Kdo je pravi krivec?

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 13. 09. 2023 05:24:00, Kategorija: Avto tech

Nesreča, v kateri je Lamborghini dobil »brco v rit«, ni takšna, kot je videti na prvi pogled.

Kdo je pravi krivec?
Matt Heller, lastnik ameriškega podjetja HornBlasters, ki tovornjake opremlja s hupami, ki jih drugače uporabljajo vlaki, je pred časom na TikToku objavil video, v katerem je videti, kako se je neko dekle v Audiju od zadaj zaletelo v njegov dobrih 400.000 € vreden Lamborghini Aventador, nato pa naredilo sceno v »Karen-slogu«. Na prvi pogled se zdi, da je krivec jasen, saj je tudi v videu videti, kot da je dekle spregledalo, da se je avtomobil pred njo ustavil in se je zaletelo vanj.

Video je (kakopak) takoj postal viralen in sprožil kup komentarjev, ki seveda dekletu niso bili ravno naklonjeni. A se je kasneje izkazalo, da tudi voznik »Lambota« ni bil čisto brez masla na glavi. Nekaj deset metrov prej je bil namreč malce nervozen, ker dekle ni speljalo takrat, ko je on menil, da bi moralo (čakalo je, da kolesar prečka cesto) in jo šel prehitevati. Pri tem je s svojo desno stranjo oplazil njen avtomobil, kar je zagotovo začutil. In tudi to so zabeležile kamere (v drugem videu se vidi skrajno desno). Ker se ni ustavil, je dekle zapeljalo za njim in zgodila se je druga nesreča.


Če je ob Hellerjevi objavi bilo veliko gneva zlitega na voznico, pa je ob njenih objavah krepek del kritike pljusknil nazaj proti lastniku Lamborghinija. Ker gre seveda za drag avtomobil, se jih je seveda veliko nanašalo na njegovo »bogataško objestnost« in »občutek nedotakljivosti«.

O tem, kdo je bil česa kriv, je nato odločila policija oziroma sodnik za prekrške, kakšna je bila odločitev, pa ni znano. Po neuradnih podatkih na je ne eden ne drugi ne bi odnesla brez praske. Prvi ne bi smel odpeljati  s kraja nesreče, dekle pa se ne bi smelo zaleteti vanj.

Vir: YouTube

preberite še to

Avto tech
Obstala proizvodnja v več Volkswagnovih tovarnah

Obstala proizvodnja v več Volkswagnovih tovarnah

Razlog je »okvara omrežnih komponent«

Avto tech
Od 0 do 100 km/h v manj kot sekundi

Od 0 do 100 km/h v manj kot sekundi

Ekipa švicarskih študentov je podrla rekord za najhitreje pospešujoče električno vozilo n...

Avto tech
Kdo je pravi krivec?

Kdo je pravi krivec?

Nesreča, v kateri je Lamborghini dobil »brco v rit«, ni takšna, kot je videti na prvi pogle...

Avto tech
Avtocestno obračališče

Avtocestno obračališče

Ko na Kitajskem zgrešiš izvoz, se lahko tudi obrneš. Tu in tam…

Avto tech
Penisi proti luknjam

Penisi proti luknjam

Novozelandčan je udarne luknje na cestah začel označevati s penisi, da bi jih čim prej popravili…

Avto tech
Varna sprememba voznega pasu

Varna sprememba voznega pasu

Imate težavo oceniti razdaljo v vzvratnem ogledalu? Poskusite s tem »trikom«

Avto tech
Okolju prijazen večkolesnik

Okolju prijazen večkolesnik

Štirikolesniki znajo precej zaorati po podlagi. Tale jih ima 18 in menda tega ne počne…

Avto tech
Motorje bi lahko mazala rožica

Motorje bi lahko mazala rožica

Tale vijolična rožica nosi v sebi snov, ki bi lahko nadomestila mineralna in sintetična maziva.

Avto tech
Pirotehnika za večjo varnost

Pirotehnika za večjo varnost

Bosch bo za večjo varnost električnih vozil uporabil – eksplozije.

Avto tech
Ne ravno uspelo nakladanje

Ne ravno uspelo nakladanje

Tile pa so naredili toliko neumnosti, da…

Avto tech
Dacia Spring je v tretje leto vstopila lepša in močnejša

Dacia Spring je v tretje leto vstopila lepša in močnejša

Promocijska vsebina
Najdostopnej&sca...

Avto tech
Protihrupne ograje - ali res delujejo?

Protihrupne ograje - ali res delujejo?

Avtoceste, tudi naše, so na mnogih mestih ob dane s protihrupnimi ograjami. So te res dobra reši...