
Gogoro pravi, da je model Viva namenjen kot alternativa 50 do 100-kubičnim bencinskim skuterjem, torej tistim, za katere ni potrebno imeti izpita kategorija A. Viva bo nekoliko manjši ob obstoječih modelov Gogoro 2 in 3, ki so naprodaj na Tajvanu, namesto dveh bo imel le eno izmenljivo baterijo in s tem manjši doseg (do 85 km), bo pa zato cenejši, saj ga bo mogoče dobiti preračunano za okoli 1650 €. A ker drugod po svetu podjetje (še) nima polnilno/izmenjalnih postaj, bo Vivo mogoče polniti tudi doma.

Viva bo na Tajvanu na voljo oktobra, na svetovni trg pa bo prišla prihodnje leto. Kje vse bo na voljo, pri Gogoru še niso razkrili, kje pa verjetnost, da bo med ponudniki tudi Slovenija, verjetno precej majhna. A to ne pomeni, da novica za naš trg ni zanimiva. Je. In to zato, ker so nekateri proizvajalci električnih skuterjev, med katerimi so tudi Yamaha, Aeon in PGO, napovedali, da bodo tudi oni uporabljali Gogorovo tehnologijo izmenjalnih baterij in kaj lahko se zgodi, da bo, če že ne Gogoro, na slovenski trg zajadra kakšen od njih.
Vir: Gogoro