To je za te čase idealen avto

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 21. 03. 2020 06:26:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Niste prepričani? Samo pomislite: hladno jutro. Medtem ko pijete kavo, kar po telefonu vključite ogrevanje avtomobila. Ko sedete vanj, je v njem že prijetno toplo ... 

To je za te čase idealen avto
V tišini se odpeljete, neslišno pospešujete, in ko si zaželite najljubšo glasbo, v njej uživate, ne da bi vas motil hrup motorja. Tudi ko obtičite v gneči. Kar se zgodi redkeje, kot bi se sicer, saj je vaš avto ves čas povezan s spletom in zato lahko pot prilagajate stanju na cesti v realnem času.

Tako lahko s svojim Superbom iV v miru prevozite do 62 kilometrov, in to popolnoma brez emisij ogljikovega dioksida, z enim samim polnjenjem baterije in bencinskega rezervoarja pa se lahko brez skrbi podate na do 930 kilometrov dolgo pot. Kot jadralec na barki, ki uživaško jadra z vetrom in nato, ko je treba, zažene motor.

Bi torej to lahko bil avtomobil za vas?
Če se nikoli ne vozite tako po mestih kot na dolge proge, če vam ekologija ne pomeni prav veliko ali če živite nekje, kjer nimate popolnoma nobene možnosti za polnjenje baterije niti pri običajni gospodinjski vtičnici, potem to res ni avtomobil za vas. Za vse druge pa je ŠKODA Superb iV odlična, morda celo najboljša izbira. Ker je prostoren in udoben. Ker je povsem povezljiv. Ker je priključni hibrid. In ker ga lahko pozimi ogrejete in poleti ohladite, še preden sedete vanj, in to kar z aplikacijo.


Za koga je Superb iV? Za tiste, ki vozite po mestih in se hkrati odpravljate tudi na daljše poti. Pa za tiste, ki se z doma vozite na delo v večja mesta. Za tiste, ki sicer razmišljate ekološko in racionalno, a hkrati tudi povsem praktično. In za tiste, ki potrebujete velik prtljažnik in ogromno prostora v notranjosti, tudi na zadnji klopi. Superb pač jasno (čeprav ne glasno) sporoča, da ga vozi človek, ki ve, kaj je v avtomobilskem svetu ta hip najboljše v vseh pogledih, od pogona do tehnologije in ne nazadnje cene.

Spoznajte ga
Kot priključni hibrid se lahko Superb iV pohvali z izjemnim navorom elektromotorja že pri prvih nekaj vrtljajih, zato je vozna dinamika izjemna. Najbolj se izkaže, ko je treba odločno pospešiti ob prehitevanju, hitro speljati ali ko si želite preprosto uživati ob pospešku. Zgolj s pomočjo električnega motorja s 85 kilovati (115 konjskimi močmi) lahko prevozite do 62 kilometrov (po standardu WLTP), kar zadostuje za večino vsakodnevnih potreb v mestih in primestjih. V električnem načinu, v katerem je največja hitrost 130 kilometrov na uro, je delovanje tiho, razen pri hitrostih do 20 kilometrov na uro, ko se mora zaradi varnostnih razlogov po zakonskih predpisih vključiti generator e-zvoka.


Model Superb iV lahko naročite kot limuzino ali Combi in s paketom opreme Ambition ali Style. Prav tako ga lahko izberete v luksuzni različici L&K ali športni varianti SportLine (na fotografiji zgoraj).

Električni motor črpa energijo iz baterije z zmogljivostjo 13 kilovatnih ur. Da bi se kdaj popolnoma izpraznila, ni bojazni, saj sistem zagotavlja, da je električne energije dovolj vsaj za speljevanje z mesta in pomoč pri vožnji. Za nujno polnjenje skrbita regeneracija zavorne energije in elektromotor, ki lahko med vožnjo deluje tudi kot generator za proizvodnjo elektrike. Voznik pa lahko sam nastavi minimalno raven napolnjenosti baterije in tako zagotovi, da se denimo v mesto pripelje z dovolj električne energije za popolnoma brezemisijsko vožnjo po mestnih ulicah.

