je povedal Klemen Rizman iz podjetja CREApro. »Uporabljamo edinstven pristop k združevanju umetne inteligence s podatki, analitiko in avtomatizacijo za preoblikovanje poslovanja skozi vse funkcije in procese. S tem strankam omogočimo, da v svojem poslu razbijejo silose, ustvarijo bolj pametne, gibčne in prilagodljive procese ter spodbudijo boljše odločanje. Vse to lahko storimo hitro in v velikem obsegu, zahvaljujoč obsežni paleti industrializiranih rešitev za posamezne panoge in funkcije na temelju Microsoftove platforme Azure, ki omogoča hitro, zanesljivo in enostavno uvedbo rešitev umetne inteligence.«

Pri podjetju EK Water Blocks že preučujejo tudi možnost uporabe umetne inteligence za optimizacijo zalog in nakupa materiala, za podporo oddelku za raziskave in razvoj s proizvodnim inženiringom in oblikovanjem ter za pomoč kadrovskemu oddelku pri iskanju novih talentov.

preberite še to

Računalništvo
Ne štejte ničel!

Ne štejte ničel!

V Excelu obstaja simpatičen trik, ki lajša pisanje števil z veliko ničlami.

Računalništvo
Bolj berljiva tabela

Bolj berljiva tabela

Kako z izbiro celice obarvati celotno vrstico

Računalništvo
Halo: Campaign Evolved

Halo: Campaign Evolved

Predelava izvirne zgodbe, ki prihaja na Xbox, PC in PS5 leta 2026, bo vsebovala tri nove predhodne misije in &...

Računalništvo
Kdo jim je dal moje podatke?

Kdo jim je dal moje podatke?

Majhen trik v Gmailu, ki vam lahko pomaga najti »spemerje«…

Računalništvo
Ko umetna inteligenca sanja

Ko umetna inteligenca sanja

Zakaj jezikovni modeli halucinirajo in zakaj popolna »umetna« resničnost ostaja nedosegljiva &mdas...

Računalništvo
Kje so programi?

Kje so programi?

Preprosta bližnjica do seznama vseh nameščenih programov

Računalništvo
Tole pa precej olajša stvari

Tole pa precej olajša stvari

V Excelu obstaja funkcija »VZEMI«, ki je verjetno ne poznate, je pa zelo uporabna

Računalništvo
Pisava, ki izboljša pomnjenje

Pisava, ki izboljša pomnjenje

Avstralski znanstveniki so izdelali računalniško pisavo, s katero si boste lažje zapomnili in razumeli ...

Računalništvo
Microsoft izdal Windows 11 25H2

Microsoft izdal Windows 11 25H2

Majhne prenos velike jesenske posodobitve

Računalništvo
Atari iz leta 1977 proti ChatGPT

Atari iz leta 1977 proti ChatGPT

Eksperiment med jezikovnim modelom in staro šahovsko igro se je izšel v prid skoraj 50 let stare...

Računalništvo
Prvi hrošč je bil – molj

Prvi hrošč je bil – molj

Izraz programski hrošč je nastal že pred 78 leti

Računalništvo
Skrči, da ustreza

Skrči, da ustreza

Za mnoge verjetno manj znana, a večkrat zelo uporabna funkcija.