Tehnična zasnova in pogon
Renault 4 E-Tech temelji na platformi AmpR Small, ki jo uporablja tudi model Renault 5. Za pogon skrbi električni motor s sprednjim pogonom v konfiguraciji 110 kW (150 KM) in 245 Nm navora. Energijsko jedro predstavlja 52 kWh litij-ionska baterija NMC-kemije. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša približno 8,2 sekunde v močnejši različici.
Doseg katrce v kombiniranem ciklu WLTP znaša do 400 km (močnejša izvedba) oziroma okoli 300 km v osnovni različici. Polnjenje poteka z močjo do 11 kW pri izmeničnem toku (AC) in do 100 kW pri enosmernem toku (DC).

Prostor in uporabnost
Medosna razdalja znaša 2,62 m, kar glede na razred zagotavlja dokaj prostorno kabino. Vsekakor večjo od »originala«. Prtljažnik ima osnovno prostornino 420 litrov, z zloženimi zadnjimi sedeži in sovoznikovim naslonom pa do 1.405 litrov. Materialna kakovost notranjosti je solidna – armaturna plošča je delno oblazinjena, prisotni pa so tudi trši plastični elementi.
Ergonomija je dobro premišljena, prostorski pogoji so zadostni tudi za višje potnike, čeprav so nekateri odlagalni prostori omejeni.
Tehnologija in oprema
Vse različice vključujejo infotainment sistem z zaslonom na dotik ter podporo za Apple CarPlay in Android Auto. Osnovna raven opreme nudi tempomat in opozorilo za zapustitev voznega pasu, višje različice (Techno in Iconic) pa dodajajo prilagodljiv tempomat z asistenco za ohranjanje voznega pasu.
Regenerativno zaviranje je nastavljivo v več stopnjah, kar omogoča skoraj enopedalno vožnjo.
Vozne lastnosti
Renault 4 E-Tech se na cesti obnaša stabilno in uravnoteženo. Vzmetenje je mehko, kar povečuje udobje, vendar pri hitrih spremembah smeri pride do opaznega nagibanja karoserije. Krmiljenje je natančno, vendar ne pretirano komunikativno. V kombinirani vožnji vozilo dosega realno porabo okoli 6,0 km/kWh, kar ga uvršča med učinkovitejše v razredu. Pri avtocestni hitrosti in nizkih temperaturah se učinkovitost opazno zmanjša.
Podvozje uporablja kombinacijo klasičnih McPhersonovih vzmetnih nog spredaj in torzijske preme zadaj, kar predstavlja kompromis med udobjem in stabilnostjo. Zavore so diskaste spredaj in bobnaste zadaj, kar zadošča za namen mestne in primestne uporabe.

Prednosti:
- Zasnova platforme prilagojena električnemu pogonu.
- Baterija z dobrim razmerjem med kapaciteto in težo.
- Prostornost in funkcionalnost nad povprečjem razreda.
- Visoka raven digitalne opreme in povezljivosti.
- Dizajn, ki združuje retro estetiko in moderno aerodinamiko.
- Cena (brez subvencij od 29.190 € naprej, s subvencijo od 20.990 € naprej) je nekoliko višja v primerjavi z osnovnimi električnimi kompakti.
- Učinkovitost pri avtocestni vožnji ni optimalna.
- Kakovost nekaterih notranjih materialov ni enotna.
- Osnovna različica ponuja manj vozniških asistentov.
Renault 4 E-Tech predstavlja tehnično dodelano in estetsko privlačno interpretacijo klasičnega modela v električni dobi. Avtomobil cilja na uporabnike, ki iščejo kombinacijo prepoznavnega dizajna, vsakodnevne uporabnosti in zmerne zmogljivosti. Čeprav ni namenjen športni vožnji, ponuja uravnotežen kompromis med udobjem, tehnologijo in ekonomičnostjo. Renaultu je vsekakor uspelo ustvariti sodoben električni crossover, ki dokaj dobro ohranja duh izvirne katrce, vendar v novi, brezogljični obliki. ▪