Za elektrificirana vozila, kot je Superb iV, so v mestih na voljo številna parkirna mesta, parkiranje je ob polnjenju brezplačno, prav tako pa so brezplačne številne polnilnice. Baterijo modela Superb iV je mogoče s 3,6-kilovatnim polnilnikom na domači polnilnici (wall box) in na javnih polnilnih postajah napolniti v treh urah in pol. Pri običajni gospodinjski vtičnici (2,3 kilovata) se polni pet ur.

Ko ali če želite vso razpoložljivo moč (160 kilovatov oziroma 218 konjskih moči) in navor (400 njutonmetrov), Superb iV do sto kilometrov na uro pospeši v zgolj 7,7 sekunde, saj pri pogonu sodelujeta tako električni motor kot bencinski štirivaljnik TSI s 115 kilovati (156 konjskimi močmi). Ta je sicer na voljo za daljše poti in večje obremenitve. V hibridnem načinu je poraba bencina 1,5 litra na sto kilometrov, elektrike pa od 14 do 14,5 kilovatne ure na sto kilometrov. Povprečni izpust ogljikovega dioksida je pri tem pod 35 grami na kilometer.

Na izbiro so trije vozni programi: športni, hibridni in električni način. V električnem načinu Superb iV do hitrosti 60 kilometrov na uro pospeši v petih sekundah. Največja hitrost je 224 kilometrov na uro v športnem načinu.

Kako do njega?
S pomočjo ugodnega financiranja ŠKODA 1%, pri katerem za vozilo plačujete en odstotek njegove maloprodajne cene na mesec. Zelo pomembno je tudi, da so stroški vožnje nižji, saj se cena elektrike ob najugodnejših pogojih lahko zniža tudi pod en evro na sto kilometrov. In še nekaj je treba poudariti: vse tisto, kar ob nakupu serijsko pride v paketu z oznako iV, in tega ni malo.



Poleg priključnohibridnega pogona je model Superb na voljo še s šestimi drugimi motorji, ki izpolnjujejo vse standarde Euro 6d-TEMP. Kot zanimivost: pri tem modelu je zdaj na voljo kar deset različnih kombinacij motorja in pogona. Tisti, ki si želijo več svobode, a je SUV zanje preprosto preveč, pa se lahko po novem odločijo za Superba Scout (na fotografiji zgoraj).

preberite še to

Avto tech
Kako dolgo »živijo« baterije v priključnih hibridih?

Kako dolgo »živijo« baterije v priključnih hibridih?

Analiza podatkov ADAC o stanju baterije kaže dobro vzdržljivost, vendar obstajajo precejšnje razlike me...

Avto tech
Ceneje kot če bi ga kopali!

Ceneje kot če bi ga kopali!

Nove tehnologije pridobivanja litija iz iztrošenih baterij to počnejo ceneje, kot ga je mogoče kupiti.

Avto tech
Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Dovolj je minuta »zvočne začimbe«...

Avto tech
Čakanje namesto kazni

Čakanje namesto kazni

V Estoniji boste zaradi prehitre vožnje morali na obvezno čakanje

Avto tech
Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Vam je kdo rekel, da zaviranje z motorjem ni dobro, saj se s tem avtomobil uničuje? No – ni res. Zakaj?

Avto tech
Vsa čast Henryju!

Vsa čast Henryju!

Če ga ne bi bilo, bi jo voznica precej huje odnesla…

Avto tech
Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Googlovi Zemljevidi bodo uporabljali umetno inteligenco za napovedovanje, ali bodo polnilniki za električna vo...

Avto tech
Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Bi tole idejo počitniške prikolice iz leta 1974 veljalo obuditi?

Avto tech
Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Si lahko zamislite, da vam nekdo proda avtomobil z lesenimi zavornimi oblogami?

Avto tech
Takšna pa je nova katrca!

Takšna pa je nova katrca!

Renault je, po slavni petici, ponovno obudil še en, pri nas nekdaj verjetno najbolj priljubljen model -...

Avto tech
Napačna prestava

Napačna prestava

Če hočeš, da gre avto naprej, mora biti v ustrezni prestavi…

Avto tech
Matematično bočno parkiranje

Matematično bočno parkiranje

A veste, da obstaja matematična formula bočnega parkiranja?