To, da imamo na straniščih oglase, ni nič hudo novega, novo pa je, da bodo sedaj najverjetneje postavljeni tudi na - pisoarje. In to ne v obliki sličic. Ne, ne, gre za prave zaslone, na katerih se bodo vrteli video-oglasi.
Podjetje, ki si je zadevo zamislilo, se imenuje Mr.Friendly. Ime je mogoče res prijazno, izdelek pa se nam ne zdi pretirano tak. Kot smo zapisali, gre za pametni pisoar. Opremljen je z zaslonom, ki ga aktivira uporabnik, ko se mu približa, kar zazna senzor gibanja. Ko se gibanje zazna, se sproži 40-sekundni oglasni video, ki uporabnika »spremlja« pri lajšanju njegovega mehurja. Zakaj 40 sekund? Podjetje je izvedlo raziskavo in ugotovilo, da toliko v povprečju traja »posel«, ki ga moški opravljamo na tem mestu, vključuje pa vse, kar se dogaja od odpiranja do zapiranja »šlica«.

Hmm… In kako filmi pridejo na zaslone? A imajo koga, ki hodi naokoli s ključkom USB in »polni« pisoarje z reklamno vsebino? Ne, zadeva deluje na daljavo. Saj gre ja za »pametne« pisoarje.