Gogoro gre v svet

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 27. 09. 2019 04:03:00, Kategorija: Avto tech

Električni skuter z izmenljivimi baterijami kmalu tudi izven Tajvana.

Gogoro gre v svet
Električni skuterji podjetja Gogoro so na Tajvanu zelo priljubljeni. Pa ne zato, ker bi bili izrazito boljši od konkurence, ampak zato, ker jih poganjajo izmenljive baterije, podjetje pa je do sedaj postavilo že skoraj 1400 izmenjalno/polnilnih postaj GoStation po vsej državi. V praksi to pomeni, da če gredo batrije »h koncu«, se voznik ustavi na najbližji polnilni postaji, jih zamenja, kar traja menda okoli šest sekund, in gre naprej. Nobenega priključevanja, čakanja na polnjenje, domačega polnjenja, pa tudi nobenega vzdrževanja  baterij, saj to počne Gogoro na polnilnih postajah. Na žalost so skuterji Gororo na voljo le na Tajvanu. No ja, tudi v Madridu, a le kot storitev najema ne pa v prosti prodaji. A to naj bi se v kratkem spremenilo. Na trg namreč prihaja model Viva, ki bo na voljo tudi izven Tajvana.

Gogoro pravi, da je model Viva namenjen kot alternativa 50 do 100-kubičnim  bencinskim skuterjem, torej tistim, za katere ni potrebno imeti izpita kategorija A. Viva bo nekoliko manjši ob obstoječih modelov Gogoro 2 in 3, ki so naprodaj na Tajvanu, namesto dveh bo imel le eno izmenljivo baterijo in s tem manjši doseg (do 85 km), bo pa zato cenejši, saj ga bo mogoče dobiti preračunano za okoli 1650 €. A ker drugod po svetu podjetje (še) nima polnilno/izmenjalnih postaj, bo Vivo mogoče polniti tudi doma.

Viva bo na Tajvanu na voljo oktobra, na svetovni trg pa bo prišla prihodnje leto. Kje vse bo na voljo, pri Gogoru še niso razkrili, kje pa verjetnost, da bo med ponudniki tudi Slovenija, verjetno precej majhna. A to ne pomeni, da novica za naš trg ni zanimiva. Je. In to zato, ker so nekateri proizvajalci električnih skuterjev, med katerimi so tudi Yamaha, Aeon in PGO, napovedali, da bodo tudi oni uporabljali Gogorovo tehnologijo izmenjalnih baterij in kaj lahko se zgodi, da bo, če že ne Gogoro, na slovenski trg zajadra kakšen od njih.

Vir: Gogoro

preberite še to

Avto tech
Smodnik kot gorivo…

Smodnik kot gorivo…

… ni najbolj pametna ideja… Kdo bi si mislil?

Avto tech
Najboljše križišče je...

Najboljše križišče je...

Nekdo je opravil simulacijo 35 različnih vrst križišč z namenom ugotavljanja pretočnosti. Vse skupaj je...

Avto tech
20 naj »šoferskih« pesmi

20 naj »šoferskih« pesmi

Bohemian Rhapsody skupine Queen vodi na lestvici pesmi za voznike.

Avto tech
Poleg hitrostnega tudi »telefonsko slikanje«

Poleg hitrostnega tudi »telefonsko slikanje«

Se kaj takega obeta tudi pri nas? Verjetno slejkoprej…

Avto tech
Zakaj pa ne kar na pločniku?

Zakaj pa ne kar na pločniku?

Morajo biti polnilni moduli res tako glomazni? Pravzaprav ne…

Avto tech
Pa bo odbijač ostal cel...

Pa bo odbijač ostal cel...

Konec opraskanih avtomobilov v majhnih garažah…

Avto tech
Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Medtem ko je povpraševanje raslo, so naraščajoča konkurenca in vezi Elona Muska z amerišk...

Avto tech
EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

Promocijska vsebina
Slovenija postal...

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je prihranek goriva tak, da odtehta obrabo različnih električnih in elektronskih komponent v vozilu?

Avto tech
»Ko bi le poslušala moža!«

»Ko bi le poslušala moža!«

Zakaj se nikoli, ampak res nikoli, ne smete voziti z nogami na armaturni plošči.

Avto tech
Je to prihodnost urbanega prometa?

Je to prihodnost urbanega prometa?

Električni štirikolesnik, ki vijuga kot motocikel…