Leteči avtomobili še letos

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 14. 04. 2020 08:37:00, Kategorija: Avto tech

Na cestah in nad njimi še ne, na dirkah pa menda že…

Leteči avtomobili še letos
Leteči avtomobili niso več domena računalniških iger, znanstveno-fantastičnih filmov in domišljije. Če bo šlo vse po načrtih, bi namreč lahko konec leta bili priča prvim pravim dirkam z letečimi električnimi avtomobili. Tako vsaj trdijo predstavniki podjetja Alauda, ki izdeluje takšne avtomobile. Imenujejo jih Speeders, leta 2018 je nastala daljinsko upravljana različica MK2, letos pa testirajo tudi različico Airspeeder MK4, v kateri sedi človek

Airspeeder je težak 250 kilogramov,  s pomočjo štirih 24 kilovatnih elektromotorjev razvije hitrost do 200 km/h, leti na višini od 5 do 40 metrov, z eno baterijo je mogoče leteti okoli 15 minut, nakar jo je potrebno zamenjati v slogu pnevmatik pri cestnih dirkalnikih.

Podjetje Alauda je leteče avtomobile s človeškim voznikom pretekle mesece testiralo v puščavi Mojave v ZDA, pred nekaj tedni pa so operacijo prestavili v bližino avstralske Adelaide, kjer je sedež podjetja.

Kako bodo dirke videti še ne vemo, ideja pa naj bi bila, vključno z varnostjo, menda tako dodelana, da bi lahko prvo dirko izvedli že  konec letošnjega leta. No, bomo videli. Glede na varnostne standarde mednarodne avtomobilistične zveze težko verjamemo, da bo »požegnala« kaj takega…


Vir: Airspeeder

preberite še to

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...

Avto tech
10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

Ameriški noro močni avtomobili imajo tudi pri nas veliko navdušencev. Zbrali smo deset najb...