Ko tehnologija zataji

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 28. 06. 2019 04:01:00, Kategorija: Avto tech

Telefonska navigacija je odlična zadeva, dokler ne zataji in nas pošlje…

Ko tehnologija zataji
Ljudje smo postali takšni odvisneži od tehnologij, da pogosto ne znamo več uporabljati lastne pameti. A odkar imate mobilni telefon še veste kakšno telefonsko številko tako iz glave? Nekateri še svoje ne. In nekaj podobnega je tudi z navigacijo. Odkar imamo v avtomobilih poceni namenske navigacijske naprave, še bolj pa odkar so tega sposobni tudi naši telefoni, smo več ali manj prenehali razmišljati o tem, kako priti od točke A do točke B. »Bo že tisti glas iz telefona povedal, kje in kdaj naj zavijem…«

Toda ali lahko tej tehnologiji res zaupamo? Telefonu lahko zaupamo, da bo pravilno shranil telefonske številke, je pa potrebno poskrbeti, da so te shranjene še kje drugje. Telefoni se namreč kvarijo, padajo na tla, v vodo, jih kradejo… Za takšne primere je zaželeno imeti vsaj varnostno kopijo imenika. In tudi fotografij, filmov… Kaj pa navigacija? Načeloma ji lahko zaupamo, saj so zemljevidi vedno bolj natančni, sprotne informacije pa vedno bolj ažurne. Toda to ne pomeni, da jim gre slepo zaupati. Uporabiti je potrebno tudi lastno pamet, kot je to izkusilo kakšnih 100 voznikov, ki so se pretekli vikend vozili iz smeri Denverja v Koloradu proti tamkajšnjemu mednarodnemu letališču. Na poti je prišlo do zastoja in vozniki so pogledali na Google Maps, kaj se dogaja. Aplikacija je za zastoj že »vedela« in jim predlagala obvozno pot, ki bo potovanje do letališča iz dobrih 40 zmanjšala na dobrih 20 minut. Seveda so ubogali... in končali na makadamski cesti, na kateri je nekaj vozil ostalo v blatu in zaprlo pot vsem, ki so bili za njimi. In pot je trajala več kot dve uri, a le za toste, ki so uspeli priti iz ali mimo blata.

No ja, tudi pri nas se pogosto zgodi, da se na avtocesti zgodi kakšna nesreča in nas navigacija pošlje na lokalno, kjer se tudi vse zabaše, le redko pa nas pošlje na poljske poti. Ni pa nujno, da nas kdaj ne bo, zato  - pamet v glavo. In ni odveč tudi pravilo, da če prometni znak na cesti pravi eno, navigacija pa predlaga drugo, vedno ubogamo prometni znak.

Ste tudi vi kdaj ubogali navigacijo in vam je bilo žal? Ali pa vam je bilo žal, da je niste?


Vir: 9News/YouTube

preberite še to

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...