Avtorji Youtubovega kanala Data Is Beautiful so izdelali še eno zanimivo animacijo, tokrat o najbolj priljubljenih spletnih straneh od leta 1995 do danes, pri čemer so upoštevali podatke o mesečnih obiskih.
Dogajanje je bilo dokaj zanimivo. Leta 1995 je spletnemu svetu vladal AOL.com, ki je imel z 81 milijoni več kot trikrat več mesečnih obiskovalcev kot drugouvrščeni Yahoo (slabih 26 milijonov). In tako je bilo vse do leta 2001, ko ga je vsled za tiste čase dobro dodelanemu spletnemu iskalniku, Yahoo prehitel in mesec dni kasneje, postal prva spletna stran z mesečno več kot milijardo obiskovalci. Ta številka se je do maja 2002 podvojila, do januarja 2003 pa potrojila. Nato se, vsaj kar zadeva obiske, nekaj časa ni dogajalo nič hudo zanimivega, potem pa je v začetku leta 2005 svoj pohod proti vrhu pričel Google. Januarja je prišel na tretje, februarja na drugo mesto, aprila 2006 pa prehitel Yahoo in postal prva spletna stran, ki je presegla 5 milijard mesečnih uporabnikov.
V drugi polovici leta 2007 sta svoj pohod začeli še dve zdaj znan imeni – YouTube in Facebook. Rasla sta dokaj usklajeno, s tem da je Facebook vedno malenkost prehiteval, nekoliko »k sebi« pa je pričel prihajati tudi Yahoo, ki je konec leta 2009 za kak mesec ali dva celo spet prehitel Google, a se je ta hitro vrnil. Tega poraza, če bi se izrazili po športno, Yahoo ni prav dobro prenesel in od takrat je šlo samo še po lestvici navzdol. Novembra 2011 ga je prehitel YouTube, februarja 2012 Facebook, maja 2016 pa še Wikipedia.
In kakšno je stanje zdaj? Z naskokom največji je Google, ki ima mesečno preko 85 milijard obiskovalcev, kar pomeni, da če bi guglali vsi Zemljani, bi iskalnik mesečno vsak uporabil več kot desetkrat. Na drugem mestu je YouTube z malenkost manj kot 35 milijardami obiskov, tretji Facebook s 17,6 milijardami, četrti Twitter s slabimi sedmimi, peti pa Instagram s 6,4 milijarde.
Vir: Data Is Beautiful