ID.4 prihaja še v letošnjem letu

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 4. 03. 2020 04:21:00, Kategorija: Avto tech

Volkswagen bolj konkretno razkril, kakšen bo novi električni kompaktni SUV

ID.4 prihaja še v letošnjem letu
Potem ko je bil ženevski avtomobilski salon odpovedan, je Volkswagen svoj prvi električni SUV bolj konkretno predstavi v spletni oddaji. Novi ID.4 naj bi začeli prodajati še v letu 2020. Po modelu ID.3 se je tako odštevanje začelo že za drugi model, ki ga bodo proizvajali na osnovi nove modularne platforme za električna vozila (MEB). »Tako kot ID.3 bo tudi ID.4 na trg prišel kot vozilo z nevtralno bilanco CO2,« je napovedal Ralf Brandstätter, operativni direktor znamke Volkswagen. »ID.4 bomo proizvajali in prodajali v Evropi, na Kitajskem in v ZDA

Oblika brezemisijskega SUV je po besedah Brandstätter zasnovana zelo aerodinamično: »Dobra aerodinamika zmanjšuje zračni upor in povečuje doseg – glede na izbrano baterijo bo ta pri ID.4 lahko znašal do 500 kilometrov.«

ID.4 bo na trg najprej prišel s pogonom na zadnji kolesi, potem pa bo sledila tudi različica z električnim štirikolesnim pogonom. Visokonapetostna baterija, ki je nameščena globoko v dnu karoserije, zagotavlja nizko in s tem za vozno dinamiko optimalno težišče ter boljšo uravnoteženo porazdelitev osnih obremenitev. Kot vsi modeli s platformo MEB bo tudi ID.4 zaradi kompaktne tehnologije električnega pogona v notranjosti ponujal veliko prostora. Armaturna plošča brezemisijskega SUV naj bi imela pregledno zasnovo in bo dosledno digitalizirana: upravljanje bo potekalo pretežno prek različnih dotikal (površin na dotik) ter inteligentnega in intuitivnega sistema glasovnega upravljanja.

Modela ID.4 in ID.3 za Volkswagen pomenita pomembna mejnika, s katerima znamka, skladno z določili pariškega sporazuma o podnebnih spremembah, do leta 2050 načrtuje doseči popolnoma nevtralno bilanco CO2. Že do leta 2025 naj bi se izpusti CO2 na ravni vseh Volkswagnovih vozil zmanjšali za tretjino. Volkswagen trenutno vlaga milijardo evrov v elektrifikacijo svoje modelske ponudbe in hibridizacijo čim večjega števila vozil. Tako kot električni pogon bodo namreč v prihodnje tudi novi blagi in priključni hibridni pogoni pri volumenskih modelih, kot je primer Golf, ogromno prispevali k zmanjšanju skupnih emisij.

Vir: Volkswagen

preberite še to

Avto tech
Ozimnica...

Ozimnica...

Za težave z avtomobilom so lahko krivi tudi – orehi.

Avto tech
Hyundai EV: električna mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda
Avto tech
Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

... a ga je, na njegovo nesrečo, ujela edina varnostna kamera daleč naokoli.

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...