Dobra podpora strankam eden od ključev uspeha

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 14. 01. 2021 05:35:00, Kategorija: Povedali so nam

Promocijska vsebina
Slovenski proizvajalec vodnega hlajenja z umetno inteligenco do učinkovitejše podpore strankam.

Dobra podpora strankam eden od ključev uspeha
Slovensko podjetje EK Water Blocks (EKWB), ki sodi med vodilne svetovne proizvajalce rešitev vodnega hlajenja računalniških procesorjev in pomnilniških naprav, je z Microsoftovo umetno inteligenco izboljšalo podporo svojim strankam. Z rešitvijo, ki so jo razvili v sodelovanju z Microsoftovim partnerjem CREApro in temelji na strojnem učenju Azure Machine Learning, so v samo treh mesecih skrajšali odzivni čas podpore strankam za 30 odstotkov in izboljšali njihovo zadovoljstvo za 10 odstotkov.

Podjetje EK Water Blocks je vodilni proizvajalec rešitev vodnega hlajenja računalniških procesorjev in pomnilniških naprav, ki se uporabljajo v več kot 130 državah. Zaradi hitre rasti so se soočili z izzivom, kako čim bolj učinkovito naslavljati poizvedbe in zahtevke strank.

»Poizvedovanj v zvezi z našimi izdelki je res veliko, zato smo morali hitro analizirati značilnosti in nujnost vsake poizvedbe, da bi jih skladno z delovno obremenitvijo ekipe dodelili najprimernejšemu uslužbencu. Ker imamo ločeno skupino za podporo strankam tudi v Združenih državah Amerike in je razvrstitev teh zahtevkov prav tako ročno opravljala ekipa v Sloveniji, je bil naš odziv na zahtevke tamkajšnjih strank zapoznel zaradi časovne razlike,« je razložil Robert Osojnik, vodja oddelka za IT v podjetju EKWB.

V sodelovanju s podjetjem CREApro so razvili svojo rešitev prek storitve strojnega učenja Azure (Azure Machine Learning). »Azure omogoča hitro izgradnjo infrastrukture brez dodatnih stroškov ali vlaganj v licence za strojno opremo. To pomeni tudi hitro izvedbo,« je pojasnil Osojnik. »V samo treh mesecih smo skrajšali odzivni čas podpore strankam za 30 odstotkov, saj je bila poizvedba oziroma zahteva samodejno razvrščena in dodeljena pravemu zastopniku v devetih primerih od desetih. In kar je še pomembneje, zadovoljstvo strank se je povečalo za 10 odstotkov.«

Rešitev je v celoti odpravila težave zaradi časovne razlike s skupino za podporo strankam v ZDA, ki so ji zdaj samodejno dodeljeni zahtevki ne glede na njihov čas oddaje, in olajšala delo slovenske skupine.

»Tovrstni projekti razbijajo ponekod še prisoten mit, da je umetna inteligenca dostopna zgolj največjim podjetjem in da zahteva dolgotrajen razvoj. Potrjujejo našo usmeritev v demokratizacijo umetne inteligence, s čimer želimo njene prednosti približati organizacijam vseh velikosti. Prav tako kaže, da lahko danes z umetno inteligenco otipljive rezultate, ki merljivo izboljšajo poslovanje, dosežemo izredno hitro, tudi že v nekaj mesecih,« je povedal Mitja Kolbe, svetovalec za digitalno preobrazbo pri Microsoftu Slovenija.

»V Sloveniji srečujemo vedno več podjetij, kot je EKWB, ki razumejo učinke in koristi, ki jih prinaša umetna inteligenca, ter jo želijo vključiti v svoje vsakodnevno poslovanje. Z razvojem prilagojenih rešitev z umetno inteligenco jim pomagamo, da svoje podatke spremenijo v prihranke ter pridobijo nove možnosti za ustvarjanje dohodkov in zmanjšanje tveganj,« je povedal Klemen Rizman iz podjetja CREApro. »Uporabljamo edinstven pristop k združevanju umetne inteligence s podatki, analitiko in avtomatizacijo za preoblikovanje poslovanja skozi vse funkcije in procese. S tem strankam omogočimo, da v svojem poslu razbijejo silose, ustvarijo bolj pametne, gibčne in prilagodljive procese ter spodbudijo boljše odločanje. Vse to lahko storimo hitro in v velikem obsegu, zahvaljujoč obsežni paleti industrializiranih rešitev za posamezne panoge in funkcije na temelju Microsoftove platforme Azure, ki omogoča hitro, zanesljivo in enostavno uvedbo rešitev umetne inteligence.«

Pri podjetju EK Water Blocks že preučujejo tudi možnost uporabe umetne inteligence za optimizacijo zalog in nakupa materiala, za podporo oddelku za raziskave in razvoj s proizvodnim inženiringom in oblikovanjem ter za pomoč kadrovskemu oddelku pri iskanju novih talentov.

preberite še to

Računalništvo
Takšen bo novi Windows 10X

Takšen bo novi Windows 10X

Nova različica Windows bo imela drugačen meni Start in tudi videz zagona bo drugačen.

Računalništvo
Namesto več zaslonov – očala

Namesto več zaslonov – očala

Lenovo je predstavil pametna očala, ki lahko nadomestijo računalniške zaslone in še kaj.

Računalništvo
»Nariši mi…«

»Nariši mi…«

Sistem umetne inteligence, ki zna risati in »fotografirati« po besedilnih navodilih.

Računalništvo
Teams se razvija

Teams se razvija

Microsoft je v decembru v svoj videokonferenčni sistem Teams dodal celo vrsto novih funkcionalnosti.

Računalništvo
Univerzalna tipkovnica

Univerzalna tipkovnica

Tipkovnica, ki ima na mesto tipk zaslončke, je precej stara ideja, ki pa ni zaživela… Bo zdaj?

Računalništvo
Od kod takšni naslovi?

Od kod takšni naslovi?

Vas zanima, kako nastajajo spletni naslovi posnetkov na YouTubu? Je v njih kakšna logika? Seveda je

Računalništvo
Si nas bo Windows končno zapomnil?

Si nas bo Windows končno zapomnil?

Vas sistem zadnje mesece sprašuje po nekaterih geslih, ki bi si jih moral zapomniti?

Računalništvo
Korona rešila računalnike

Korona rešila računalnike

V letu 2020 bo prodaja enaka kot je bila leta 2008…

Računalništvo
Novo življenje starega računalnika

Novo življenje starega računalnika

Google bo uradno podprl nameščanje Chrome OS na starih računalnikih…

Računalništvo
Adobovo slovo od Flasha

Adobovo slovo od Flasha

Izšla je (res) zadnja nadgradnja predvajalnika Flash, ki pa bo aktualna le do konca leta.

Računalništvo
Tudi stiki

Tudi stiki

V programu Vaš telefon bodo v kratkem na voljo tudi vaši stiki.

Računalništvo
Funkcije si bomo »delali« kar sami

Funkcije si bomo »delali« kar sami

Excel bo v kratkem deležen novega, precej drugačnega načina uporabe formul in funkcij.