Oblika brezemisijskega SUV je po besedah Brandstätter zasnovana zelo aerodinamično: »Dobra aerodinamika zmanjšuje zračni upor in povečuje doseg – glede na izbrano baterijo bo ta pri ID.4 lahko znašal do 500 kilometrov.«
ID.4 bo na trg najprej prišel s pogonom na zadnji kolesi, potem pa bo sledila tudi različica z električnim štirikolesnim pogonom. Visokonapetostna baterija, ki je nameščena globoko v dnu karoserije, zagotavlja nizko in s tem za vozno dinamiko optimalno težišče ter boljšo uravnoteženo porazdelitev osnih obremenitev. Kot vsi modeli s platformo MEB bo tudi ID.4 zaradi kompaktne tehnologije električnega pogona v notranjosti ponujal veliko prostora. Armaturna plošča brezemisijskega SUV naj bi imela pregledno zasnovo in bo dosledno digitalizirana: upravljanje bo potekalo pretežno prek različnih dotikal (površin na dotik) ter inteligentnega in intuitivnega sistema glasovnega upravljanja.

Modela ID.4 in ID.3 za Volkswagen pomenita pomembna mejnika, s katerima znamka, skladno z določili pariškega sporazuma o podnebnih spremembah, do leta 2050 načrtuje doseči popolnoma nevtralno bilanco CO2. Že do leta 2025 naj bi se izpusti CO2 na ravni vseh Volkswagnovih vozil zmanjšali za tretjino. Volkswagen trenutno vlaga milijardo evrov v elektrifikacijo svoje modelske ponudbe in hibridizacijo čim večjega števila vozil. Tako kot električni pogon bodo namreč v prihodnje tudi novi blagi in priključni hibridni pogoni pri volumenskih modelih, kot je primer Golf, ogromno prispevali k zmanjšanju skupnih emisij.
Vir: Volkswagen