Legenda se vrača

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 6. 07. 2020 05:50:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Govorimo seveda o avtomobilski legendi, v kateri se že 60 let pišejo spomini generacij. Tudi v Sloveniji. Zdaj po naših cestah vozi povsem prerojena: nova ŠKODA OCTAVIA.

Legenda se vrača
S čim vse osvaja naša in vaša stara ljubezen v novi izvedbi? Preverili smo in se spet zaljubili: naj ta zgolj minuto dolg video dokončno prepriča tudi vas.

Katere so torej ključne prednosti najnovejše, četrte generacije modela ŠKODA OCTAVIA?
1. Še več prostora!

Četrta generacija modela OCTAVIA je 15 milimetrov širša od predhodnice. Limuzina je v dolžino zrasla za 19 milimetrov, Combi za 22. Pregovorno ogromen prtljažni prostor se je v limuzini še povečal, in to na kar 600 litrov (1555 s podrtimi zadnjimi sedeži), pri različici Combi pa na kar 640 litrov (1700 s podrtimi zadnjimi sedeži).

2. Sodoben, dinamičen videz
Nizka, vitka silhueta se lahko pohvali z najboljšim količnikom zračnega upora v svojem razredu. Njen športni videz poudarjajo ostro oblikovani žarometi, ki so zdaj postavljeni nižje, ter platišča vse do premera 19 palcev. 

3. Kvalitetna notranjost, udobno upravljanje
Kromirani detajli, ambientalna osvetlitev, dvokraki volan - skupaj z novo oblikovano armaturno ploščo daje vse to prijeten občutek zračnosti, za sodoben videz pa poskrbi tudi aktivni informacijski zaslon (10.25''), ki je nadomestil klasične merilnike. Da vozniku ni potrebno odvrniti pogleda s ceste, pa ima OCTAVIA projicirni zaslon, ki hitrost, podatke navigacije in prometne znake prikazuje neposredno na vetrobranskem steklu.

Kot prvo vozilo ŠKODA je OCTAVIA opremljena s tehnologijo shift-by-wire, tako da samodejni menjalnik DSG z dvojno sklopko upravljate z ročico v sredinski konzoli, kjer se nahaja tudi elektromehanska ročna zavora s funkcijo zadrževanja, ki je nadomestila mehansko. 

4. Udobje in vožnja po vaši meri
Ergonomski, prezračevani in ogrevani masažni sedeži, tripodročna klimatska naprava, ogrevan volan in ogrevano vetrobransko steklo zagotavljajo povsem novo raven udobja, ki ga še zaokrožajo električno krmiljena peta vrata in navidezni pedal, ki omogoča brezstični dostop do prtljažnika. Za odklepanje ali odklepanje vozila se lahko zahvaljujoč novemu sistemu KESSY odslej uporabljajo kar vsa vrata. 

S polnimi LED matričnimi žarometi lahko brez preklapljanja in skrbi ves čas vozite z dolgimi žarometi, ne da bi zaslepili druge voznike. OCTAVIA pa ima tudi sistem dinamičnega uravnavanja podvozja (DCC), ki omogoča izbiro ene od petih nastavitev načina vožnje (Eco, Sport, Comfort, Normal, Individual), te pa omogočajo vozniku še bolj občutljive nastavitve. Tako je na voljo kar 15 možnosti, tudi Supersport.

Preverite, kako se pelje nova OCTAVIA: rezervirajte svoj zmenek z njo na testiraj.skoda.si.

5. Vrhunska varnost
Poleg tega, da je na zahtevnih testiranjih Euro NCAP dosegla vseh pet zvezdic, je nova OCTAVIA prva ŠKODA, ki je na voljo z asistenco za ovire, asistenco pri zavijanju in asistenco pri izstopanju. V asistenco Travel Assist, ki v kombinaciji s samodejnim DSG menjalnikom z dvojno sklopko omogoča tudi samodejno počasno vožnjo v gostem prometu, je vključen predvidljivi tempomat, ki predvideva vozne razmere za naslednji kilometer do dva in po potrebi prilagodi hitrost vožnje.

