45 let Golfa

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 4. 04. 2019 03:23:00, Kategorija: Avto tech

29. marca 1974 je Volkswagen zagnal proizvodnjo najuspešnejšega evropskega avtomobila.

45 let Golfa
Golf – najuspešnejši evropski avtomobil – praznuje 45. rojstni dan. 29. marca 1974 se je v Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu uradno začela proizvodnja bodoče prodajne uspešnice. Tega dne nihče pri Volkswagnu ni slutil, da se bo naslednik legendarnega Hrošča do danes po vsem svetu prodal v 35 milijonih primerkov. Od začetka proizvodnje (Start of Production, SOP) pred 45 leti pa do danes je matematično vsak dan brez prekinitve vsakih 41 sekund nekje na svetu nekdo naročil novega Golfa – povprečno okrog 780.000 vozil na leto.

Golf bo kot eden redkih kompaktnih modelov na svetovnem trgu, ki ne pripadajo nobenemu družbenemu razredu, po besedah vodstva podjetja tudi v prihodnje nosilni produktni steber znamke Volkswagen ter bo z najsodobnejšimi pogonskimi, asistenčnimi, multimedijskimi in upravljalnimi sistemi odločilno vplival na razvoj mobilnosti v prihodnosti.

Ključni datumi ob premieri Golfa I:
28. 03. 1974: s tekočega traku zapelje prvi Golf – začetek serijske proizvodnje
08. 07. 1974: Golf je naprodaj v avtosalonih pri Volkswagnovih trgovcih
05. 08. 1974: začne se dobava novih Golfov kupcem

Golf I iz leta 1974
Zgradba: dvo- in štirivratnik s pokrovom prtljažnika
Notranjost: petsedežnik, 300 litrov prtljažnega prostora, zložljiva zadnja sedežna klop
Motorji: 1,1-litrski štirivaljni bencinski motor, 37 kW/50 KM, 1,5-litrski štirivaljni bencinski motor, 51 kW/70 KM
Pogon: pogon na sprednji kolesi, 4-stopenjski ročni menjalnik, opcijski 3-stopenjski avtomatski menjalnik
Največja hitrost: 140 km/h (50 KM, ročni menjalnik), 160 km/h (70 KM, ročni menjalnik)
Modeli: Golf in Golf L (oba z močjo 50 KM), Golf S in Golf LS (oba z močjo 70 KM)

preberite še to

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.