Novi železniški nadvoz v Bhopalu je bil napovedan pred 10 leti in je državo Madhya Pradesh stal več kot 200 milijonov rupij (okoli 2,12 milijona €). Most naj bi izboljšal povezave med Mahamai Ka Bagh, Pushpa Nagarjem in območjem postaje z New Bhopalom, vendar je za zdaj povzročil le polemike zaradi velike napake v zasnovi – skoraj 90-stopinjskim ovinkom. Fotografije vprašljivega elementa so pred kratkim postale viralne na indijskih družbenih omrežjih, kar je sprožilo skrbi glede varnosti in vprašanje, kako so inženirji lahko spregledali tako kritično napako.
Ko je sporni most začel pridobivati pozornost na X (Twitterju), je minister Mohan Yadav sprožil preiskavo primera in nato napovedal suspenz sedmih inženirjev, ki so sodelovali pri njegovi zasnovi, ter preiskavo glede dejavnosti upokojenega višjega nadzornega inženirja. »Sedem inženirjev, vključno z dvema glavna inženirjema, je bilo nemudoma suspendiranih. Zoper upokojenega podinženirja bo izvedena notranja preiskava. Tako izvajalska agencija kot projektantski svetovalec sta bila uvrščena na črno listo zaradi predložitve napačne zasnove nadvoza,« je dejal Yadav.
Tako projektantski svetovalec kot arhitekturno podjetje, ki sta sodelovala pri gradnji železniškega nadvoza, je lokalna vlada uvrstila na črno listo, vendar je VD Verma, glavni inženir tega projekta, pred tem dejal, da zaradi omejenega prostora in bližine postaje podzemne železnice on in njegova ekipa niso imeli druge izbire, kot da zgradijo 90-stopinjski ovinek. Oblasti v Bhopalu zdaj predlagajo, da se kupi več zemljišč, kar bi omogočilo izvedbo varnejšega ovinka.
Most, dolg 648 metrov, naj bi odpravil dolge zamude na železniških prehodih in skrajšal potovanje za skoraj tristo tisoč ljudi, vendar zaenkrat povzroča le polemike in posmeha.
Vir: ThePrint