6. Širok razpon možnosti
Kupci bodo lahko izbirali med najširšo ponudbo motorjev v zgodovini tega modela, vključno s priključnohibridno različico OCTAVIA iV ter še bolj športno priključnohibridno različico OCTAVIA RS iV. Dizelski (TDI Evo) in bencinski (vključno z blagim hibridom) motorji so bili posodobljeni, v pripravi pa je tudi različica s pogonom na stisnjen zemeljski plin. Poleg tega bo nova OCTAVIA kmalu na voljo tudi kot pustolovska, na brezpotja pripravljena OCTAVIA SCOUT in kot dinamična, atletska OCTAVIA RS (na fotografiji spodaj).

Kliknite tukaj in si v konfiguratorju novi model OCTAVIA oziroma OCTAVIA COMBI sestavite po svoji meri! Za izbrano konfiguracijo lahko prek spleta takoj pridobite tudi informativno ponudbo trgovca. OCTAVIA vam je na voljo tudi za 1% njene maloprodajne cene na mesec.

7. Osupljiv infotainment
Na voljo so tri različice infotainment sistema nove generacije (MIB 3) z multimedijskimi zasloni od 8.25 do 10 palcev. V različici Columbus ga je mogoče upravljati z gestami ali prek digitalne asistentke Laure.

8. Izboljšana povezljivost
Zahvaljujoč vgrajeni eSIM kartici je OCTAVIA vedno povezana v splet. Funkcije avtomobila lahko nadzorujete prek mobilne aplikacije, v avtomobilu pa je tudi pet USB-C vtičnic, vključno s priključkom v stropni konzoli nad vzvratnim ogledalom.  Poleg tega predal Phone Box ojača signal vašega mobilnega telefona in ga obenem med vožnjo brezžično polni. Sistem ŠKODA Connect zagotavlja vselej posodobljene prometne informacije, omogoča pa tudi nakup in aktiviranje funkcij vozila in funkcij infotainment sistema tudi po proizvodnji vozila. Tako lahko posodobite svoje vozilo ali mu dodate funkcijo, ki je morda prej niste potrebovali. Omogoča vam tudi zaklepanje ali odklepanje vozila prek aplikacije, ne glede na to, kje ste - tako vam bo denimo kurir lahko vaš paket povsem brezstično dostavil naravnost v vaš avto.

Kaj vse ponuja povsem nova ŠKODA OCTAVIA? Vse podrobnosti najdete na skoda.si.

9. Simply Clever rešitve
Paket Simply Clever rešitev v novem modelu OCTAVIA zdaj vsebuje nekaj novih. Odslej lahko AdBlue dolijete tudi z ročko za točenje v tovorna vozila, integrirani lij vam bo olajšal dolivanje tekočine za pranje stekel, stranska naslonjala bodo podprla glavo zadaj spečih potnikov, sedeži pa so opremljeni z žepki za mobilni telefon in prenosni računalnik. V voznikovih vratih je predal, ki odvaja vodo iz avtomobila, zato lahko vanj spravite dežnik ali metlico za sneg. Omeniti velja še električno pomično vlečno kljuko in zaščitne letve, ki učinkovito preprečujejo nabiranje umazanije v prostoru med vetrobranskim steklom in karoserijo.

Kakšna je aktualna ponudba in cene modela ŠKODA OCTAVIA? Preverite v ceniku, ki si ga lahko prenesete tukaj.


ŠKODA OCTAVIA je bila osmi model, ki je po drugi svetovni vojni zapeljal iz tovarne ŠKODA. Zato je po latinski besedi octa, osma, dobila tudi ime. A kmalu je za znamko ŠKODA – in za tisoče zvestih kupcev - postala nič manj kot številka 1. Od predstavitve leta 1959 je na ceste zapeljalo že več kot sedem milijonov primerkov tega modela – če bi jih postavili enega za drugim, bi kolona segala od Mlade Boleslav, kjer je ŠKODA doma, pa vse do avstralskega Sydneyja in nazaj.

preberite še to

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!