Ideja je dokaj preprosta. Zakon zahteva, da vsa reklamna sporočila vsebujejo tudi možnost odjave, česar se pošiljatelji večinoma tudi držijo. Ideja trika je v izdelavi filtra, ki bo vsem sporočilom, ki vsebujejo besedo »unsubscribe«, dodal posebno oznako, ki bo omogočala zbiranje teh sporočil na enem mestu in njihovo brisanje. Postopek?
Odpremo Gmail in v iskalno vrstico na vrhu vpišemo »unsubscribe« (brez narekovajev). Ko se bodo prikazale rešitve, izberemo gumb Prikaz možnosti iskanja (na desni strani vrstice iskanja, videti pa je kot tri vodoravne črtice, prekrižane z navpičnimi – naslovna slika). Odprlo se bo okno, v katerem izberemo Uporabi oznako, iz seznama pa Izbira nove oznake. Tej damo ime, recimo Naročeno, Naročnine, Briši, Reklame ali kaj podobnega in pritisnemo Ustvari. V oknu nato izberemo še filter Ustvari tudi za ustrezne pogovore in nato Ustvari filter.

Če zdaj pogledamo osnovno okno Gmaila bo na levi strani med oznakami tudi ta, ki smo jo izbrali. Ob kliku nanjo se prikaže seznam najdenih sporočil, ki jih lahko zdaj preprosto zbrišemo.
Dokaj uporabno… ▪